eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Zaprojektowanie i wykonanie instalacji wysokociśnieniowej wraz z dostawą sprzętu do utrzymania czystości w Parku Wodnym w Rudzie Śląskiej



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Ruda Śląska: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji wysokociśnieniowej wraz z dostawą sprzętu do utrzymania czystości w Parku Wodnym w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 44029 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. Kłodnicka 97/4, 41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 797 32 70, faks 32 797 32 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkwodny-rudaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot określony w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji wysokociśnieniowej wraz z dostawą sprzętu do utrzymania czystości w Parku Wodnym w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji wysokociśnieniowej wraz z dostawą sprzętu do utrzymania czystości w Parku Wodnym w Rudzie Śląskiej - Część I - Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej do mycia powierzchni twardych, wykonanie instalacji wysokociśnieniowej na podstawie tej dokumentacji i wyposażenie jej w niezbędne urządzenia uzupełniające pozwalające na utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz Parku Wodnego. Zamówienie obejmuje także: 1) uzyskanie opinii, uzgodnień i zatwierdzeń jeśli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa, 2) przeprowadzenie wymaganych badań, prób i rozruchów, 3) opracowanie dokumentów powykonawczych 4) pełnienie nadzoru autorskiego. Zakres robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej 1. Obudowa miejsc poboru wody musi być wykonania ze stali nierdzewnej odpornej na wilgoć, 2. Punkty poboru powinny działać na zasadzie szybkozłaczki, 3. Węże powinny być zakończone w taki sposób, aby możliwe było ich łączenie, 4. Projekt wykonawczy podlega akceptacji zamawiającego. Część II sprzęt do utrzymania czystości: 1. mobilny odkurzacz do odkurzania wykładzin , 2.odkurzacz wielozadaniowy, który może zbierać zarówno zanieczyszczenia suche jak i płynne, 3. urządzenie do szorowania podłóg twardych o nacisku szczotki nie większym niż 350 kg/m2 - zwrotne, w zestawie powinna być bateria, ładowarka, standardowa szczotka, listwa ssąca, 5 szt padów i element do montażu padów, 4. urządzenie wielozadaniowe do mycia toalet niezależne od źródła zasilania wody, 5.urządzenie zamiatające o napędzie ręcznym pozwalające na swobodne zamiatanie także przy skręcaniu w lewo i prawo, 6. Urządzenie zamiatające o napędzie elektrycznym/bateryjnym pozwalające na zamiatanie wewnątrz i na zewnątrz obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ i Program Funkcjonalno- Użytkowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3, 42.92.47.30-5, 79.93.00.00-2, 42.99.50.00-7, 42.99.90.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I - Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w systemie zaprojektuj i wybuduj polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu instalacji wysokociśnieniowej do utrzymania czystości w obiekcie użyteczności publicznej ( obiekt użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.) o łącznej wartości 100.000,00 zł brutto albo wykonał co najmniej 1 dokumentację projektową instalacji wysokociśnieniowej do utrzymania czystości w obiekcie użyteczności publicznej i co najmniej 1 robotę budowlaną polegająca na wykonaniu instalacji wysokociśnieniowej w obiekcie użyteczności publicznej o wartości 100. 000,00 zł brutto łącznie; Część II - Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy urządzeń do szorowania podłóg twardych, odkurzaczy wielozadaniowych, odkurzaczy do wykładzin o wartości dostawy co najmniej 30.000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Wykonawca musi wykazać dysponowanie Co najmniej: - 2 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowo - kanalizacyjnych w nieograniczonym zakresie, oraz zrzeszonymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z 15.grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz 42 z późniejszymi zmianami) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub spełniającą warunki, o których mowa w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). - Przy czym jedna z ww. osób, która będzie kierownikiem robót musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu instalacji wodno - kanalizacyjnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I - Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Certyfikaty, dokumenty potwierdzające, że oferowane elementy wchodzące w skład instalacji oraz sprzęt do utrzymania czystości spełniają europejskie normy bezpieczeństwa - dotyczy cz. I i II, 2. Karty katalogowe (foldery) z opisem i zdjęciami oferowanego sprzętu - dotyczy cz. II - W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymogi opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca przystąpi do próby w obiekcie parku wodnego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty, 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część I - Zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są tylko w przypadkach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.), przy czym zmiany mogą dotyczyć: a) terminu realizacji umowy w sytuacji, gdyby do opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy doszło z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności i na okres nie dłuższy niż okres niezawinionego przez Wykonawcę opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy, b) świadczeń niepieniężnych, do których wykonania jest zobowiązany Wykonawca, w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji budowlano - wykonawczej lub innej dokumentacji związanej z realizowaną umową jeżeli bez wprowadzenia zmian wykonanie przedmiotu umowy okazało by się niemożliwe lub nadmiernie utrudnione, a zmiana dokumentacji budowlano - wykonawczej lub innej dokumentacji związanej z realizowaną umową nie będzie w sposób istotny modyfikować świadczeń niepieniężnych, do których wykonania zobowiązany będzie Wykonawca, zmiany będące następstwem działania organów administracji lub organów nadzorczych; c) sposobu oraz zakresu spełnienia świadczenia: zmiany spowodowane niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej na skutek zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych materiałów lub urządzeń, zmiany spowodowane koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub innej dokumentacji związanej z realizowaną umową w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę obowiązującego prawa, przy czym zmiany będą wprowadzone wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, zmiany spowodowane koniecznością wykonania robót dodatkowych (w tym robót zamiennych) - wynikających w szczególności z konieczności ich wykonania w innych ilościach, innej cenie lub przy zastosowaniu innych parametrów albo ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, zmiany spowodowane zmianą obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). Część II - 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 poniżej. 2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może dotyczyć: a) terminu wykonania umowy o ile niedotrzymanie terminu nie zostało zawinione wyłącznie przez Wykonawcę, w tym m.in. w przypadku, gdy wykonanie umowy jest utrudniane, opóźniane lub wstrzymywane przez Zamawiającego, w tym przez innych wykonawców działających na zlecenie Zamawiającego, organy administracji publicznej, czy z jakiejkolwiek innej przyczyn niezależnej od Wykonawcy, , b) sposobu i zakresu wykonania zamówienia w szczególności w przypadku wprowadzenia możliwości dostaw i ich rozliczania partiami c) zmiany nazwy handlowej Sprzętu przy zachowaniu jego parametrów zmiany przedmiotowej Sprzętu jeśli wystąpi brak Sprzętu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu Sprzętu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową 3. Zmiana postanowień umowy może również nastąpić w przypadku: a) zmiany stawek podatku od towarów i usług, b) zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, d) skrócenia terminu wykonania umowy; e) dłuższego okresu gwarancji; 4. Zmiana umowy na wniosek wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany; 5. Wszystkie postanowienia opisane powyżej stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://parkwodny-rudaslaska.bip-e.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Park Wodny w Rudzie Śląskiej sp. z o .o. z siedzibą organu zarządzającego w Rudzie Śląskiej ul. Kłodnicka 97 lok 4 41-706 Ruda Śląska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 09:30, miejsce: Park Wodny w Rudzie Śląskiej sp. z o .o. ul. Kłodnicka 97 lok 4 41-706 Ruda Śląska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji wysokociśnieniowej do utrzymania czystości w Parku Wodnym w Rudzie Śląskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji wysokociśnieniowej do utrzymania czystości w Parku Wodnym w Rudzie Śląskiej. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej do mycia powierzchni twardych, wykonanie instalacji wysokociśnieniowej na podstawie tej dokumentacji i wyposażenie jej w niezbędne urządzenia uzupełniające pozwalające na utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz Parku Wodnego. Zamówienie obejmuje także: 1) uzyskanie opinii, uzgodnień i zatwierdzeń jeśli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa, 2) przeprowadzenie wymaganych badań, prób i rozruchów, 3) opracowanie dokumentów powykonawczych 4) pełnienie nadzoru autorskiego. Zakres robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej 1. Obudowa miejsc poboru wody musi być wykonania ze stali nierdzewnej odpornej na wilgoć, 2. Punkty poboru powinny działać na zasadzie szybkozłaczki, 3. Węże powinny być zakończone w taki sposób, aby możliwe było ich łączenie, 4. Projekt wykonawczy podlega akceptacji zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.93.00.00-2, 45.33.20.00-3, 42.92.47.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń do utrzymania czystości w Parku Wodnym w Rudzie Śląskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do utrzymania czystości w Parku Wodnym w Rudzie Śląskiej. Sprzęt do utrzymania czystości: 1. mobilny odkurzacz do odkurzania wykładzin , 2.odkurzacz wielozadaniowy, który może zbierać zarówno zanieczyszczenia suche jak i płynne, 3. urządzenie do szorowania podłóg twardych o nacisku szczotki nie większym niż 350 kg/m2 - zwrotne, w zestawie powinna być bateria, ładowarka, standardowa szczotka, listwa ssąca, 5 szt padów i element do montażu padów, 4. urządzenie wielozadaniowe do mycia toalet niezależna od źródła zasilania wody, 5.urządzenie zamiatające o napędzie ręcznym pozwalające na swobodne zamiatanie także przy skręcaniu w lewo i prawo, 6. Urządzenie zamiatające o napędzie elektrycznym/bateryjnym pozwalające na zamiatanie wewnątrz i na zewnątrz obiektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.47.30-5, 42.99.50.00-7, 42.99.90.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.