eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Remont elewacji budynku UMiG Wieliczka przy ul Powstania Warszawskiego 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Wieliczka: Remont elewacji budynku UMiG Wieliczka przy ul Powstania Warszawskiego 1
Numer ogłoszenia: 44008 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka , ul.Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2781294, faks 012 2786860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku UMiG Wieliczka przy ul Powstania Warszawskiego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku UMiG Wieliczka przy ul .Powstania Warszawskiego 1 wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A - 548, a w szczególności: konserwacja elementów kamiennych - 66,25m2 , rekonstrukcja -34,40m2, obłożenie kamieniem schodów zewnętrznych-122,53m2, czyszczenie, odgrzybianie, gruntowanie,- 1587,15m2, uzupełnienie tynków-303,25m2, szpachlowanie i malowanie ścian zewnętrznych- 1639,78m2, uzupełnienie ubytków, patynowanie i wzmocnienie detalu architektonicznego-61,6m2, konserwacja bramy wejściowej-16,6m2, wymiana stolarki drzwiowej- 12,6m2, wymiana wyłożenia gzymsów, krenelaży i murów ogniowych dachówką-782,15mb, wymiana rynien na rynny z blachy miedzianej 31,90 mb, wymiana rur spustowych na rury z blachy miedzianej 74,50 mb, wymiana obróbek blacharskich na obróbki z blachy miedzianej 28,21 m2, malowanie obróbek blacharskich na dachu magistratu 84,15 m2, uzupełnienie obróbek blacharskich z papy termozgrz.na dachu magistratu 80,0 mb, daszek nad wejściem 5,84 m2, wymiana instalacji uziemiającej i odgromowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1 spełniać wymogi określone w art.22 ust.1 uPzp, 2 nie podlegać wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, 3 spełniać warunki określone w SIWZ, 4 udzielić 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Karta tytułowa oferty. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22.ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o udzieleniu 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. Kosztorys ofertowy. Dowód wpłacenia wadium. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział ds. Inwestycji Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka ul. Sienkiewicza 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, ul. Powstania Warszawskiego 1 - sekretariat Burmistrza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.