eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej Wagnerowskiego Festiwalu we Wrocławiu w dniach 6-15 października 2006 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-25

POZYCJA 44046

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej Wagnerowskiego Festiwalu we Wrocławiu w dniach 6-15 października 2006 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Opera Wrocławska, do kontaktów: Marzena Malinowska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3700800, fax 071 3708852, e-mail: opera@opera.wroclaw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opera.wroclaw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej Wagnerowskiego Festiwalu we Wrocławiu w dniach 6-15 października 2006 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: obszar Republiki Federalnej Niemiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kampania promocyjna Wagnerowskiego Festiwalu Operowaego we Wrocławiu na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard, prowadzona na terenie Republiki Federalnej Niemiec. Nośniki typu billboard o wymiarach 356 cm x 252 cm w ilości 100 sztuk należy rozmieścić w Berlinie, Dreźnie, Hanowerze, Dortmundzie, Monachium 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Fotografia nośnika reklamy, na którą będzie składana oferta 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykorzystanie 100 sztuk billboardów o wymiarach 356 cm x 252 cm na terenie Republiki Federalnej Niemiec. Zamawiający zamierza udzielić zamówień uzupełniających 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 21.09.2006; lub data zakończenia: 30.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne jest otwarty na równych zasadach dla wszystkich osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, które spełniają przytoczone poniżej wymagania art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wymagania te odnoszą się do wszystkich osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej. 2) Warunki szczegółowe udzielania zamówienia: 2.1 W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca zrealizował na terenie Republiki Federalnej Niemiec co najmniej 2 usługi kampanii reklamowej na nośnikach typu billboard odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 20 tys. złotych (netto) każda, 2.2 Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.3 Wykonawca musi dysponować nośnikami typu billboard o wymiarach 356 cm x 252 cm w ilości nie mniejszej niż 100 sztuk w następujących miastach Republiki Federalnej Niemiec: Berlin, Drezno, Hanower, Dortmund, Monachium w ilości po 20 szt. w każdym z ww. miast. Dysponować na potrzeby niniejszego postępowania definiuje się jako wynajem, dzierżawa lub własność. 2.4 Oferowane przez Wykonawcę usługi muszą spełniać ogólne przyjęte standardy dla tego typu usług. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp należy złożyć n/w dokumenty i oświadczenia: 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3.2 Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3.3 Pełnomocnictwo dla LIDERA do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy Partnerzy składają ofertę wspólną jako KONSORCJUM (w formie oryginału), 3.4 Pełnomocnictwo lub umowę spółki cywilnej, jeżeli ofertę składa spółka cywilna (art. 25 ustawy Pzp). Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1, 3.2 ogłoszenia, zobowiązani są złożyć: Wykonawca, a w przypadku oferty wspólnej wszyscy Partnerzy składający ofertę wspólną oraz współwłaściciele, jeżeli ofertę składa spółka cywilna. Jeżeli Wykonawca/Partner ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.1 powyżej, składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3, ustawy Pzp. Oświadczenie, o którym mowa powyżej składa Wykonawca składający ofertę 5) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków szczegółowych określonych w pkt. 2) ogłoszenia Wykonawcy zobowiązani są złożyć: 5.1 Dowody odpowiedniego doświadczenia w wykonywaniu kampanii reklamowych w zakresie określonym w pkt 2.1 ogłoszenia na część zamówienia, na którą składana jest oferta. Dowody te winny obejmować zakończoną realizację zamówień przez Wykonawcę składającego ofertę, jako głównego Wykonawcy lub jako Podwykonawca albo Partnera składającego ofertę wspólną. Wymagane są referencje potwierdzające wykonanie zamówień z należytą starannością (oryginał lub potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopia). 5.2 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca składający ofertę posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (oryginał lub potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopia). 5.3 Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje nośnikami w ilości i miejscach wymienionych w pkt 2.3 ogłoszenia na część zamówienia, na którą składana jest oferta. 5.4 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi w części zamówienia na którą składana jest oferta, odpowiadają wymaganiom Zamawiającego należy do oferty załączyć fotografię dla każdej części. 6) Jeżeli ofertę wspólną zamierzają złożyć Partnerzy, poprzez utworzenie KONSORCJUM, to skład KONSORCJUM nie może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 6.1 Jeżeli ofertę wspólną składają Partnerzy (tworzący KONSORCJUM), wówczas zobowiązani są potwierdzić spełnienie warunków szczegółowych wymienionych w pkt. 2) ogłoszenia, jako całość. 7) Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.1 Jeżeli ofertę składa Konsorcjum, potwierdzenie za zgodność z oryginałem na swoim dokumencie dokonuje każdy Partner i Lider wskazany w pełnomocnictwie. 8) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków - "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena komercyjna (brutto) ekspozycji jednego nośnika 15 2. cena sponsorowana (brutto) ekspozycji jednego nośnika 60 3. ilość nośników rozliczanych wg ceny sponsorowanej w stosunku do całkowitej ilości nośników 25 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.wroclaw.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 12:00, Wrocław, ul. Świdnicka 35, pok. 545, piętro V.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.