eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › budowa kanalizacji sanitarnej w Skuszewie, Gmina Wyszków



Ogłoszenie z dnia 2005-08-26

POZYCJA 43969

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wyszków: budowa kanalizacji sanitarnej w Skuszewie, Gmina Wyszków

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wyszków, do kontaktów: Grzegorz Nowosielski - burmistrz Wyszkowa, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, tel. 029 742 40 20, fax 029 742 42 09, e-mail: gmina@wyszkow.pl, www.wyszkow.pl; www.umwyszkow.bip.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski w Wyszkowie Wydział Strategii i Rozwoju Gminy, Adam Mróz, Urszula Fujałkowska, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, tel. 029 74 24 201 wew. 371, 372, fax 029 742 42 09, e-mail: gmina@wyszkow.pl, www.wyszkow.pl; www.umwyszkow.bip.org.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Wyszkowie Wydział Promocji i Zamówień Publicznych, Adam Ślubowski, Beata Milewska, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, tel. 029 74 24 201 wew. 315, 318, fax 029 742 42 09, e-mail: gmina@wyszkow.pl, www.wyszkow.pl; www.umwyszkow.bip.org.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Wyszkowie, Beata Milewska, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, tel. 029 74 24 201 wew. 318, fax 029 742 42 09.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej w Skuszewie, Gmina Wyszków. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej długości - 8 029,8 m.b., w tym: - kanały główne kanalizacji grawitacyjnej Dn 200 o łącznej długości - 5 768,4 m.b., - kanały główne kanalizacji grawitacyjnej Dn 160 o łącznej długości - 60,5 m.b., - rurociągi tłoczne Dn 110 o łącznej długości - 1 857,3 m.b., - rurociągi tłoczne Dn 90 o łącznej długości - 343,6 m.b. Przyłącza kanalizacyjne o łącznej długości - 4 626,3 m.b., - liczba wybudowanych przyłączy - 183 szt. Przepompownie ścieków - 6 szt. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Skuszew, Gmina Wyszków, woj. mazowieckie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w pkt. II.1.3 zgodny z dokumentacją projektowa, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 150 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2). 1 .W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.l i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp). III.2). 2. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych w S1WZ: a) osiągnąć w pracach budowlanych w ciągu ostatnich 3 lat sumaryczny obrót równy co najmniej kwocie 10.000.000,00 zł. b) posiadać doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, wyrażające się tym, że jako główny wykonawca budowlany występował w co najmniej jednym przedsięwzięciu budowlanym o charakterze i trudności wykonania takim samym jak zamówione roboty, c) zapewnić możliwość w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) dysponowania niezbędnym sprzętem dla realizacji robót tj. minimum: - koparki o pojemności łyżki od 0,15 do 1,0 m sześc. - 3 szt. - koparko - ładowarki - 2 szt. - spycharki od S-75 do S-100 kM - 3 szt. - urządzenie do wykonywania przecisków - 1 kpi. - zestaw szalunków - 4 kpi., - żuraw samochodowy o udźwigu 5,0 - 16,01. - 1 szt. - zagęszczarki - 2 szt. - samochody samowyładowcze - 2 szt. - samochody dostawcze skrzyniowe - 2 szt. - ciągniki kołowe - 2 szt. - agregaty prądotwórcze - 2 szt. - zestaw igłofiltrów i igłostudni do odwodnienia jednorazowo ca 200 m.b. wykopu, - pompy do zestawu igłofiltrów (próżniowe) - 4 szt., - pompy szlamowe - 2 szt. - wibromłoty do wbijania ścianek szczelnych i umocnień - 2 szt. d) zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (wskazane osoby muszą być członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych i urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). e) posiadać środki obrotowe i / lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż 30% własnej ceny ofertowej. III.2).3. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną według załączonego do SIWZ wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: - informacje ogólne o wykonawcy, - informacje o wartości robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, wykonanych przez wykonawcę w ciągu każdego z pięciu ubiegłych lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, - informacje o sytuacji finansowej za ostatnie 3 lata oraz dowody posiadania kapitału obrotowego (dostęp do linii kredytowej lub innych źródeł finansowania), - informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót, - informacje o wymaganym sprzęcie niezbędnym dla realizacji robót, program i harmonogram robót, - informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością- doświadczenie wykonawcy, - propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości nie większej niż 30% i ceny umownej, - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 poz. 645, par. 1 ust. 1): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) aktualną informacje, z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.08.2005, cena - 200,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.10.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.10.2005, godzina 11:05, Urząd Miejski w Wyszkowie, Wyszków Aleja Róż 2, pokój nr 145.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.