eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › ZAKUP ODZIEŻY I OBUWIA DLA PRACOWNIKÓW SP ZOZ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-28

Ustrzyki Dolne: ZAKUP ODZIEŻY I OBUWIA DLA PRACOWNIKÓW SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 439864 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388412 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych, ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 13 4611028, faks 13 4611028.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ODZIEŻY I OBUWIA DLA PRACOWNIKÓW SP ZOZ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży i obuwia dla pracowników SP ZOZ przez okres 24 m-cy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pakiety: - PAKIET NR 1 - Odzież dla pracowników Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego. - PAKIET NR 1A - Obuwie dla pracowników Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego. - PAKIET NR 2 - Odzież ochronna medyczna - PAKIET NR 3 - Obuwie ochronne medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1A do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane pakiety. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym pakiecie. 4. Odzież oraz obuwie dla pracowników Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. Nr 209, poz. 1382) oraz wszystkimi wymaganymi w tym zakresie normami. 5. Odzież oraz obuwie dla białego personelu musi spełniać Polskie i Europejskie normy oraz posiadać deklarację zgodności CE. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania następujących warunków gwarancji jakości: a) Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru; b) W przypadku dwukrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia, przy trzecim zgłoszeniu Wykonawca zobowiązany będzie wymienić wadliwą odzież czy obuwie na nową, wolna od wad; c) Koszt wysyłki przedmiotu zamówienia do napraw na koszt Wykonawcy. 7. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 8. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarcza przedmiot zamówienia do Zamawiającego w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia faksem. 9. Wymaga się stałości cen jednostkowych netto przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w czasie realizacji umowy zaoferowanej ceny jednostkowej netto w okresie jej stałości, ale tylko na niższą niż zaoferowana. Okres stałości cen nie dotyczy podatku VAT, który może się zmieniać automatycznie bez aneksu do umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi w tej sprawie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej lub większej ilości przedmiotu zamówienia niż podane w formularzu cenowym w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. W przypadku zakupu mniejszej ilości Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Rozpoczynając przetarg, Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odzież dla pracowników Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU AKATEX ANDRZEJ KOZŁOWSKI, ul. Wypoczynkowa 40, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52819,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29073,18

  • Oferta z najniższą ceną: 26130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29073,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1a - Obuwie dla pracowników Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAX-EL Henryk Maciak, ul. Bursaki 6a, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7435,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Odzież ochronna medyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU SPECJAŁ SP. Z O.O., ul. B. Żeleńskiego 5, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21568,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12860,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Obuwie ochronne medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIBUT Zakład Produkcyjny, ul. Dąbrowskiego 45, 93-177 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8037,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6123,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6123,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.