Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-23
Bystra: Świadczenie usług polegających na zbieraniu i wywozie na wysypisko stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Bystra-Sidzina, w okresie od dnia 18.01.2010r. do 31.12.2010r.
Numer ogłoszenia: 439766 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystra-Sidzina w Bystrej , Bystra 373, 34-235 Bystra, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystra-sidzina.w.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na zbieraniu i wywozie na wysypisko stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Bystra-Sidzina, w okresie od dnia 18.01.2010r. do 31.12.2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług polegających na zbieraniu i wywozie na wysypisko stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Bystra-Sidzina, w okresie od dnia 18.01.2010r. do 31.12.2010r. 3.3 Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w okresie od 18.01.2010r. do 31.12.2010r. : 3.3.1.Usługi polegającej na zbiórce i wywozie niesegregowanych odpadów komunalnych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości pochodzących z gospodarstw domowych położonych na terenie gminy co najmniej 1 raz w miesiącu z pojemników (worków) 120l wraz z dostarczeniem worków do utylizacji w Rejonowej Sortowni i Składowisku Odpadów Komunalnych w Suchej Beskidzkiej. 3.3.2. Usługi zbiórki odpadów w sposób selektywny z podziałem na szkło, tworzywa sztuczne i papier, która ma odbywać się poprzez zbiórkę surowców wtórnych u źródła. Tworzywa sztuczne, szkło i papier będą zbierane poprzez wyposażenie gospodarstw domowych w worki, które będą odpowiednio opisane i posiadające inne kolory w worku o kolorze żółtym zbierane będą tworzywa sztuczne, w worku o kolorze zielonym szkło, w worku niebieskim papier. Wykonawca usługi po odebraniu worków z surowcami wtórnymi zostawi na wymianę nowe worki do selektywnej zbiórki. Worki z surowcami wtórnymi będą zbierane co najmniej 1 raz na 2 miesiące i przekazane do RSiSOK w Suchej Beskidzkiej. 3.3.3. Usługi zbiórki odpadów ulegających biodegradacji ( o ile powstały) 1 raz na 2 miesiące. 3.3.4. Usługi zbiórki odpadów niebezpiecznych ( chyba że takie nie powstały) 1 raz na kwartał. 3.3.5. Usługi zbiórki odpadów wielkogabarytowych ( chyba, że takie nie powstały ) minimum1 raz w roku. 3.3.6. Usługi zbiórki odpadów z remontu (o ile powstały) 1 raz w roku lub każdorazowo na zlecenie mieszkańca. 3.3.7. Zawieranie umów i prowadzenie rejestru umów na odbiór odpadów komunalnych z właścicielami nieruchomości, którzy nie posiadają zawartej umowy z Gminą Bystra-Sidzina. 3.3.8. Składanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań o ilości i rodzaju zebranych odpadów ( karty ewidencji odpadów) oraz ilości zawartych umów. 3.3.9. Usługi wywozu odpadów komunalnych z koszy ulicznych oraz przystanków autobusowych, miejsc publicznych, cmentarzy, szkół z terenu gminy gromadzonych w kontenerach KP-7. Na wywóz kontenerów KP-7 gromadzących odpady z jednostek podległych (szkoły)Wykonawca zawrze odrębną umowę z tymi jednostkami. 3.10. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr A do SIWZ 4. Ilość i rodzaj odpadów Przewidywana łączna ilość odbieranych odpadów komunalnych( niesegregowane, segregowane oraz pojemniki KP-7) 400 Mg/rok. Przewidywana ilość zbieranych pojemników KP-7 wyniesie ok.90 szt. Rozmieszczenie pojemników: Bystra Urząd Gminy, Bystra Cmentarz, Bystra Zespół Szkół, Sidzina Zespół Szkół, Sidzina Cmentarz. Ilość mieszkańców Gminy: sołectwo Bystra ok. 3190;sołectwo Sidzina ok. 3420. Ilość gospodarstw domowych do 2 mieszkańców : 285 Ilość gospodarstw domowych powyżej 2 mieszkańców: 990 Ilość usługowej działalności gospodarczych (sklepy, bary) - 46 Łączna długość dróg z zabudową mieszkalną na terenie Gminy Bystra-Sidzina: 120 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10 - 90.12.13.10 90.31.53.00 - 90.31.53.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art.22 ustawy PZP, tj. posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia we wskazanym w pkt 7 SIWZ terminie. 4. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący załącznik nr A do SIWZ. 5.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych opłat i składek lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Bystra-Sidzina. 5.Pełnomocnictwo(pełnomocnictwa) dołączone w formie orginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa , jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum 6.Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikiem nr 1 zawierającym oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 8,(wypełnionym lub sporządzonymi zgodnie z jego treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bystra-sidzina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Bystra-Sidzina, 34-235 Bystra 373,pok.nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2009 godzina 08:30, miejsce: Urzad Gminy Bystra-Sidzina, 34-235 Bystra 373,pok.nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BYSTRA
więcej: przetargi BYSTRA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.