eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn-Kortowo › montaż i uruchomienie wyposażenia technicznego Hali Jesiotrowej w Ośrodku Dgał, Pieczarki, 11-610 Pozedrze, pow. węgorzewski, woj. warmińsko - mazurskie oraz w Wylęgarni i Podchowalni w RZD Zator, Laskowa, 32-640 Zator, pow. oświęcimski, woj. małopolskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Olsztyn-Kortowo: montaż i uruchomienie wyposażenia technicznego Hali Jesiotrowej w Ośrodku Dgał, Pieczarki, 11-610 Pozedrze, pow. węgorzewski, woj. warmińsko - mazurskie oraz w Wylęgarni i Podchowalni w RZD Zator, Laskowa, 32-640 Zator, pow. oświęcimski, woj. małopolskie
Numer ogłoszenia: 4401 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza , ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn-Kortowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5240171 w. 60; 5241060, faks 089 5240505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.infish.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa w zakresie rybactwa śródlądowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: montaż i uruchomienie wyposażenia technicznego Hali Jesiotrowej w Ośrodku Dgał, Pieczarki, 11-610 Pozedrze, pow. węgorzewski, woj. warmińsko - mazurskie oraz w Wylęgarni i Podchowalni w RZD Zator, Laskowa, 32-640 Zator, pow. oświęcimski, woj. małopolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie elementów wyposażenia technologicznego do zamontowania i uruchomienia w Wylęgarni i Podchowalni w RZD Zator Obieg I wylęgarniczo -podchowowy aparaty inkubacyjne Weissa z rynną zbiorczą i zaworami - 20 szt., baseny rynnowe do podchowu wylęgu z laminatu poliestrowo-szklanego - 4 szt., kolumna do natleniania wody z rotametrem - 1 szt., filtr piaskowy K900 - 1 szt., filtr mechaniczny - 1 szt., promiennik UV AST-80 - 1 - szt. 1., pompa wirowa - 1 szt. zbiornik retencyjny z laminatu poliestrowo-szklanego (V=2,0m3) - 1 szt., Obieg podchowowy II baseny kwadratowe z laminatu poliestrowo-szklanego (v = 2,5 m3) - 5 szt., filtr mechaniczny - 1 szt., filtr biologiczny DF-15 - 1 szt., promiennik UV AST-80-2 - 1 szt., kolumna do natleniania wody z rotametrem - 1 szt., pompa wirowa z regulacją obrotów - 1 szt., zbiornik retencyjny z laminatu poliestrowo-szklanego (V=2,0m3) - 1 szt., Obieg III tarlakowy baseny kwadratowe z laminatu poliestrowo-szklanego (v = 3,0 m3) - 3 szt., filtr mechaniczny - 1 szt., filtr biologiczny SDK CN-1,7 - 1 szt., promiennik UV AST-80-2 - 1 szt., kolumna do natleniania wody z rotametrem - 1 szt., pompa wirowa z regulacją obrotów - 1 szt., zbiornik retencyjny z laminatu poliestrowo-szklanego (V=2,0m3) - 1 szt., Obieg podchowowy IV baseny długostrumieniowe z laminatu poliestrowo-szklanego (v = 0,94 m3) - 12 szt., filtr mechaniczny - 1 szt., filtr biologiczny - 1 szt., komora UV COM6300HO - 1 szt., kolumna do natleniania wody z rotametrem - 1 szt., pompa wirowa z regulacją obrotów - 1 szt., zbiornik retencyjny z laminatu poliestrowo-szklanego (V=2,0m3) - 1 szt., Wytwornice tlenu typu Topaz C7 - 2 szt. i typu Topaz Plus C11 - 2 szt. Zestawienie elementów wyposażenia technologicznego do zamontowania i uruchomienia w Hali Jesiotrowej w Ośrodku Dgał Wylęgarnia ikry: aparaty inkubacyjne Weissa z rynną zbiorczą i zaworami - 12 szt., rynnowe baseny-odbieralniki wylęgu z laminatu poliestrowo-szklanego - 4 szt., kolumna do natleniania wody - 1 szt., filtr biologiczno-mechaniczny - 1 szt., zbiorniki retencyjne z laminatu poliestrowo-szklanego (V=1,5m3) - 2 szt. pompy wirowe niskiego podnoszenia - 2 szt., Podchowalnia wylęgu: rynnowe baseny z laminatu poliestrowo-szklanego o wymiarach 3,0 x 0,6 x 0,5 m - 28 szt., biofiltry typu SDK CN 2,6 - 2 szt., komora UV COM6300HO -2 szt., kolumny natleniające - 2 szt., zbiorniki retencyjne o objętości ok. 2,5 m3 - 4 szt., pompy z regulacją obrotów - 3 szt., Podchowalnia narybku: baseny typu SDK - ST 21-26 z laminatu poliestrowo-szklanego - 40 szt., złoża biologiczne typu SDK - CN 2,6, - 4 szt., komora UV COM6300HO - 2 szt., kolumny do natleniania wody - 4 szt., zbiorniki retencyjne z laminatu poliestrowo-szklanego (V=1,5m3) - 8 szt., pompy wirowe niskiego podnoszenia - 5 szt., Linia tuczu selektów i chowu tarlaków: baseny okrągłe (typu SDK -RT) o średnicy 6,0 m i głębokości 1,5m, wykonane z żywic poliestrowych na bazie włókna szklanego - 6 szt., biofiltry typu SDK CN 2,6 - 6 szt.m, mikrosita typu 801-1H - 6 szt., kolumny do natleniania wody - 6 szt., pompy wirowych niskiego podnoszenia - 7 szt., Pomieszczenie dojrzewalni tarlaków baseny (typu SDK- RT) o pojemności ok.7,6 m3 wykonane z laminatu poliestrowo-szklanego - 3 szt., biofiltr typu CN 2,6 - 1 szt., kolumna do natleniania - 1 szt., zbiorniki retencyjne z laminatu poliestrowo-szklanego (V=2,0m3) - 2 szt. pompy wirowe DWO - 2 szt. Pomieszczenie do pozysku produktów baseny (typu SDK- ST 21-26) wykonane z laminatu poliestrowo-szklanego - 4 szt., biofiltr typu CN 1,7 - 1 szt., kolumna do natleniania - 1 szt., zbiorniki retencyjne z laminatu poliestrowo-szklanego (V=2,0m3) - 2 szt. pompy wirowe DWO - 2 szt. Wytwornica tlenu typu PSA ze sprężarką o wydajności ok. 15 kg 02-h - 1 szt. Dokładny opis prac montażowych podano w siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych 51.54.00.00 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium 5000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1. jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.5. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 3.7. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy 2. Formularz cenowy 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat 5. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym 6. Dokumenty wymienione poniżej B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Poświadczone środki wykonawcy nie mogą być niższe niż dwukrotna wartość całkowitej kwoty brutto, podanej w składanej ofercie. D.2) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A - D dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.infish.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza ul. Oczapowskiego 10 10-719 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza ul. Oczapowskiego 10 10-719 Olsztyn Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.