Ogłoszenie z dnia 2009-12-22
Płock: Usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w budynku Sądu Okręgowego, Plac Narutowicza 4 i ul. 1 Maja 4a, Sądu Rejonowego w Płocku, Plac Narutowicza 6 i ul. Kilińskiego 10b oraz pomieszczeń RODK w Płocku,
ul. Gradowskiego 28
Numer ogłoszenia: 439572 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Płocku, Plac Narutowicza 4, 09-404 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2622526, faks 024 2622526.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w budynku Sądu Okręgowego, Plac Narutowicza 4 i ul. 1 Maja 4a, Sądu Rejonowego w Płocku, Plac Narutowicza 6 i ul. Kilińskiego 10b oraz pomieszczeń RODK w Płocku, ul. Gradowskiego 28.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości: 1. w budynku Sądu Okręgowego, Pl. Narutowicza 4 - powierzchnia 3.292,50 m2 i ul. 1 Maja 4a - powierzchnia 600 m2, razem 3.892,50 m2 polegająca na: - codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, aresztantów, sal rozpraw, korytarzy, klatek schodowych oraz sanitariatów po godz. 1600, na ul. 1 Maja 4a po zakończeniu rozpraw, - codziennym sprzątaniu pomieszczeń: kasowego i kancelarii tajnej w godz.800-1600, - sprzątaniu pomieszczeń archiwalnych i piwnicznych raz w miesiącu w godz. 800-1600 (w uzgodnionych terminach), - myciu okien dwa razy w roku, - praniu firan i zasłon (6 okien w gabinetach prezesów) dwa razy w roku, - praniu wykładzin podłogowych raz w roku (w uzgodnionych terminach), - nakładaniu dwa razy w roku i bieżąca konserwacja zabezpieczających powłok akrylowych na podłogi z kamienia naturalnego, lastryka i PCV - pow. ok. 600 m2, - codziennym myciu naczyń w gabinecie prezesa, - myciu naczyń po naradach organizowanych przez Prezesa Sądu (ok. 25 razy w roku), - codziennym wykładaniu środków higieny (papier toaletowy miękki, mydło w płynie, środki zapachowe) w sanitariatach, - podlewaniu kwiatów na korytarzach i holach, - zapewnieniu sprzętu i środków niezbędnych do wykonania usługi, - 1 osoba w dyspozycji Sądu Okręgowego w godz. 800-1600 , pozostałe po godz. 1600, 2. w budynku Sądu Rejonowego w Płocku, Pl. Narutowicza 6 - powierzchnia 2.851,70m2 i ul. Kilińskiego 10b - pow. 936,80 m2, razem 3.788,50 m2 polegająca na: - codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, aresztantów, sal rozpraw, korytarzy, klatek schodowych oraz sanitariatów po godz. 1600, - codziennym myciu naczyń w gabinecie prezesa, - codziennym sprzątaniu pomieszczeń kasowych w godzinach 800-1600, - myciu okien dwa razy w roku, - praniu firan i zasłon (3 okna w gabinecie prezesa i wiceprezesa) dwa razy w roku, - praniu wykładzin podłogowych raz w roku (w uzgodnionych terminach), - nakładaniu dwa razy w roku i bieżąca konserwacja zabezpieczających powłok akrylowych na podłogi z PCV - pow. ok. 100 m2 (budynek kuratorów), - codziennym wykładaniu środków higieny (papier toaletowy miękki, mydło w płynie, środki zapachowe) w sanitariatach, - sprzątaniu pomieszczeń kancelarii tajnej raz w tygodniu w godz. 800 - 1600, - sprzątaniu pomieszczeń archiwum, magazynu dowodu rzeczowych raz w miesiącu w godz. 800-1600 (w uzgodnionych terminach), - zapewnieniu sprzętu i środków niezbędnych do wykonania usługi, - 1 osoba w dyspozycji Sądu Rejonowego w godzinach 800-1600 (w budynku przy Pl. Narutowicza 6), pozostałe po godzinie 1600, 3. w pomieszczeniach Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego w Płocku, ul. Gradowskiego 28 - powierzchnia 137 m2, polegająca na: - codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, korytarza, klatki schodowej oraz sanitariatu, - cotygodniowym myciu ok. 50 zabawek, - myciu okien dwa razy w roku, - praniu wykładzin podłogowych raz w roku (w uzgodnionych terminach), - codziennym wykładaniu środków higieny (papier toaletowy miękki, mydło w płynie, środki zapachowe) w sanitariacie, - zapewnieniu sprzętu i środków niezbędnych do wykonania usługi, Usługa sprzątania będzie wykonywana w godzinach 700-900, mycie okien w godzinach popołudniowych uzgodnionych z pracownikiem administracyjnym RODK..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 328356 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CLEAN SERVICE Z.TARCZYLUK T.PRZERADZKA
jakie przetargi wygrała firma
CLEAN SERVICE Z.TARCZYLUK T.PRZERADZKA
- CLEAN SERVICE Z. Tarczyluk, T. Przeradzka, ul. Wiosenna 4, 09-404 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 273600
- Oferta z najniższą ceną: 273600 oferta z najwyższą ceną: 340200
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33, 41, 41A, 49, 51 oraz przy ul. Czwartaków 20 i przy ul. Szarych Szeregów 4.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.