eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek Łukowski › Przebudowa dróg 102790L Zgórznica - Toczyska - Rosy, 102791L Rosy - Róża Podgórna - Aleksandrówka - Stary Jamielnik i 102560L granica województwa - Róża Podgórna na terenie gminy Stoczek Łukowski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-29

Stoczek Łukowski: Przebudowa dróg 102790L Zgórznica - Toczyska - Rosy, 102791L Rosy - Róża Podgórna - Aleksandrówka - Stary Jamielnik i 102560L granica województwa - Róża Podgórna na terenie gminy Stoczek Łukowski
Numer ogłoszenia: 44040 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stoczek Łukowski , Pl. T. Kościuszki 1, 21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie, tel. 025 7970182, faks (025) 797 00 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczeklukowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg 102790L Zgórznica - Toczyska - Rosy, 102791L Rosy - Róża Podgórna - Aleksandrówka - Stary Jamielnik i 102560L granica województwa - Róża Podgórna na terenie gminy Stoczek Łukowski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg 102790L Zgórznica - Toczyska - Rosy, 102791L Rosy - Róża Podgórna - Aleksandrówka - Stary Jamielnik i 102560L granica województwa - Róża Podgórna, na następujących odcinkach: 1) przebudowa drogi gminnej we wsi Zgórznica na długości 990 metrów polegająca na sfrezowaniu istniejącej warstwy ścieralnej jezdni do głębokości maks. 5 cm i wykonanie dwóch nowych warstw z betonu asfaltowego - wyrównawczej i ścieralnej - o grubości 4 cm po zagęszczeniu każda, regulację wysokościową istniejących zjazdów z kostki z dostosowaniem ich wysokości do projektowanej nawierzchni jezdni, wykonanie krawężników, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 2) przebudowa drogi gminnej we wsi Róża Podgórna - odcinek od granicy województwa do wsi Róża Podgórna - na długości 991 metrów polegająca na sfrezowaniu istniejącej warstwy ścieralnej jezdni do głębokości maks. 5 cm i wykonanie dwóch nowych warstw z betonu asfaltowego - wyrównawczej i ścieralnej - o grubości 4 cm po zagęszczeniu każda, uzupełnienie istniejących poboczy gruntem, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 3) przebudowa drogi gminnej we wsi Stary Jamielnik na długości 990 metrów polegająca na sfrezowaniu istniejącej warstwy ścieralnej jezdni do głębokości maks. 5 cm i wykonanie dwóch nowych warstw z betonu asfaltowego - wyrównawczej i ścieralnej - o grubości 4cm po zagęszczeniu każda, przebudowa przepustu, uzupełnienie istniejących poboczy gruntem, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 2. Zakres robót wszystkich zadań obejmuje wykonanie wszelkich innych robót, czynności i dokumentów niezbędnych do zrealizowania i rozliczenia inwestycji w tym m.in. : przygotowanie zaplecza budowy, zapewnienie bezpieczeństwa dla osób i mienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonanie badań i sprawdzeń, zabezpieczenie i oznakowanie robót oraz dbałość o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zamówienia, uporządkowanie terenu zaplecza i placu budowy w tym poboczy drogi po zakończeniu robót, itp.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 44.13.20.00 - Elementy przepustów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45. ust. 6 ustawy PZP. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy w Trzebieszowie, Oddział Stoczek Łukowski, nr 13 9206 1022 0000 0866 2001 0005. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie pieniężnej, na konto Zamawiającego, Wykonawca do oferty dołącza potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty lub polecenia przelewu. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężna, Wykonawca oryginał dokumentu składa w kasie znajdującej się w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 107, zaś kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołącza do oferty. 7.Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - okres gwarancji - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowne, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy: 1) wynagrodzenie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie, 2) termin płatności, 3) termin zakończenia, 4) osoba inspektora nadzoru inwestorskiego, 5) osoba kierownika budowy, 6) podwykonawcy robót. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) Zmiany stawki podatku VAT na przedmiot zamówienia; 2) Zmiany podwykonawcy wykazanego do wykonania części zamówienia na warunkach omówionych w dziale V. SIWZ; 3) Zmiany personelu kierowniczego wykonawcy; 4) Zmiany inspektora nadzoru; 5) Wystąpienia nieprzewidzianych warunków atmosferycznych (anomalia pogodowa); 6) Wystąpienia nieprzewidzianych warunków fizycznych; 7) Wystąpienia nieprzewidzianych wykopalisk o znaczeniu archeologicznym; 8) Konieczności zmiany harmonogramu robót, na skutek działania siły wyższej, zdarzeń losowych oraz działań władz i organów Państwa; 9) Ujawnienia w trakcie realizacji umowy braków i wad w dokumentacji projektowej; 10) Konieczność wprowadzenia w trakcie realizacji umowy istotnych zmian w dokumentacji projektowej, od których może zależeć osiągnięcie rezultatów rzeczowych inwestycji; 11) Działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym. 12) Wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie i ilości nie leży w interesie zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoczeklukowskiug.bip.e-zeto.com/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stoczek Łukowski, Pl. Tadeusza Kościuszki 1, 21-450 Stoczek Łukowski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2016 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Stoczek Łukowski, Pl. Tadeusza Kościuszki 1, 21-450 Stoczek Łukowski, pok. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.