Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Lipnik: Pełnienie funkcji koordynatora i dwóch asystentów w ramach projektu PO KL 9.1.2
Zespół szkół w Lipniku - szkołą równych szans.
Numer ogłoszenia: 440510 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. prof. Józefa Mikułowskiego-Pomorskiego , 27-540 Lipnik, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8691413, faks 15 8691413.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszlipnik.dbv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora i dwóch asystentów w ramach projektu PO KL 9.1.2 Zespół szkół w Lipniku - szkołą równych szans..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji koordynatora i dwóch asystentów w ramach projektu POKL pt. Zespół Szkół w Lipniku - szkołą równych szans. Przedmiot zamówienia został ujęty w 3 częściach: Część1. Pełnienie funkcji Koordynatora projektu Część2. Pełnienie funkcji pierwszego asystenta koordynatora projektu Część3. Pełnienie funkcji drugiego asystenta koordynatora projektu. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Do zadań koordynatora projektu należy: koordynowanie pracą zespołu projektu, nadzór nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu, kontrola bieżącej sprawozdawczości (merytorycznej i finansowej) realizacji Projektu, kontakt z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi, przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej, przygotowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej, bieżący monitoring i kontrola, prowadzenie dokumentacji personelu projektu (CV, umowy cywilno-prawne, miesięczne karty czasu pracy itp.), obecność w trakcie kontroli projektu, dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji koordynatora, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przypisanego do stanowiska koordynatora projektu - 50h w miesiącu. Do zadań pierwszego asystenta należy: kompleksowe przygotowanie, realizacja i dokumentacja zakupów towarów i usług przewidzianych w projekcie, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, kontrola kwalifikowalności wydatków zgodnie z budżetem i harmonogramem projektu w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, zbieranie, kompletowanie, kopiowanie i przekazywanie księgowej dowodów zakupu, rachunków, faktur, aktualizacja zakładki projektu, umieszczanie informacji na stronie internetowej szkoły, planowanie i organizacja pracy we współpracy z koordynatorem projektu, dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta koordynatora, udział w spotkaniach Zespołu Projektowego, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przypisanego do stanowiska asystenta koordynatora projektu - 30h w miesiącu. Do zadań drugiego asystenta należy: realizacja działań dotyczących promocji projektu, prowadzenie rekrutacji uczestników projektu, prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, wprowadzanie danych do systemu PEFS, dbałość o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, obecność w trakcie kontroli projektu, udział w spotkaniach Zespołu Projektowego, organizacja szkoleń i konferencji dotyczących realizacji projektu, planowanie i organizacja pracy we współpracy z Koordynatorem Projektu, dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta koordynatora, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przypisanego do stanowiska asystenta koordynatora projektu - 30h w miesiącu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków oparta będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Koordynator projektu: wykształcenie wyższe pedagogiczne, nauczyciel dyplomowany, doświadczenie w pracy z dziećmi, znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, biegła obsługa komputera i Internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych w Generatorze Wniosków Płatniczych, umiejętność współpracy w grupie, podejmowania decyzji. Asystenci projektu: wykształcenie wyższe pedagogiczne, nauczyciel dyplomowany, co najmniej 10 lat stażu pracy, w tym 5 lat na obszarze wiejskim; przygotowanie merytoryczne do realizacji projektów unijnych na lata 2007-2013, biegła obsługa komputera i Internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych w Generatorze Wniosków Płatniczych, umiejętność współpracy w grupie, podejmowania decyzji, dyspozycyjność, pomysłowość.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osoby wskazanej do wykonania zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ (życiorys zawodowy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Wiedza i doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w związku ze zmianą harmonogramu realizacji projektu i wynikającymi z tego wszelkimi konsekwencjami. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w terminach płatności w przypadku zmiany terminów wypłaty transz w harmonogramie płatności dokonanych przez Instytucję Pośredniczącą, którą jest Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego w Kielcach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszlipnik.dbv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Lipniku Lipnik 23, 27-540
Osoba do kontaktów - Jolanta Czajka
tel:601668540.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół w Lipniku Lipnik 23 27-540 Lipnik gabinet dyrektora szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki działanie 9.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.