eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa kontenera baza środków gasniczych dla Lotniskowej Strazy Pożarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Wrocław: Dostawa kontenera baza środków gasniczych dla Lotniskowej Strazy Pożarnej
Numer ogłoszenia: 43988 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Wrocław S.A., ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3581300, fax 071 3573973.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.airport.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zamawiajacy sektorowy zarzadzajacy lotniskiem.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontenera baza środków gasniczych dla Lotniskowej Strazy Pożarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 ZAKRES STOSOWANIA Przedmiotem zamówienia jest Dostawa kontenera - baza środków gaśniczych dla Lotniskowej Straży Pożarnej. Wymaga się aby specjalistyczny kontener- baza środków gaśniczych był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2007; w oparciu o normę DIN 14505 (lub równoważne) z elementem zaczepowym zgodnym z normą DIN 30722 (lub równoważne), o przedstawionej w dalszej części szczegółowej specyfikacji technicznej. 1.2 UREGULOWANIA DODATKOWE Konstrukcja kontenera powinna uwzględniać postanowienia Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 września 2005 r. (Dz. U. Nr 197 z 2005 r.) oraz Aneksu 14 ICAO (oświadczenie rządowe z dnia 20.08.2003 w sprawie mocy obowiązującej załączników do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, podpisanej w Chicago dnia 7 grudnia 1944, Dz. U. z 2003 r., Nr 146, poz. 1413). Dla wyżej wymienionego kontenera szczególnie w zakresie zagadnień ergonomicznych należy zastosować postanowienia załącznika nr 2łamane przez1 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego i ochronie zdrowia i życia oraz mienia, także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania ( Dz.U. 143 poz. 1002 ). 1.3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony kontener - baza środków gaśniczych , która będzie obejmowała gwarancje na cały kontener wraz z wyposażeniem, na min. 2 lata. Naprawy gwarancyjne przeprowadzone będą w autoryzowanych serwisach Wykonawcy, usytuowanych w odległości nie większej niż 400 km od siedziby Zamawiającego w ciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia usterki lub przeglądu kontenera. 1.4. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w siedzibie Producenta dla min. 5 osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i wykorzystania taktycznego. 1.5. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w siedzibie Zamawiającego dla min. 36 osób wskazanych przez Zamawiającego, czas szkolenia min. 6 godzin, w zakresie obsługi i taktycznego wykorzystania kontenera. 1.6. Dostawa kontenera nastąpi do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 1.7. Wybrany Wykonawca dostarczy Zamawiającemu (nie później niż 30 dni od daty odbioru), wszelkie dokumenty umożliwiające eksploatacje kontenera na polskim obszarze celnym a szczególnie: 1.7.1. świadectwo dopuszczenia, certyfikat lub opinię techniczną kontenera i gdy to wymagane wyposażenia, ważne w dniu dostawy , wydane przez CNBOP lub inną upoważnioną jednostkę, 1.7.2. instrukcję obsługi i konserwacji oraz wyposażenia w języku polskim (z rysunkami technicznymi i zasadami taktycznymi) 1.7.3. katalog głównych części zamiennych, 1.7.4. dokumentacje UDT dla urządzeń objętych dozorem technicznym - jeśli dotyczy. 1.8. Wykonawca ubezpieczy dostarczony kontener na czas dostawy. 1.9. WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE określone zostały w treści Załącznika nr 4 - Specyfikacja techniczna do nn. SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.40.00.00 - Różny sprzęt transportowy Kod CPV wg słownika 2008: 34.90.00.00 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy odstępuje od zastosowania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną ofertę, którzy : 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przez Zamawiającego działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (Ustawa z dnia 29.01.2004; Dz.U. nr 164 poz. 1163 z 2006 r. - tekst jednolity ze zmianami) 1.5.wykażą, iż na przestrzeni ostatnich 3-ch lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, realizowali min. 1 zadanie, dostawy kontenerów lub pojazdów specjalistycznych do jednostek ochrony przeciwpożarowej o wartości min. 150.000 ,- zł brutto. 1.6.przedstawią dokumenty potwierdzające, że wykonali zadanie jw. z należytą starannością 1.7.zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy załączą dokumenty wymagane w par. 1 ust. 1 pkt. 2 oraz par. 2 pkt.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z d. 19.05.2006 r., w sprawie dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U. nr 87 z dn. 24.05.2006 poz.605). 1.8.oświadczą, że: - spełniają warunki określone w art. 22 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. - akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 1.9Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, odbywać się będzie na podstawie oceny przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt.2, ust. 2 pkt. 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) tj.: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)wykaz wykonanych dostaw wg ZAŁĄCZNIKA NR 3, c)dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie, 4. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) ww dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Specyfikacja techniczna - ZAŁĄCZNIK NR 4 6. Arkusz kalkulacyjny - ZAŁĄCZNIK NR 5 7. Zaakceptowany projekt umowy - ZAŁĄCZNIK NR 6. 8. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 9. Ww przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 3 podpunkcie a) winien dołączyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 3 ppkt. a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty, o których mowa w pkt. 11 i 12 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosowanie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. 13. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania z uwzględnieniem art.26.p.3 ustawy. 13.1. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.airport.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.aiport.wroclaw.pl lub u Zamawiajacego ul. Skarżyńskiego 36, Wrocław pok.20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 10:00, miejsce: PLWSA ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.