To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-15
Słupsk: Utrzymanie parków i skwerów miejskich w zakresie obejmującym utrzymanie czystości wraz z zimowym utrzymaniem ciągów pieszych.
Numer ogłoszenia: 43964 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11342 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku, ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, faks 059 8413723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie parków i skwerów miejskich w zakresie obejmującym utrzymanie czystości wraz z zimowym utrzymaniem ciągów pieszych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Letnie i zimowe utrzymanie alejek parkowych: 1/ letnie utrzymanie: a/ 3 x w tygodniu zbieranie zanieczyszczeń / papiery, gałęzie, folie, butelki, odchody zwierzęce itp. /z alejek, b/ prace należy zakończyć do godziny 7.00, c/ zanieczyszczenia należy bezzwłocznie wywieźć do miejsca utylizacji, d/ 3 x w tygodniu zamiatanie alejek parkowych z nieczystości / np. piasek, liście, opadłe kwiatostany, gałęzie /; bezwzględnie zakazuje się podmiatania piasku po okresie zimowym na trawniki a także wszelkich innych nieczystości tj. kwiatostanów i liści, e/ zamiatanie powinno odbywać się ręcznie lub przy użyciu chodnikowej zamiatarki mechanicznej oprócz miejsc, gdzie wjazd sprzętem mechanicznym ze względów technicznych jest niemożliwy, f/ Wykonawca ma obowiązek wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu mechanicznego na nawierzchniach alejek wymienianych w załączniku nr 1 dla zadania nr 3; wymaga się sprzętu mechanicznego, którego całkowity ciężar nie przekracza 800 kg, - prace należy zakończyć do godz. 9.30 / dotyczy zamiatania /, g/ przy pozimowym zamiataniu alejek z piasku nie wolno zmiatać go na trawniki, h/ wszelkie zanieczyszczenia należy wywieźć do miejsca utylizacji / w tym również martwe zwierzęta znajdujące się na danym obiekcie/. 2/ zimowe utrzymanie: a/ oczyszczanie schodów, alejek parkowych utwardzonych i nieutwardzonych, chodników ze śniegu, lodu, błota, b/ prace należy rozpocząć z chwilą wystąpienia opadów i zakończyć do 3 godzin po ustaniu opadów śniegu, c/ usuwanie ślizgawicy i gołoledzi z alejek, chodników, schodów / prace należy rozpocząć niezwłocznie po wystąpieniu ww. zjawisk i zakończyć w ciągu 3 godzin od ich powstania/, d/ ww. tereny po ustaniu opadów śniegu lub wystąpieniu gołoledzi należy niezwłocznie posypać piaskiem, e/ użycie środków powodujących szorstkość nawierzchni powinno być zgodne obowiązującymi przepisami i normami sanitarnymi, f/ materiał do usuwania śliskości zabezpiecza Wykonawca,, g/ Wykonawca ma obowiązek wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu mechanicznego, na nawierzchniach alejek wymienianych w załączniku nr 1 dla zadania nr 3; wymaga się sprzętu mechanicznego którego całkowity ciężar nie przekracza 800 kg , h/ Wykonawca ma obowiązek wprowadzenia niezbędnej ilości osób potrzebnych do wykonania zadania, i/ w przypadku nie występowania warunków zimowych tereny należy utrzymywać jak w okresie letnim / dotyczy zamiatania piasku po ustąpieniu zimowych warunków /, j/ w przypadku wystąpienia uszkodzeń ciała spowodowanych niewłaściwą realizacją lub opóźnieniem wykonywania prac u osób trzecich odpowiada Wykonawca. 3. Opróżnianie koszy parkowych obejmuje: 1/ 3 x w tygodniu opróżnianie koszy parkowych; papiery i wszelkie inne zanieczyszczenia należy zebrać i z alejki i trawnika wokół kosza, 2/ w koszach muszą znajdować się worki foliowe na odpady, 3/ zanieczyszczenia należy wywieźć do miejsca utylizacji. 4. Gracowanie alejek i chodników wraz z oczyszczaniem krawężników z chwastów i wywozem zanieczyszczeń do miejsca utylizacji 2 x w ciągu sezonu wegetacyjnego po wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru; dopuszcza się stosowanie herbicydów po uprzednim uzgodnieniu z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Utrzymanie parków i skwerów miejskich w zakresie obejmującym utrzymanie czystości wraz z zimowym utrzymaniem ciągów pieszych - zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ŁAD, UL. gDYŃSKA 13 B, 76-200 sŁUPSK, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122795,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117219,24
Oferta z najniższą ceną: 117219,24 / Oferta z najwyższą ceną: 313814,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa sprzętu medycznego - 53/TP/2024
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Aktywności Lokalnej w Gaci.
- Odnawianie oznakowania poziomego, bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń BRD i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic gdzie funkcję zarządcy dróg pełni ZIM Słupsk
- Modernizacja Parku Wodnego w Redzikowie
- Wykonanie integracyjnego placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 31 "Bajkowa Kraina" w Słupsku w ramach projektu Słupskiego Budżetu Obywatelskiego
- "Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. W. Szymborskiej".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
- Modernizacja infrastruktury społecznej znajdującej się w gminie Bądkowo.
- Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.