eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogard › przygotowanie, zarządzanie i nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.



Ogłoszenie z dnia 2005-08-26

POZYCJA 44028

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowogard: przygotowanie, zarządzanie i nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Regionalny Zakład Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, gm. Nowogard" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Celowy Związek Gmin R-XXI, do kontaktów: Paweł Pieczonka, Pl. Wolności 5, 72-200 Nowogard, tel. +48 091 39 27 121, fax +48 091 39 27 121, e-mail: czg@nowogard.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie, zarządzanie i nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Regionalny Zakład Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, gm. Nowogard". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1) przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych na opracowanie dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, 2) przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych na wybór Wykonawcy Robót Budowlanych, 3) opracowaniu końcowego studium wykonalności, raportów oddziaływania na środowisko i innych dokumentów niezbędnych do realizacji usługi, o której mowa w pkt 4, 4) sporządzeniu wniosków aplikacyjnych o środki pomocowe z funduszy Unii Europejskiej lub wniosków o kredyt / pożyczkę, 5) zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją robót budowlanych zadania inwestycyjnego "Regionalny Zakład Gospodarowania Odpadami w Słąjsinie, gm. Nowogard" oraz wypełnianiu w imieniu Zamawiającego wszystkich obowiązków Beneficjenta związanych z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej, tj. dokonywanie rozliczeń, pisanie raportów itp. Orientacyjny koszt zadania inwestycyjnego wynosi 33 miliony PLN netto. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zamówienie realizowane będzie w następujących miejscowościach na terenie województwa zachodniopomorskiego: 1) Słajsino, gmina Nowogard, 2) Mielenko Drawskie, gmina Drawsko Pomorskie, 3) Niemica, gmina Golczewo, 4) Pogańsko, gmina Goleniów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.14.15.20 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86713-86719 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość: powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2011;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium wymagane przy składaniu ofert 15 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki ogólne: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. oraz warunki szczegółowe: 1) Potencjał ekonomiczno-finansowy a) Wykonawca musi wykazać: I. średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" w wysokości nie mniejszej niż 1,5 min zł; II. dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,5 min zł; III. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą 1,5 min zł. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: I. warunek określony w pkt "I" spełniają łącznie, z tym że jeden z Wykonawców musi spełniać ten warunek co najmniej w 75 %, II. warunek określony w pkt "II" i "III" spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2) Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował poniższymi osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia. Osoby te muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej: I. Inżynier Kontraktu - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, doświadczenie na kierowniczych stanowiskach (Inżynier, Inż. Rezydent) na co najmniej dwóch projektach realizowanych wg. zasad FIDIC, nie mniej niż 15-o letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorach inwestorskich, II. Inspektor nadzoru branży ogólnobudowlanej - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w specjalności zgodnej z wymogami Prawa budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności, III. Inspektor nadzoru branży sanitarnej - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w specjalności zgodnej z wymogami Prawa budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności. IV. Inspektor nadzoru branży elektrycznej - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w specjalności zgodnej z wymogami Prawa budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności. V. Inspektor nadzoru branży drogowej - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności zgodnej z wymaganiami Prawa Budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności. VI. Inspektor ds. telekomunikacji - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w specjalności zgodnej z wymogami Prawa budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności. VII. Inspektor nadzoru branży gazowej - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w specjalności zgodnej z wymogami Prawa budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności. VIII. Inspektor do spraw rozliczeń - wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 5 lat pracy w budownictwie, w tym doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych, minimum roczne doświadczenie przy rozliczeniach kontraktów na wykonanie robót wg zasad FIDIC, IX. Technolog sortowania odpadów - wykształcenie wyższe techniczne, 5 lat doświadczenia w pracy na sortowni odpadów w zakresie montażu i eksploatacji o wydajności min. 40 Mdt/rok oraz świadectwo kwalifikacji z zakresie gospodarowania odpadami wydane przez wojewodę. b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie nie mniej niż 12 pracowników. c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w lit. a) i b). 3) Doświadczenie a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat: I. pełnił lub pełni funkcję zarządzania i nadzoru na inwestycjach finansowanych z udziałem środków finansowych Unii Europejskiej na min. 3 zadaniach, w tym: - min. 1 zadaniu o wartości nie mniejszej niż 20 min złotych brutto, - min. 1 zadaniu dotyczącym budowy zakładu unieszkodliwiania odpadów, II. przygotował min. 5 poprawnych wniosków o dofinansowanie w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR), z Funduszu Spójności, Phare, Ispa bądź Sapard, III. przygotował min. 2 poprawne wnioski o dotację z Fundacji "Ekofundusz", IV. przygotował min. 5 studiów wykonalności dla zadań w ochronie środowiska. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w lit. a). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły "spełnia - nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonego wniosku. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest dopuszczalne po upływie terminu składania wniosków, chyba że ich nieuzupemienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 3 i 4 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 - 4 zastępuje sieje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 1 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 5. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1) Informację o osobach, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ ("Potencjał kadrowy"). Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymagane jest posiadanie uprawnień oraz świadectwo kwalifikacji technologa sortowania odpadów. 2) Życiorysy każdej z osób, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia (wymienionej w formularzu "Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ ("Życiorys"). 3) Informację o doświadczeniu Wykonawcy, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ ("Doświadczenie zawodowe"). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 4) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SIWZ ("Przeciętna liczba zatrudnionych pracowników") 5) Informację o doświadczeniu Inżyniera Kontraktu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: CZ/424/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.10.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.10.2005, godzina 15:15, Celowy Związek Gmin R-XXI, pl. Wolności 5, parter.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Wykonawca zobowiązany bedzie sporządzenia wniosków aplikacyjnych o środki pomocowe z funduszy Unii Europejskiej lub wniosków o kredyt / pożyczkę z innych źródeł. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.