eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługa hotelarska i restauracyjna wraz z wynajęciem sali szkoleniowej na potrzeby organizacji szkoleń w związku z realizacją projektu pn. Dobre Prawo - sprawne rządzenie, współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS (nr postępowania 3/CG/2015)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-27

Łódź: Usługa hotelarska i restauracyjna wraz z wynajęciem sali szkoleniowej na potrzeby organizacji szkoleń w związku z realizacją projektu pn. Dobre Prawo - sprawne rządzenie, współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS (nr postępowania 3/CG/2015)
Numer ogłoszenia: 44038 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10608 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa hotelarska i restauracyjna wraz z wynajęciem sali szkoleniowej na potrzeby organizacji szkoleń w związku z realizacją projektu pn. Dobre Prawo - sprawne rządzenie, współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS (nr postępowania 3/CG/2015).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarska i restauracyjna wraz z wynajęciem sali szkoleniowej na potrzeby organizacji szkoleń w związku z realizacją projektu pn. Dobre Prawo - sprawne rządzenie, współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS, z czego: P A K I E T N R 1 Szkolenie pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Krakowie Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Krakowie: 1) szkolenie nr 1: 3-4 marca 2015r. dla grupy 22. osobowej; 2) szkolenie nr 2: 3-4 marca 2015r. dla grupy 22. osobowej; 3) szkolenie nr 3: 17-18 marca 2015r. dla grupy 22. osobowej; 4) szkolenie nr 4: 17-18 marca 2015r. dla grupy 22. osobowej; Każdego dnia szkolą się w danym hotelu/ośrodku równocześnie 2 grupy po maksymalnie 22 osoby każda, w dwu różnych salach konferencyjnych. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego dwudniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady (pierwszy, drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni (pierwszy, drugi dzień). Podana liczba uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna liczba może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 8 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr 1 zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ i Harmonogram usługi (Załącznik nr 1a do SIWZ). P A K I E T N R 2 Szkolenie pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Poznaniu Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Poznaniu: 1) szkolenie nr 1: 14-15 kwietnia 2015r. dla grupy 22. osobowej; 2) szkolenie nr 2: 14-15 kwietnia 2015r. dla grupy 22. osobowej; 3) szkolenie nr 3: 21-22 kwietnia 2015r. dla grupy 22. osobowej; 4) szkolenie nr 4: 21-22 kwietnia 2015r. dla grupy 22. osobowej. Każdego dnia szkolą się w danym hotelu/ośrodku równocześnie 2 grupy po maksymalnie 22 osoby każda, w dwu różnych salach konferencyjnych. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego dwudniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady (pierwszy, drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni (pierwszy, drugi dzień). Podana liczba uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna liczba może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 8 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr 2 zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ i Harmonogram usługi (Załącznik nr 1b do SIWZ). P A K I E T N R 3 Szkolenie pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Łodzi Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Łodzi: 1) szkolenie nr 1: 5-6 maja 2015r. dla grupy 22. osobowej; 2) szkolenie nr 2: 5-6 maja 2015r. dla grupy 22. osobowej; 3) szkolenie nr 3: 20-21 maja 2015r. dla grupy 22. osobowej; 4) szkolenie nr 4: 20-21 maja 2015r. dla grupy 22. osobowej; Każdego dnia szkolą się w danym hotelu/ośrodku równocześnie 2 grupy po maksymalnie 22 osoby każda, w dwu różnych salach konferencyjnych. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego dwudniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady (pierwszy, drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni (pierwszy, drugi dzień). Podana liczba uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna liczba może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 8 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr 3 zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ i Harmonogram usługi (Załącznik nr 1c do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.13.00.00 - Inne usługi hotelarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia, wskazany w Pakiecie nr 1, Pakiecie nr 2, Pakiecie nr 3 postępowania nr 3_CG_2015, jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i dotyczy projektu pn. Dobre Prawo - sprawne rządzenie Działanie 5.2 PO KL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1_KRAKÓW 2015 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CREATED TOURS & EVENTS p. Krzysztof Kizel, ul. Miłkowskiego 6/23, 30-349 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17385,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19304,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16112,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34961,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2_POZNAŃ 2015 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CREATED&TOURS p. Krzysztof Kizel, ul. Miłkowskiego 6/23, 30-349 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23973,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20904,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20904,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3_ŁÓDŹ 2015r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Hoteli WAM Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Św. Gertrudy 26-29 Hotel REYMONT w Łodzi, ul. Legionów 81, 91-072 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26335,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8536,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.