To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-29
Lubawa: Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów i parkingów będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubawa
Numer ogłoszenia: 440632 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357964 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6455300, faks 089 6452558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów i parkingów będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubawa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie akcji zima na terenie ulic, chodników, placów i parkingów będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubawa (wykaz dróg i chodników stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) polegającej na: a)odśnieżaniu, b)zwalczaniu śliskości, c)przygotowywaniu i stosowaniu w prowadzeniu akcji zima mieszanki piasku z solą w ilości 20%, d)odtwarzanie na bieżąco zapasów materiałów pod kątem zabezpieczenia w trakcie trwania sezonu zimowego, e)zapewnieniu dyspozycyjności pracowników wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, f)prowadzeniu akcji zimowej, g)na wywozie śniegu wraz z załadunkiem - na zgłoszenie Zamawiającego, - Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia równoczesnej pracy przynajmniej koparko-ładowarki wraz z obsługą, dwóch samochodów ciężarowych samowyładowczych wraz z obsługą, dwóch osób do zgarniania śniegu z miejsc niedostępnych dla sprzętu. Wywóz śniegu odbywać się będzie w miarę potrzeb, nie później niż w ciągu 12 godzin, od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego h)oznakowaniu pojazdów z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym. 2.Zimowe utrzymanie ulic realizowane będzie przez Wykonawcę poprzez wyznaczonego z jego strony Dyżurnego. 3.Zimowe utrzymanie dróg zgodnie z ustalonym zakresem spoczywa na Wykonawcy i ponosi on pełną odpowiedzialność za zdarzenie drogowe wynikłe z niewłaściwego wykonania usługi. 4.W dni robocze w godz. od 6:00 do 22:00 decyzje dotyczące rozpoczęcia i zakończenia akcji zimowej czynnej wraz z uzgodnieniem ilości pracującego sprzętu oraz rodzaju wykonywanej pracy podejmuje osoba odpowiedzialna za realizację przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy po uprzednim uzyskaniu zgody osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. 5.Z zastrzeżeniem pkt 4 decyzje dotyczące rozpoczęcia i zakończenia akcji zimowej czynnej, z wyłączeniem wywozu śniegu i lodu, podejmuje osoba odpowiedzialna za realizację przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy. 6.Wykonawca przed uruchomieniem akcji zimowej przygotuje pierwszą partię mieszanki w ilości co najmniej 100,0 t i podda ją badaniu laboratoryjnemu na zawartość soli przez uprawniony podmiot. Materiał do badania zostanie pobrany w obecności przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, iż zbadana mieszanka nie spełnia obowiązujących norm, Wykonawca dokona jej wymiany na mieszankę spełniającą obowiązujące normy na własny koszt, aż do uzyskania pozytywnego wyniku. Koszt badań laboratoryjnych, w całości ponosi Wykonawca. Postanowienia dotyczące badań laboratoryjnych mają zastosowanie do każdej następnej partii posypowej przygotowanej do prowadzenia akcji zimowej. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca stosuje mieszankę bez dokonania badań lub stosuje mieszankę przekraczającą dopuszczone normy, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia netto za dany miesiąc. 7.Wykonawca celem zapewnienia sprawnego prowadzenia akcji zimowej zobowiązany jest do zapewnienia niezawodnego sprzętu pod względem technicznym i eksploatacyjnym. 8.Każdy pojazd uczestniczący w akcji zima musi być wyposażony w moduł GPS. Wykonawca na swój koszt zapewnia działanie systemu lokalizacji pojazdów biorących udział w akcji zima. Podgląd pracy sprzętu musi być realizowany na -żywo- poprzez bezpośrednią komunikację modułu GPS z serwerem, na którym zapisywane są co najmniej podstawowe dane tj. -ślad- na mapie pracy sprzętu, prędkość jazdy, data i godzina oraz czas postoju. Historia pracy sprzętu musi być dostępna przynajmniej przez okres 14 dni. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu nieograniczony dostęp do aplikacji poprzez przeglądarkę internetową w siedzibie Zamawiającego. 9.W cenie usługi odśnieżania chodników zestawem lekkiego ciągnika z pługiem odśnieżnym wraz z posypywaniem mieszanką piasku i soli Wykonawca musi uwzględnić ręczne odśnieżanie przejść dla pieszych. 10.Rozliczenie przedmiotu umowy następowało będzie na podstawie iloczynu faktycznie przepracowanych godzin oraz stawek określonych w formularzu ofertowym przez Wykonawcę. 11.Wykonawca będzie wykonywał zamówienie również w dni wolne od pracy tj. w niedziele i dni świąteczne. 12.Wykonawca musi dysponować utwardzonym placem do przechowywania mieszanki piasku z solą.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBAWSKA SPÓŁKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUBAWSKA SPÓŁKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
- Lubawska Spółka Komunalna Sp. z o.o., ul. Kopernika 65, 14-260 Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 586500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 446040,00
Oferta z najniższą ceną: 446040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 446040,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.