eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa paliw w 2012r. III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-28

Bytom: Dostawa paliw w 2012r. III
Numer ogłoszenia: 439564 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw w 2012r. III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie tego zadania jest dostawa paliw na potrzeby MZDIM Bytom obejmująca zakup benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilości do 10 000 litrów oraz oleju napędowego w ilości do 47.000 litrów w 2012r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z w/w paliw, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia względem Zamawiającego, o ile ilość zakupionych paliw będzie wynosić co najmniej 70% ilości zadeklarowanych. 2. Podane w SIWZ i załącznikach do SIWZ ilości zakupywane paliwa są orientacyjne (szacunkowe), mają służyć do porównania ofert i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne ilości mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie zakupionego paliwa i cen z dnia zakupu (z uwzględnieniem zaoferowanego upustu), do maksymalnego zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy (tj. oszacowanej wartości zamówienia powiększonej o podatek VAT). 3. Zakupy odbywać się będą na zasadach doraźnych, poprzez sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego do zbiorników pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacjach Wykonawcy. 4. Olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441), natomiast benzyna bezołowiowa 95 oktanowa winna spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441). 5. Zakup będzie odbywać się za pomocą dwudziestu kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, przy użyciu których odbywać się będzie bezgotówkowe tankowanie, przy czym 15 kart przypisanych zostanie do poszczególnych pojazdów, a pozostałych 5 wystawionych zostanie w celu realizacji dostaw odpowiednio oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, służących do zasilania pozostałych urządzeń. 6. Zakup paliw spełniających wymagania jakościowe będzie odbywać się według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałego, określonego upustu zaoferowanego w ofercie. 7. Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą dwa razy w miesiącu - za okresy od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia do końca miesiąca. Zamawiający dopuszcza także inny sposób rozliczenia polegający na tym, że pierwszy okres rozliczeniowy będzie kończył się w niedzielę najbliższą połowie miesiąca i za ten okres będzie wystawiana faktura VAT zawierająca wszystkie transakcje od pierwszego dnia miesiąca, druga natomiast będzie wystawiana za transakcje od poniedziałku (dnia następnego po wspomnianej niedzieli) do końca miesiąca kalendarzowego. 8. Rozliczenie każdorazowej transakcji bezgotówkowego tankowania powinno zostać potwierdzone wydrukiem z terminalu lub kwitem WZ, który winien zawierać: numer karty, numer rejestracyjny pojazdu, datę i godzinę transakcji oraz miejsce, nazwę produktu, ilość zatankowanego paliwa i całkowitą wartość transakcji (brutto). Ponadto wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej Wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu hasła, za pomocą którego będzie możliwe odczytanie przedmiotowych transakcji. 9. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2012r. Zadanie nr 2 10. Przedmiotem zamówienia w zakresie tego zadania jest zakup: benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilości do 700 litrów, benzyny bezołowiowej 98 oktanowej w ilości do 12.000 litrów oraz oleju napędowego w ilości do 13.000 litrów w 2012r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z w/w paliw, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia względem Zamawiającego, o ile ilość zakupionych paliw będzie wynosić co najmniej 70% ilości zadeklarowanych. 11. Podane w SIWZ i załącznikach do SIWZ ilości zakupywane paliwa są orientacyjne (szacunkowe), mają służyć do porównania ofert i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne ilości mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie zakupionego paliwa i cen z dnia zakupu (z uwzględnieniem zaoferowanego upustu), do maksymalnego zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy (tj. oszacowanej wartości zamówienia powiększonej o podatek VAT). 12. Zakupy odbywać się będą na zasadach doraźnych, poprzez sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 i 98 oktanowej do zbiorników pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacjach Wykonawcy. 13. Olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441) natomiast benzyna bezołowiowa 95 i 98 oktanów winna spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441). 14. Zakup będzie się odbywał za pomocą 13 kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, przy użyciu których odbywać się będzie bezgotówkowe tankowanie, przy czym 10 kart przypisanych zostanie do poszczególnych pojazdów, a 3 karty wystawione zostaną w celu realizacji dostaw służących do zasilania pozostałych urządzeń. 15. Zakup paliw spełniających wymagania jakościowe będzie się odbywał według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałego, określonego upustu zaoferowanego w ofercie. 16. Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą dwa razy w miesiącu - za okresy od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia do końca miesiąca. Zamawiający dopuszcza także inny sposób rozliczenia polegający na tym, że pierwszy okres rozliczeniowy będzie kończył się w niedzielę najbliższa połowie miesiąca i za ten okres będzie wystawiana faktura VAT zawierająca wszystkie transakcje od pierwszego dnia miesiąca, druga natomiast będzie wystawiana za transakcje od poniedziałku (dnia następnego po wspomnianej niedzieli) do końca miesiąca kalendarzowego. 17. Rozliczenie każdorazowej transakcji bezgotówkowego tankowania powinno zostać potwierdzone wydrukiem z terminalu lub kwitem WZ, który winien zawierać: numer karty, numer rejestracyjny pojazdu, datę i godzinę transakcji oraz miejsce, nazwę produktu, ilość zatankowanego paliwa i całkowitą wartość transakcji (brutto). Ponadto wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej Wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu hasła, za pomocą którego będzie możliwe odczytanie przedmiotowych transakcji. 18. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2012r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. IV SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla Zadania 1 - Wykonawca winien dysponować co najmniej 100 stacjami paliw na terenie całej Polski, w tym co najmniej 1 stacją paliw na terenie miasta Bytom lub w odległości nie większej niż 5 km liczonej w linii prostej od siedziby Zamawiającego tj. dla Zadania 1 - Bytom ul. Smolenia 35; b/ dla Zadania 2 - Wykonawca winien dysponować co najmniej 100 stacjami paliw na terenie całej Polski, w tym co najmniej 1 stacją paliw na terenie miasta Bytom lub w odległości nie większej niż 5 km liczonej w linii prostej od siedziby Zamawiającego tj. dla Zadania 2 - Bytom ul. Parkowa 2. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. IV SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany stron umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 2) zmiany rodzaju i ilości pojazdów, w razie zaistnienia takich zmian po stronie Zamawiającego w ciągu roku 2012, a co za tym idzie - anulowanie dotychczasowych lub wydanie nowych kart do transakcji bezgotówkowych, 3) zwiększenia ilości zakupywanych paliw (dla każdego rodzaju paliwa oddzielnie) jeżeli nie powoduje to zmiany maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikający z umowy, 4) w sytuacjach, gdy nastąpią zmiany w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno - prawnych poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów, a w szczególności w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT, 5) możliwość dokonania zmiany podwykonawców lub części wykonywanego przez niego zakresu zamówienia, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - Dział Zamówień Publicznych - pok. nr 25).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - Dział Zamówień Publicznych - pok. nr 25).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.