eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › remont pomieszczeń i przyległego korytarza na III piętrze w budynku Urzędu Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-25

POZYCJA 44052

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: remont pomieszczeń i przyległego korytarza na III piętrze w budynku Urzędu Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Szczepanek Marian, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.krakow.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.bip.krakow.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Dorota Turska, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 61 61 217, fax 012 61 61 217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Kancelaria Magistratu, stanowisko nr 1, -, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. malopolskie, tel. -, fax -, e-mail: -, -. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń i przyległego korytarza na III piętrze w budynku Urzędu Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń i przyległego korytarza na III piętrze w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 zgodnie z protokołem typowania robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Remont obejmuje: a)prace ogólnobudowlane: - wymianę ścianek działowych i podsufitek na płyty GK, - wymianę posadzek z parkietu dębowego oraz podłoża z gruzu na keramzyt, - wymianę okien na skrzynkowe, z odtworzeniem oryginalnych profili, - wymianę żeliwnych grzejników na członowe aluminiowe wraz ze schowaniem przewodów c.o. w ścianie, - roboty tynkarskie i malarskie; b)prace konserwatorskie: - renowacja stolarki drzwiowej z fladrowaniem, - naprawa lub uzupełnienie okuć, - odtworzenie dekoracji malarskiej ścian i sufitu korytarza - fladrowanego cokołu oraz fryzu z herbami; c)prace przy instalacji elektrycznej: - wymiana przewodów i osprzętu instalacji oświetleniowej, zasilającej dedykowanej, bytowej, teletechnicznej i komputerowej. Uwagi dla wykonawców: 1.Prace wykonywane będą w czynnym budynku biurowym, którego funkcjonowanie poza obszarem robót nie będzie ograniczane. Należy przewidzieć realizację części prac po godzinach pracy Urzędu i w dni wolne od pracy. 2.Wykonawca zamontuje jedno kompletne okno, jako wzór do zatwierdzenia przez Zamawiającego i przedstawicieli służb konserwatorskich. Po zatwierdzeniu Wykonawca będzie mógł przystąpić do montowania kolejnych okien. 3.Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty, 4.Warunki płatności - wynagrodzenie płatne będzie kosztorysem powykonawczym zgodnie z wzorem umowy, 5.Termin realizacji umowy do dnia 28 lutego 2007 roku, w tym realizacja części III do 15.12.2006 roku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000,00 EUR i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.278.000,00 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.02.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych każda. 2.dysponują podmiotami lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, tj.: a)kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i uprawnienia WKZ do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych, lub legitymującą się co najmniej 2 - letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz posiadającą zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień złożenia wniosku. b)osobą posiadającą dyplom magisterski w zakresie konserwacji malarstwa. c)osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania instalacji elektrycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień złożenia wniosku i uprawnienia SEP (lub równoważnymi) do dozoru (D). d)osobą posiadającą uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień złożenia wniosku. e)osobą posiadającą licencję lub certyfikat instalatora systemu okablowania strukturalnego. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a)Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia osiągnęli przychód netto za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych), b)Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 200 000 zł tzn. dopuszczalne jest tu wykazanie przez Wykonawcę/ Wykonawców środków własnych lub środków z kredytu obrotowego lub z kredytu odnawialnego lub innego kredytu, o ile te środki finansowe nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu lub promesą kredytową lub zdolnością kredytową w wysokości, co najmniej 200 000 złotych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie wymaganych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższą ocenę spełniania warunków, o których mowa w sekcji III.2) punkty I.1. i I.3., w wyniku czego powstanie lista rankingowa wykonawców. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania stawianych wykonawcom warunków: 1)wskazanych w sekcji III.2) punkt I.2. - według zasady: spełnia/nie spełnia (bez wpływu na ustalenie listy rankingowej), 2)opisanego w sekcji III.2) punkt I.1. - doświadczenie Wykonawcy oceniane będzie na podstawie wykazu wykonanych robót, o którym mowa w sekcji III.2) punkcie III.4 ogłoszenia, zgodnie z poniższymi zasadami: a)Za każdą wykonaną robotę udokumentowaną referencjami (lub innym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie) o wartości minimum 200 000 złotych wykonawca otrzyma 10 pkt, a każde rozpoczęte 20 000 złotych powyżej 200 000 złotych wykonawca otrzyma 3 pkt. b)Ocena punktowa złożonego wniosku w zakresie doświadczenia wykonawcy stanowić będzie iloczyn uzyskanych punktów oraz wagi wynoszącej 50%. 3)opisanego w sekcji III.2) punkt I.3: a)Roczny przychód netto dla badanego wniosku / maksymalny roczny przychód netto spośród wszystkich badanych wniosków x 50 pkt. Wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa dla badanego wniosku/ maksymalna wysokość środków finansowych lub maksymalna zdolność kredytowa, spośród wszystkich badanych wniosków x 50 pkt. b)Wykonawca / Wykonawcy, którego / których przychód netto będzie największy otrzyma / otrzymają maksymalną ilość 50 punktów. Natomiast pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. c)Wykonawca / Wykonawcy, którego / których dostępne środki finansowe będą największe otrzyma / otrzymają maksymalną ilość 50 punktów. Natomiast pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. d)Ocena punktowa badanego wniosku w zakresie sytuacji ekonomiczno - finansowej Wykonawcy / Wykonawców stanowić będzie sumę uzyskanych punktów w obu punktacjach. e)Ostateczna ocena badanego wniosku stanowić będzie iloczyn sumy uzyskanych punktów (b+c) oraz wagi wynoszącej 50% (pozostałe 50% - na warunek doświadczenia). Wykonawca, który uzyska największą liczbę punktów według zasad określonych powyżej tj. posiada najwyższą wartość oceny w zakresie sytuacji ekonomiczno - finansowej otrzyma maksymalną ilość 50 punktów, natomiast pozostali wykonawcy proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. 