To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Warszawa: Usługa wywozu odpadów komunalnych z obiektów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Numer ogłoszenia: 440110 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410108 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6015916, 6014537, 6014913, faks 22 8456044, 6463708.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu odpadów komunalnych z obiektów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu z obiektów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Warszawie odpadów komunalnych stałych niesegregowanych i segregowanych, gromadzonych w typowych pojemnikach / kontenerach oraz wyposażenie tych obiektów w odpowiednie pojemniki / kontenery na odpady. Wykaz obiektów, uwzględniający ilość pojemników w każdym obiekcie, ich pojemność oraz ogólną ilość wywozów, zawierają tabela nr 1a i 1b formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, częstotliwość wywozu oraz dni wywozu określa załączniki nr 2 do Wzoru istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca wykona dodatkowe wywozy wynikające z doraźnych potrzeb Zamawiającego, dodatkowe wywozy określone zostały w formularzu cenowym w tabeli nr 1a poz. nr 10 i tabeli nr 1b w poz. nr 3, Zamawiający określa maksymalną ilość dodatkowych wywozów na 40 szt. Usługi te Wykonawca będzie realizował na podstawie odrębnych zleceń złożonych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub pisemnie do siedziby Wykonawcy. Wykonawca zapewni: 1) dobry stan techniczny i konserwację prawidłowo użytkowanych pojemników/kontenerów oraz zapewni ich systematyczną dezynfekcję, oraz mycie co najmniej 2 razy w okresie obowiązywania umowy, w terminach ustalonych z Zamawiającym, zgodnie z protokołem stanowiącym załącznik nr 3 do Wzoru istotnych postanowień umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2) utrzymanie czystości wokół pojemników / kontenerów po usunięciu odpadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania maksymalnie 30% wartości zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający będzie zachowywał należytą staranność w zakresie użytkowania pojemników na odpady, zgodnie z ich przeznaczeniem. W przypadku niewłaściwego użytkowania pojemników na odpady przez Zamawiającego, zawinionej ich dewastacji lub utraty, Zamawiający zobowiązany będzie do naprawienia szkody w wysokości faktycznych, udokumentowanych kosztów Wykonawcy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - od 1 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRIMA s.c. Andrzej Piotrowski, Marta Piotrowska, ul. Jana Kazimierza 1/29, 01-248 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78570,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62033,04
Oferta z najniższą ceną: 62033,04 / Oferta z najwyższą ceną: 141078,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.