eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w budynku Sądu Okręgowego, Plac Narutowicza 4 i ul. 1 Maja 4a, Sądu Rejonowego w Płocku, Plac Narutowicza 6 i ul. Kilińskiego 10b oraz pomieszczeń RODK w Płocku, ul. Gradowskiego 28



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Płock: Usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w budynku Sądu Okręgowego, Plac Narutowicza 4 i ul. 1 Maja 4a, Sądu Rejonowego w Płocku, Plac Narutowicza 6 i ul. Kilińskiego 10b oraz pomieszczeń RODK w Płocku, ul. Gradowskiego 28
Numer ogłoszenia: 439572 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Płocku, Plac Narutowicza 4, 09-404 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2622526, faks 024 2622526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w budynku Sądu Okręgowego, Plac Narutowicza 4 i ul. 1 Maja 4a, Sądu Rejonowego w Płocku, Plac Narutowicza 6 i ul. Kilińskiego 10b oraz pomieszczeń RODK w Płocku, ul. Gradowskiego 28.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości: 1. w budynku Sądu Okręgowego, Pl. Narutowicza 4 - powierzchnia 3.292,50 m2 i ul. 1 Maja 4a - powierzchnia 600 m2, razem 3.892,50 m2 polegająca na: - codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, aresztantów, sal rozpraw, korytarzy, klatek schodowych oraz sanitariatów po godz. 1600, na ul. 1 Maja 4a po zakończeniu rozpraw, - codziennym sprzątaniu pomieszczeń: kasowego i kancelarii tajnej w godz.800-1600, - sprzątaniu pomieszczeń archiwalnych i piwnicznych raz w miesiącu w godz. 800-1600 (w uzgodnionych terminach), - myciu okien dwa razy w roku, - praniu firan i zasłon (6 okien w gabinetach prezesów) dwa razy w roku, - praniu wykładzin podłogowych raz w roku (w uzgodnionych terminach), - nakładaniu dwa razy w roku i bieżąca konserwacja zabezpieczających powłok akrylowych na podłogi z kamienia naturalnego, lastryka i PCV - pow. ok. 600 m2, - codziennym myciu naczyń w gabinecie prezesa, - myciu naczyń po naradach organizowanych przez Prezesa Sądu (ok. 25 razy w roku), - codziennym wykładaniu środków higieny (papier toaletowy miękki, mydło w płynie, środki zapachowe) w sanitariatach, - podlewaniu kwiatów na korytarzach i holach, - zapewnieniu sprzętu i środków niezbędnych do wykonania usługi, - 1 osoba w dyspozycji Sądu Okręgowego w godz. 800-1600 , pozostałe po godz. 1600, 2. w budynku Sądu Rejonowego w Płocku, Pl. Narutowicza 6 - powierzchnia 2.851,70m2 i ul. Kilińskiego 10b - pow. 936,80 m2, razem 3.788,50 m2 polegająca na: - codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, aresztantów, sal rozpraw, korytarzy, klatek schodowych oraz sanitariatów po godz. 1600, - codziennym myciu naczyń w gabinecie prezesa, - codziennym sprzątaniu pomieszczeń kasowych w godzinach 800-1600, - myciu okien dwa razy w roku, - praniu firan i zasłon (3 okna w gabinecie prezesa i wiceprezesa) dwa razy w roku, - praniu wykładzin podłogowych raz w roku (w uzgodnionych terminach), - nakładaniu dwa razy w roku i bieżąca konserwacja zabezpieczających powłok akrylowych na podłogi z PCV - pow. ok. 100 m2 (budynek kuratorów), - codziennym wykładaniu środków higieny (papier toaletowy miękki, mydło w płynie, środki zapachowe) w sanitariatach, - sprzątaniu pomieszczeń kancelarii tajnej raz w tygodniu w godz. 800 - 1600, - sprzątaniu pomieszczeń archiwum, magazynu dowodu rzeczowych raz w miesiącu w godz. 800-1600 (w uzgodnionych terminach), - zapewnieniu sprzętu i środków niezbędnych do wykonania usługi, - 1 osoba w dyspozycji Sądu Rejonowego w godzinach 800-1600 (w budynku przy Pl. Narutowicza 6), pozostałe po godzinie 1600, 3. w pomieszczeniach Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego w Płocku, ul. Gradowskiego 28 - powierzchnia 137 m2, polegająca na: - codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, korytarza, klatki schodowej oraz sanitariatu, - cotygodniowym myciu ok. 50 zabawek, - myciu okien dwa razy w roku, - praniu wykładzin podłogowych raz w roku (w uzgodnionych terminach), - codziennym wykładaniu środków higieny (papier toaletowy miękki, mydło w płynie, środki zapachowe) w sanitariacie, - zapewnieniu sprzętu i środków niezbędnych do wykonania usługi, Usługa sprzątania będzie wykonywana w godzinach 700-900, mycie okien w godzinach popołudniowych uzgodnionych z pracownikiem administracyjnym RODK..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 328356 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLEAN SERVICE Z. Tarczyluk, T. Przeradzka, ul. Wiosenna 4, 09-404 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 273600
  • Oferta z najniższą ceną: 273600 oferta z najwyższą ceną: 340200
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.