eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie pełnego zakresu prac konserwatorskich przy



Ogłoszenie z dnia 2006-08-25

POZYCJA 43977

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wykonanie pełnego zakresu prac konserwatorskich przy: 1. Nawa główna, trzy przesła sklepienne z gurtami, 2. Nawa główna, trzy przęsła ścian bocznych wraz z gzymsem koronujacym i posadzką Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Parafia rzymsko-katolicka p.w. MB Nieustającej Pomocy i św. Marii Magdaleny w Poznaniu (fara), do kontaktów: ks. Wojciech Wolniewicz mgr Andrzej Miarkowski, ul. Klasztorna 11, 61-779 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8526950, fax 061 8526950, e-mail: fara@archpoznan.org.pl lub fundacjapsu@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Parafia rzymsko-katolicka; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie pełnego zakresu prac konserwatorskich przy: 1. Nawa główna, trzy przesła sklepienne z gurtami, 2. Nawa główna, trzy przęsła ścian bocznych wraz z gzymsem koronujacym i posadzką. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kosciól farny w Poznaniu, ul. Gołębia 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie pełnego zakresu prac konserwatorskich przy: 1. Nawa główna, trzy przesła sklepienne z gurtami, z wyłączeniem przęsła nad chórem muzycznym, z dekoracją rzezbiarska nad gzymsem koronujacym, stolarką okienną, dokumentacja konserwatorska i rusztowaniami. 2. Nawa główna. Trzy przęsła ścian wraz z gzymsem koronujacym i posadzką z wyłączeniem przęsła chóru muzycznego, z dokumentacją konserwatorską i rusztowaniami. Prace winny być wykonane zgodnie z programem prac konserwatorskich i uproszczona ksiegą obmiaru prac. Oferent może złożyć ofertę na jeden z wymienionych zakresów tematycznych lub na oba łącznie, przy czym w obu przypadkach obowiazuje spełnienie wszystkich warunków wymaganych w SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1 dysponowanie pożądaną przez Zamawiającego ilością osób, pracowników lub współpracowników Oferenta określoną w załączniku nr 4, posiadających dyplomy ukończenia wyższej uczelni o kierunku konserwacja dzieł sztuki w wymienionych specjalnościach lub innych kwalifikacji określonych w Dz. U. 04 150 1579 - Rozporządzenie Ministra Kultury i Sztuki z dnia 09.06.2004 r. wykonanie z należytą starannością w ostatnich 5 latach przynajmniej trzech prac konserwatorskich, podobnych z przedmiotem zamówienia pod względem technologicznym, okresu powstania i rozmiarów, w zależności od oferowania wykonania zamówienia w zakresie określonym w załączniku nr 7 do SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.31.22.50 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów Kod CPV wg słownika 2008: 92.31.22.50 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów Oryginalny kod CPV: 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych Oryginalny kod CPV: 92.31.20.00 - Usługi artystyczne Kod CPV wg słownika 2008: 92.31.20.00 - Usługi artystyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pełen zakres prac konserwatorskich przy obu zakresach tematycznych - trzech przęsłach sklepiennych i trzech przęsłach nawy głównej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Na zakres tematyczny określony w pkt. 1 - 30 000,00 zł Określony w pkt. 2 - 20 000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: -przelewem na rachunek bankowy: PKO BP III/Oddział w Poznaniu - 24 10204027 00001402 03590742 - w poręczeniach lub gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1 dysponowanie pożądaną przez Zamawiającego ilością osób, pracowników lub współpracowników Oferenta określoną w załączniku nr 4, posiadających dyplomy ukończenia wyższej uczelni o kierunku konserwacja dzieł sztuki w wymienionych specjalnościach lub innych kwalifikacji określonych w Dz. U. 04 150 1579 - Rozporządzenie Ministra Kultury i Sztuki z dnia 09.06.2004 r. 2.2 wykonanie z należytą starannością w ostatnich 5 latach przynajmniej trzech prac konserwatorskich, podobnych z przedmiotem zamówienia pod względem technologicznym, okresu powstania i rozmiarów, w zależności od oferowania wykonania zamówienia w zakresie określonym w załączniku nr 7 do SIWZ odpowiednio: w pkt. 1: w dziedzinie konserwacji malarstwa ściennego, rzeźby drewnianej polichromowanej i rzeźby w technikach narzutowych, detalu architektonicznego oraz sztukaterii malowanej i złoconej o wartości jednej z nich nie mniejszej niż 300 000,00 zł w pkt. 2 w dziedzinie konserwacji sztukaterii malowanej i złoconej, stiuków polerowanych i lustrzanych, detalu architektonicznego, malarstwa ściennego, kamieniarstwa - posadzki /konserwacji kamienia. potwierdzonych protokółami odbioru z udziałem przedstawicieli Urzędów Konserwatorskich i rekomendacjami Inwestorów. 2,3 Wymagane kwalifikacje i doświadczenie Oferenta może być zarówno jego doświadczeniem zawodowym jak i jego pracowników oraz umocowanych prawnie współpracowników. Przez umocowanie prawne uważa się umowę o pracę lub umowę przedwstępną ze wspólnymi zobowiązaniami stron. Wymienione wyżej dokumenty w formie potwierdzonych kserokopii winny być załączone do specyfikacji. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1 posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 800 000,00 złotych. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wyszczególnienie okoliczności w p. VI). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny speniania warunków udziału w niniejszym postepowaniu Zamawiajacy dokona sprawdzenia kompletnosci i poprawności dokumentów złozonych we wniosku. