eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DZIECIOM, MŁODZIEŻY, OSOBOM DOROSŁYM ORAZ DOWÓZ DO MIEJSCA ZAMIESZKANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Suwałki: PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DZIECIOM, MŁODZIEŻY, OSOBOM DOROSŁYM ORAZ DOWÓZ DO MIEJSCA ZAMIESZKANIA
Numer ogłoszenia: 439610 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 23 Października 20, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628970, 5628973, faks 087 5628971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mops.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DZIECIOM, MŁODZIEŻY, OSOBOM DOROSŁYM ORAZ DOWÓZ DO MIEJSCA ZAMIESZKANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków w punktach Wykonawcy dzieciom, młodzieży uczącej się, osobom dorosłym oraz wydawanie gorących posiłków wraz z dostawą do miejsca zamieszkania podopiecznych wskazanych przez Zamawiającego, w ilości około 630 posiłków dziennie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.10.00 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp. 2. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej przez 1 rok usługi polegające na przygotowywaniu i wydawaniu posiłków o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto rocznie, z podaniem wartości, dat wykonania, odbiorców usługi wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana z należytą starannością; 3. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły ,,spełnia- nie spełnia 6. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VIII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, każdy Wykonawca musi wykazać, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp., oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć : 1. Ofertę (odpowiednio wypełniony i podpisany formularz stanowiący załącznik nr 1) wraz z oświadczeniem o zdolności Wykonawcy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, składane na podstawie art. 44 ustawy Pzp. 2. Parafowany wzór umowy ( załącznik nr 2). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności objętej w niniejszym zamówieniu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( załącznik nr 3). 4. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie części wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( załącznik nr 4). 5. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( załącznik nr 5). 6. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanych sprawozdaniach albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za lata 2007-2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres ( załącznik nr 6). 7. Potwierdzenie tytułu prawnego do lokali, w których wydawane będą posiłki - akt własności, umowa najmu, dzierżawy ( załącznik nr 7). 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( załącznik nr 8). 9. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie - w tym okresie, przynajmniej przez 1 rok usługi polegające na przygotowywaniu i wydawaniu posiłków o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto rocznie, z podaniem wartości, dat wykonania, odbiorców usługi ( załącznik nr 9 ). 10. Minimum dwie referencje potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej przez 1 rok, że świadczone usługi zostały wykonane z należytą starannością. ( załącznik nr 10). 11. Dokumenty stwierdzające, że kuchnia, w której produkowane będą posiłki spełnia warunki SANEPIDU określone przepisami o produkcji żywności. Z treści dołączonego dokumentu ma jasno wynikać, że produkcja i sprzedaż dań gorących nie jest oparta na mrożonych wyrobach kulinarnych poddawanych obróbce termicznej w kuchence mikrofalowej. ( załącznik nr 11 ). 12. Wszelkie kopie dokumentów i zaświadczeń do przedłożenia których zobowiązany jest Wykonawca, muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku nieczytelnych kopii lub kserokopii dokumentów Zamawiający będzie żądał przedłożenia oryginału dokumentu lub kopii potwierdzonej notarialnie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, wyłącznie w przypadku, w którym ich stan skutkowałby unieważnieniem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - wsad do kotła - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.suwalki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 16-400 Suwałki, ul. 23 Października 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 16-400 Suwałki, ul. 23 Października 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydawanie około 130 posiłków dziennie dzieciom i młodzieży uczącej się oraz osobom dorosłym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _ uczniom - głównie ze szkół ponadgimnazjalnych - około 80 posiłków; osobom dorosłym z rejonu nr I - osiedla: Północ I, Północ II, Kolejowe, Jaćwingów, Niepodległości, Dąbrówka, Czarnoziem, Szwajcaria - około 50 posiłków;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9, 55.32.00.00-9, 55.52.31.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. wsad do kotła - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydawanie około 135 posiłków dziennie dzieciom i młodzieży uczącej się oraz osobom dorosłym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - uczniom - głównie ze szkół: - Zespół Szkół nr 6 ul. gen. W. Sikorskiego - około 40 posiłków; - Zespół Szkół nr 7 ul. Ogrodowa 49 - około 70 posiłków; osobom dorosłym z rejonu nr II - osiedla: Staszica, Piastowskie, Krzywólka - około 25 posiłków;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9, 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. wsad do kotła - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydawanie około 185 posiłków dziennie dzieciom i młodzieży uczącej się oraz osobom dorosłym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - uczniom - głównie ze szkół: - Liceum Ogólnokształcące im M. Konopnickiej ul. Mickiewicza 3 - około 15 posiłków; - Zespół Szkół nr 1 ul. Noniewicza 83 - około 15 posiłków; - Zespół Szkół nr 2 ul. Kościuszki 36/38 - około 25 posiłków; - Zespół Szkół nr 4 ul. Sejneńska 14 - około 25 posiłków; - Zespół Szkół nr 5 ul. Sejneńska 33 - około 20 posiłków; osobom dorosłym z rejonu nr III - centrum miasta i osiedla: Polna, Powstańców Wielkopolskich, Hańcza, Sianożęć, Papiernia, Dubowo - około 85 posiłków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9, 55.00.00.00-0, 55.32.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. wsad do kotła - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wydawanie około 90 posiłków dziennie osobom dorosłym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: z rejonu nr III - centrum miasta i osiedla: Polna, Buczka-Zastawie, Powstańców Wielkopolskich, Hańcza, Sianożęć, Papiernia, Dubowo; Noclegownia, osoby bezdomne, Bakałarzewska.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9, 55.32.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. wsad do kotła - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wydawanie około 90 posiłków dziennie z dowozem do miejsca zamieszkania podopiecznych, wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydawanie około 90 posiłków dziennie z dowozem do miejsca zamieszkania podopiecznych, wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9, 55.52.10.00-8, 55.52.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. wsad do kotła - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.