4.Ostateczna ocena punktowa złożonego wniosku stanowić będzie sumę punktów uzyskanych z oceny spełniania warunków, o których mowa w sekcji III.2) punkt I.1. i punkt I.3. ogłoszenia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o treści: Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz na podstawie art. 50 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), oświadczam, iż Wykonawca którego reprezentuję: 1)posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (stosownie do treści art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia , w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o których mowa w sekcji III.2 punkt I.1., z podaniem ich zakresu, wartości robót, nazwy zlecającego daty i miejsca ich wykonania, 5.Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie 4 zostały wykonane należycie (np. referencje), 6.Wykaz osób, które będą pełniły funkcje nadzoru (o których mowa w sekcji III.2) punkt I.2) wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 6, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: 1)dla kierownika budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień złożenia wniosku oraz uprawnienia WKZ do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych lub legitymującą się co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, 2)dyplom magisterski dla osoby w zakresie konserwacji malarstwa. 3)dla osoby pełniącej nadzór nad wykonaniem robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych, uprawnienia SEP (lub równoważne) do dozoru (D) wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień złożenia wniosku. 4)dla osoby nadzorującej wykonanie robót telekomunikacyjnych - uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień złożenia wniosku. 5)licencję lub certyfikat instalatora systemu okablowania strukturalnego dla osoby, która będzie wykonywać instalację systemu okablowania strukturalnego. 8. Rachunek zysków i strat - pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub pozycja Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawcy/Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto (kwoty z tytułu sprzedaży pomniejszone o podatek VAT) za ostatni rok obrotowy a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9. Informacja z banku lub ze Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, w których Wykonawcy / Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub z kredytu odnawialnego lub z innego kredytu o ile te środki finansowe nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu lub promesą kredytową lub zdolnością kredytową). Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 1.Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.2) punktach III.2 i III.3 składa: a)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma dokumentów. 1.Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. 2.Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 4.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem powinien dokonać Pełnomocnik. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2.W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.2) pkt. III ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532). 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 1)każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty wymienione w sekcji III.2) punktach III.2-3 i III.8-9; 2)pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty wymienione w sekcji III.2) punktach III.4-7, oraz zamiast Oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w sekcji III.2) punkcie III.1 ogłoszenia, Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o treści: Działając jako Pełnomocnik Wykonawców .. (wskazać wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz na podstawie art. 50 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm) oświadczam że: -wspólnie posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także wspólnie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; -wspólnie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; -wspólnie posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ponadto oświadczam, iż żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, stosownie do treści art. 24 ust. 1 (z wyłączeniem pkt 10) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek, sporządzony na piśmie w języku polskim w sposób czytelny i trwały. 2. Część wniosku, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem Zastrzeżona część wniosku. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 3. Dokumenty składające się na wniosek powinny być zszyte (spięte, oprawione, zbindowane itp.) w sposób uniemożliwiający ich wypięcie (zdekompletowanie). 4. Wniosek należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje: Nazwa i adres wykonawcy (ewentualnie pieczęć) Wydział Organizacji i Nadzoru UMK, Oddział Zamówień Publicznych Znak sprawy: OR-12.3410 - 110/06 Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na remont pomieszczeń i przyległego korytarza na III piętrze w budynku Urzędu Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4. Nie otwierać przed 18.09.2006 r. godz. 12:00 5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą pisemną lub faksem. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Korespondencję pisemną należy kierować na adres: Urząd Miasta Krakowa, Wydział Organizacji i Nadzoru, Oddział Zamówień Publicznych, 31-004 Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3 - 4. Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu: 012 61-61-217. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być złożony wyłącznie w formie pisemnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.