eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › budowa infrastruktury technicznej ul. Zielonej i Piaskowej w Ziębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-25

POZYCJA 44063

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ziębice: budowa infrastruktury technicznej ul. Zielonej i Piaskowej w Ziębicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ziębice, do kontaktów: Beata Ślusarek-Nowak - insp. ds. inwestycji tel. (074) 8 163 857, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, fax 074 8191212, e-mail: umig-ziebice@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ziebice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa infrastruktury technicznej ul. Zielonej i Piaskowej w Ziębicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ziębice, ul. Zielona i Piaskowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, zgodnie z dokumentacją jest: Zadanie I - Budowa infrastruktury technicznej ul. Zielonej w Ziębicach obejmująca wykonanie: Sieć wodociągowa śr. 110 mm PE-102,00 mb Sieć gazowa średniego ciśnienia śr. 63 mm PEHD - 92,00 mb Kanalizacja sanitarna śr. 200 mm PCV - 306,50 mb śr. 160 mm PCV - 92,00 mb Zadanie II - Budowa infrastruktury technicznej ul. Piaskowej w Ziębicach obejmująca wykonanie: Sieć wodociągowa śr. 160 mm PE - 116,00 mb Sieć gazowa niskiego ciśnienia śr. 125 mm PEHD - 123,00 mb Kanalizacja sanitarna śr. 200 mm PCV - 106,00 mb śr. 160 mm PCV - 31,50 mb Kanalizacja deszczowa śr. 200 mm PCV - 141,00 mb śr. 160 mm PCV - 20,50 mb Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt budowlano - wykonawczy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym przez OF. Projekt s.c. Wrocław, ul. Łaciarska 7/1 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu latach o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej równowartości 60 000 euro i poniżej równowartości 5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.10.2006; lub data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 2 500,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w dziale III.2 Brak przy wniosku któregokolwiek z n/w dokumentów będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert. Jeżeli liczba wykonawców, którzy zgłoszą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających warunki określone w dziale III.2. będzie większa niż 7, zamawiający oceni stopień spełnienia przez tych wykonawców warunków określonych w dziale III.2. pkt 5) (wykaz robót budowlanych). Zamawiający ustali kolejność i liczbę za najpełniej spełniających warunki udziału w postępowaniu wykonawców i wystosuje zaproszenia do wykonawców, którzy przedstawią wykaz wykonanych w okresie 5-ciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o największej sumarycznej wartości wszystkich robót wykazanych w wykazie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zakresie wymienionym w wykazie i należycie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, wraz z n/w dokumentami potwierdzającymi: - że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Z w/w dokumentów winien wynikać zakres działalności będący w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów ( np. referencje lub protokóły odbioru robót) , potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w zakresie wymienionym w wykazie i należycie. Wykaz robót realizowanych w latach 2001 - 2005 zwierający n/w dane: a)inwestor ( adres) b)długość wykonanych rurociągów wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych z podaniem rodzaju materiału i średnicy (potwierdzonych w referencjach), c)wartość robót brutto d)termin realizacji (od - do) 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ( jeżeli maszyny i urządzenia będą dzierżawione należy wykazać od kogo i w jakim terminie wystąpi dzierżawa oraz przedstawić dokument potwierdzający te fakty). 7) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w tym personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 8) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,(w przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla oferenta). 9) dokumentów stwierdzających, że osoby sprawujące bezpośredni nadzór na budowie i uczestniczące w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ( w tym przede wszystkim uprawnienia do wykonywania sieci zewnętrznych wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych oraz aktualne zaświadczenie tych osób o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 10) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 11) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Do wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się unormowania §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich, te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz.605). Wykonawca musi załączyć do wniosku dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Do wniosku takich podmiotów należy załączyć dodatkowo umowę regulującą współpracę, zawierającą co najmniej postanowienie, że: - współpraca wykonawców nie może się zakończyć przed wykonaniem świadczenia. - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania wniosków przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w pkt 1)-11) muszą złożyć wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany na każdej stronie przez wykonawcę i złożony w zamkniętym opakowaniu z napisem ,,Przetarg ograniczony na wykonanie infrastruktury technicznej ul. Zielonej i Piaskowej w Ziębicach \. Posiadanie wymaganych dokumentów będzie oceniane na zasadzie spełnia/nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 7. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.09.2006, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego - Gmina Ziębice, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice - pokój nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.