eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Świadczenie usług weterynaryjnych dla gminy Grodzisk Mazowiecki ZP-271/13/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Grodzisk Mazowiecki: Świadczenie usług weterynaryjnych dla gminy Grodzisk Mazowiecki ZP-271/13/2012
Numer ogłoszenia: 44003 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług weterynaryjnych dla gminy Grodzisk Mazowiecki ZP-271/13/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonaniu zabiegów sterylizacji i kastracji u zwierząt domowych oraz usypiania ślepych miotów w ramach programu zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki. CZĘŚĆ 1 Przewidywane ilości: Sterylizacja suki - 10 szt. Sterylizacja kotki - 70 szt. -w tym kotek bezpańskich 40 szt. -w tym kotek posiadających właściciela- 30 Kastracja psa - 3 szt. Kastracja kota - 24 szt. -w tym kotów bezpańskich 9 szt. -w tym kotów posiadających właściciela-15 Eutanazja miotu kociąt - 8 szt. Eutanazja miotu szczeniąt - 5 szt. Hospitalizacja bezpańskich - 3 dni kotów po zabiegu (koszt 1 doby) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości wykonywanych zabiegów i dni hospitalizacji w ramach jednej części. Koszt ich wykonania musi być zgodny ze złożoną ofertą, jednak nie może przekroczyć środków finansowych jakich Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w tej części. Zmiana ilościowa wykonywanych zabiegów i dni hospitalizacji wymaga akceptacji Zamawiającego. CZĘŚĆ 2 Przewidywane ilości: Sterylizacja suki - 10 szt. Sterylizacja kotki - 70 szt. -w tym kotek bezpańskich 40 szt. -w tym kotek posiadających właściciela- 30 Kastracja psa - 3 szt. Kastracja kota - 24 szt. -w tym kotów bezpańskich 9 szt. -w tym kotów posiadających właściciela-15 Eutanazja miotu kociąt - 8 szt. Eutanazja miotu szczeniąt - 5 szt. Hospitalizacja bezpańskich - 3 dni kotów po zabiegu (koszt 1 doby) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości wykonywanych zabiegów i dni hospitalizacji w ramach jednej części. Koszt ich wykonania musi być zgodny ze złożoną ofertą, jednak nie może przekroczyć środków finansowych jakich Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w tej części. Zmiana ilościowa wykonywanych zabiegów i dni hospitalizacji wymaga akceptacji Zamawiającego. CZĘŚĆ 3 Przewidywane ilości: Sterylizacja suki - 10 szt. Sterylizacja kotki - 70 szt. -w tym kotek bezpańskich 40 szt. -w tym kotek posiadających właściciela- 30 Kastracja psa - 3 szt. Kastracja kota - 24 szt. -w tym kotów bezpańskich 9 szt. -w tym kotów posiadających właściciela-15 Eutanazja miotu kociąt - 8 szt. Eutanazja miotu szczeniąt - 5 szt. Hospitalizacja bezpańskich - 3 dni kotów po zabiegu (koszt 1 doby) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości wykonywanych zabiegów i dni hospitalizacji w ramach jednej części. Koszt ich wykonania musi być zgodny ze złożoną ofertą, jednak nie może przekroczyć środków finansowych jakich Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w tej części. Zmiana ilościowa wykonywanych zabiegów i dni hospitalizacji wymaga akceptacji Zamawiającego. CZĘŚĆ 5 Przewidywane ilości: Sterylizacja suki - 10 szt. Sterylizacja kotki - 70 szt. -w tym kotek bezpańskich 40 szt. -w tym kotek posiadających właściciela- 30 Kastracja psa - 3 szt. Kastracja kota - 24 szt. -w tym kotów bezpańskich 9 szt. -w tym kotów posiadających właściciela-15 Eutanazja miotu kociąt - 8 szt. Eutanazja miotu szczeniąt - 5 szt. Hospitalizacja bezpańskich - 3 dni kotów po zabiegu (koszt 1 doby) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości wykonywanych zabiegów i dni hospitalizacji w ramach jednej części. Koszt ich wykonania musi być zgodny ze złożoną ofertą, jednak nie może przekroczyć środków finansowych jakich Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w tej części. Zmiana ilościowa wykonywanych zabiegów i dni hospitalizacji wymaga akceptacji Zamawiającego. CZĘŚĆ 6 Przewidywane ilości: Sterylizacja suki - 10 szt. Sterylizacja kotki - 70 szt. -w tym kotek bezpańskich 40 szt. -w tym kotek posiadających właściciela- 30 Kastracja psa - 3 szt. Kastracja kota - 24 szt. -w tym kotów bezpańskich 9 szt. -w tym kotów posiadających właściciela-15 Eutanazja miotu kociąt - 8 szt. Eutanazja miotu szczeniąt - 5 szt. Hospitalizacja bezpańskich - 3 dni kotów po zabiegu (koszt 1 doby) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości wykonywanych zabiegów i dni hospitalizacji w ramach jednej części. Koszt ich wykonania musi być zgodny ze złożoną ofertą, jednak nie może przekroczyć środków finansowych jakich Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w tej części. Zmiana ilościowa wykonywanych zabiegów i dni hospitalizacji wymaga akceptacji Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionym zakresie: 1. ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług 2. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany 3. osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej ze strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski ul. Kościuszki 32A w Grodzisk Mazowieckim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, w sali obsługi mieszkańców na stanowisku ds. informacji lub nadesłać pocztą na adres Zamawiającego: Urząd Miejski ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.