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. Jeżeli składana jest oferta wspólna wyznaczony musi być lider. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dowód wniesienia wadium; 6. Wypełniona i podpisana oferta - zał. nr 2 do SIWZ; 7. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ; 8. Kopie dyplomów ukończenia studiów wyższych o kierunku konserwacja dzieł sztuki lub posiadanie innych kwalifikacji zgodnie z pkt. V 2.1 i załącznika nr 7. Dla każdego zakresu tematycznego wymienionych w pkt. 1 i 2 obowiązuje wypełnienie odrębnego załącznika nr 7. 9. Wypełniony i podpisany wykaz prac; załącznik nr 4 do SIWZ, potwierdzający wykonanie w ostatnich 10 latach przynajmniej trzech prac konserwatorskich w dziedzinach określonych w pkt. V 2.2 Dla każdego z wymienionych zakresów tematycznych wymienionych w pkt.1 i 2 obowiązuje wypełnienie odrębnego załącznika nr 4. 10. Informacja z banku, w którym Wykonawca ma podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja w swej treści winna zawierać m.in. stwierdzenie, że wystawiający potwierdza, iż klient posiada w banku podstawowy rachunek bankowy, że została przeprowadzona procedura uprawniająca do stwierdzenia posiadania bezwarunkowej zdolności kredytowej klienta do wysokości minimum 800000,-złotych lub, że klient w dniu wydania potwierdzenia posiada 800000,-zł środków finansowych. 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu odwoławczym i zawarciu umowy. 12. Wykaz minimalnej obsady konserwatorów i innych pracowników Wykonawcy będących realizować zamówienie z rozbiciem na odpowiednie specjalności, oddzielnie dla każdego zakresu tematycznego- załącznik nr 7. 13. Polisę o posiadaniu przez Oferenta ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 500000,00 zł (słownie złotych pięćset tysięcy) 14. W przypadku występowania podmiotów wspólnie, w konsorcjum, potwierdzona notarialnie umowa konsorcyjna, właściwa dla danego Zamówienia i określająca zakres odpowiedzialności poszczególnych członków konsorcjum w stosunku do Zamawiającego i wyznaczająca lidera oraz jego uprawnienia. 15. Program prac konserwatorskich, opracowany przez Oferenta oddzielnie dla każdego z zakresów tematycznych wymienionych w pkt. II1 i 2 SIWZ Przez program prac konserwatorskich rozumie się dokument pisemny określający technikę i technologię wykonania prac, ich kolejność, proponowane metody i zasady postępowania konserwatorskiego, proponowane materiały konserwatorskie, proponowany zakres badań i studiów obiektu oraz przyjęty schemat opracowania dokumentacji konserwatorskiej z prac. 16. Kosztorys ofertowy sporządzony oddzielnie dla każdego z zakresów tematycznych wymienionych w pkt. III 1 i 2 SIWZ Kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie uproszczonej księgi obmiaru robót, własnych obmiarów Oferenta i wyceny opartej bądź na Tymczasowych Zakładowych Katalogach Norm Czasowych NK PKZ\, bądź cennikach zamieszczonych w Biuletynie Informacyjnym Konserwatorów Dzieł Sztuki lub cenniku OIKDzSzt lub pokrewnych, opartych na stawkach procentowych od wynagrodzeń średnich. Kosztorys sporządzony winien być w sposób rzetelny, zgodnie z najlepsza wiedzą w dziedzinie kosztorysowania. Za kosztorysy sporządzone w sposób nierzetelny uznane zostaną te, w których stawka podstawowa niezgodna będzie z aktualną, wg GUS średnią zarobków w kraju za ostatni kwartał, procenty czy wskaźniki z tabel przyjęte będą poniżej określonych w tabelach a procent rewaloryzacji rażąco zaniżony w stosunku do faktycznego. W przypadku kosztorysowania na bazie TZKNCz NK - stawka za roboczogodzinę drastycznie zaniżona w stosunku do powszechnie przyjętej w danym kwartale a pozycje z tabel katalogów odpowiadać faktycznym zapisom i specjalizacją poszczególnych katalogów. Pozycje określane mianem analogia uznane mogą być jedynie w przypadku braku określonych pozycji czy czynności w katalogach danej specjalności. Oferty zawierające sporządzony nierzetelnie kosztorys podlegają odrzuceniu. Kosztorys musi obejmować pełen zakres prac konserwatorskich i technicznych, w tym współprace przy instalowaniu przez innego wykonawcę instalacji bezpieczeństwa i elektrycznej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty 55 2. program konserwatorski 45 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 10:15, Biuro parafialne.Poznań, ul. Klasztorna 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZPORR Dzaiałanie 1,4 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Prace konserwatorskie, nawa główna trzy przęsła sklepienne. 1) Krótki opis: Prace konserwatorskie w pełnym zakresie z dokumentacją i rusztowaniami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.50, 92.52.20.00, 92.31.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Pełen zakres prac okreslony w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 15.09.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty 55 2. program konserwatorski 45 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Prace konserwatorskie ściany nawy głownej wraz z gzymsem koronujacy. Posadzka Prace techniczne i rusztowania. 1) Krótki opis: Pełen zakres prac konserwatorskich okreslony w SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.50, 92.52.20.00, 92.31.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Pełana zakres prac wraz z dokumentacja konserwatorską. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty 55 2. program konserwatorski 45 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.