eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Dostawa paliw do pojazdów KP PSP w Gołdapi w roku 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Gołdap: Dostawa paliw do pojazdów KP PSP w Gołdapi w roku 2010
Numer ogłoszenia: 439994 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi , ul. Kolejowa 10, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154969, faks 087 6154969.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgoldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw do pojazdów KP PSP w Gołdapi w roku 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw: etyliny Pb-95 oraz oleju napędowego dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi w roku 2010. Szacunkowe zapotrzebowane na paliwa do pojazdów sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: - Benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95 zgodnej z normą PN-EN 228:2005 - około 4 500 l. - Olej napędowy ON zgodny z normą PN-EN 590 - około 12 000 l..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.22.00 - Benzyna ołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone wart.22 ust. 1 Pzp i potwierdzili spełnienie poniższych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, e) zapewnią możliwość tankowania paliwa z dystrybutora wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu w obrębie granic administracyjnych miasta Gołdap, f) tankowanie bezgotówkowe na WZ z dwutygodniowym okresem rozliczeniowym fakturowania, g) zapewnią utrzymanie zapasu 2000 litrów oleju napędowego i 500 litrów etyliny Pb - do dyspozycji Komendy Powiatowej PSP w Gołdapi na wypadek sytuacji kryzysowych wynikających z działań ratowniczo-gaśniczych, 2. Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w ust.1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych w rozdziale 5 SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia w odniesieniu do poszczególnych warunków. 3. W przypadku ubiegana się o w/w zamówienie wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, każdy z tych wykonawców powinien spełniać warunki określone w art.22 ust. 1 Pzp. Pełnomocnik wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust.2 Pzp, powinien legitymować się pełnomocnictwem wykonawców do: - reprezentowania ich w posterowaniu o udzielenie zamówienia, albo: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, wykonawcy ci zobowiązani są do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, przy czym wynikać z niej musi solidarna odpowiedzialność z tytułu zobowiązań wynikających z umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać, w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii, następujące dokumenty: a) formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 ( oryginał ) b) formularz cenowy - Załącznik Nr 2 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PT-2370/05/09 c) dokument potwierdzający cenę detaliczną /brutto/ 1 litra etyliny Pb95 i oleju napędowego na dystrybutorze stacji paliw, w której planowane jest tankowanie pojazdów z ostatnich 3 miesięcy, wg cen obowiązujących w dniach: 01.09.2009r,. 01.10.2009r., 01.11.2009r. d) oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 Pzp - Załącznik Nr 3 ( oryginał ), e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, g) upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - w razie takiej konieczności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp.olsztyn.pl i www.strazgoldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Goldapi, 19-500 Goldap, ul.Wojska Polskiego 19, pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa PSP w Goldapi, 19-500 Goldap, ul.Wojska Polskiego 19, pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.