eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa materiałów mikrofilmowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-26

POZYCJA 44003

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa materiałów mikrofilmowych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Archiwum Dokumentacji Mechanicznej, do kontaktów: Krzysztof Pątek, ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8232641 w. 155, e-mail: kpatek@adm.ap.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów mikrofilmowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Mikrofilm ozophan diazo-duplizierfilm P 110M 35mm x 300m - 155 000 m Agfa Copex Positive Pet 10 Microfilm Pet base 35mm x 305m - 180 000 m Kodak Imagelink HQ microfilm 1461 35mm x 30,5m Sp 425 Estar Base - 32 000 m Wywoływacz (koncentrat) Kodak KOENO 2 w opakowaniach po 5 litrów - 220 l Wywoływacz (koncentrat) Agfa G 3231C w opakowaniach po 5 litrów - 300 l. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Archiwum Dokumentacji Mechanicznej 02-103 Warszawa ul.Hankiewicza 1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 335 000 zł (trzysta trzydzieści pięć tysięcy złotych). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.01.2006; data zakończenia: 15.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3000 zł (trzy tysiące złotych). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 1 do 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanie wniosków Zdolność ekonomiczna i finansowa -wymagane dokumenty: 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Zdolność techniczna. O zamówienie może się ubiegać wykonawca, który: 1) Posiada udokumentowane doświadczenie w dostawach materiałów fotochemicznych; 2.Zapewni dostawę mikrofilmów o jednym numerze emulsji; 3) Posiada autoryzację producenta na sprzedaż jego wyrobów w Polsce; 4) Odbierze zużyte opakowania po chemikaliach.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.10.2005, godzina 14:00, Warszawa ul.Hankiewicza 1 pokój 0120.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.