eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna Zdrój › Zakup i dostawa używanego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-15

Ogłoszenie nr 43988 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.

Piwniczna Zdrój: Zakup i dostawa używanego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 7075


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 10169


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju, krajowy numer identyfikacyjny 15494400000, ul. ul. Krakowska  26, 33350   Piwniczna Zdrój, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 0-18 4464-214, faks 0-18 4464-033, e-mail mzgkim_piwniczna@poczta.fm
Adres strony internetowej (URL): http://bip.malopolska.pl/mzgkimwpzdroju

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowy zakład budżetowy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa używanego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis podwozia 1. Podwozie dwuosiowe, napęd 4x2, do ruchu prawostronnego, nie starsze niż 2008 rok produkcji. 2. Dopuszczalna masa całkowita min 18 000 kg, 3. Pojemność silnika min 6500 cm3 max 7500 cm3 4. Silnik wysokoprężny o mocy minimum 280 KM, 5. Udokumentowany przebieg nie większy niż 150 000 km 6. Norma emisji spalin min EURO 4 7. Rozstaw osi pomiędzy pierwszą a drugą max: 3600 mm 8. Skrzynia biegów manualna 8+1 9. Ogumienie R22,5" 10. Tachograf cyfrowy 11. Podwozie fabrycznie przystosowane pod zabudowę typu "śmieciarka" z modułem parametryzującym zapewniającym odpowiednią komunikacje pomiędzy podwoziem a zabudową 12. Dźwiękowy sygnał biegu wstecznego 13. Fotel kierowcy pneumatyczny oraz dwa fotele pasażerów montowane fabrycznie. 14. Pojazd przygotowany do rejestracji z ważnym przeglądem technicznym podwozia i zabudowy, ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami potrzebnymi do zarejestrowania lub zarejestrowany w Polsce. 15. Oś przednia nośność min 7,5 t - zawieszenie typu resor 16. Oś tylna druga nośność min 11,5 t - zawieszenie pneumatyczne, 17. Pojazd wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową z wyjściem od strony zabudowy śmieciarki. 18. System ABS 19. Kabina krótka dzienna 20. Długość pojazdu - max 8200 mm, 21. Wysokość max 3500 mm Opis zabudowy 1. Zabudowa - śmieciarka z urządzeniem załadowczym tylnym, jednokomorowa 2. Pojemność skrzyni ładunkowej min 13 m3 - max 20 m3 3. Ładowność min 6000 kg 4. Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy, tzw. szufladowy. 5. Wrzutnik uniwersalny dostosowany do współpracy z pojemnikami o pojemności od 110 litrów do 1100 litrów oraz z łapami do pojemników 1100 litrów montowanymi fabrycznie, 6. Uruchomienie wrzutnika (podnoszenie, opróżniania i opuszczanie) za pomocą dźwigni umieszczonych po obu stronach odwłoka 7. Skrzynia ożebrowana. 8. Stopnie dla ładowaczy 9. Oświetlenie ostrzegawcze w postaci dwóch lamp obrotowych w kolorze pomarańczowym w tylnej części zabudowy. 10. Kurtyny przeciwpylne zamontowane w odwłoku 11. Urządzenie zasypowe przykręcane do odwłoka umożliwiające jego szybką wymianę Zamawiający zastrzega sobie możliwość oglądnięcia oferowanego pojazdu przed podpisaniem umowy. Wymagany termin dostawy do 7 dni od podpisania umowy 3. Dodatkowe informacje 2.1. Oferowany sprzęt powinien być kompletny, w pełni sprawny technicznie i użytkowo, przygotowany do użytkowania. 2.2. Oferowany sprzęt musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego którego parametry zostały specjalnie zmienione pod katem spełnienia wymagań niniejszego postępowania. 2.3. Oferowany sprzęt musi być wolny od obciążeń, zobowiązań, praw i roszczeń na rzecz osób trzecich. 2.4. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd wraz z zabudową dla których znajdują się autoryzowane serwisy producentów na terenie Polski dysponujące odpowiednia wiedzą, zapleczem technicznym oraz magazynowaniem części zamiennych. 2.5. W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - komplet potrzebnych do użytkowania pojazdu kluczyków ( w tym zapasowych) - książkę pojazdu, dowód rejestracyjny, ewentualne dokumenty niezbędne do rejestracji, - instrukcje obsługi - dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, - kartę lub książkę gwarancyjną 2.6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wraz z oferta należy załączyć: a) aktualne zdjęcia przedmiotu zamówienia b) zdjęcia fotograficzne zbliżeniowe tabliczek znamionowych określających parametry pojazdu jak i typy zabudowy i ich charakterystyki c) inne dokumenty stwierdzające spełnienie wymagań (kserokopie dokumentów) d) pisemny dokument potwierdzający udzieloną gwarancje na przedmiot zamówienia przez dostawcę

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34144510-6
Dodatkowe kody CPV: 34144511-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT215000.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Małopolskie Centru Komunane OMEGA Tomas Janowski,  biuro@mckomega.pl,  ul. św. Prokopa 29,  32-851,  Jadowniki,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 263835.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 218940.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 263835.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.