eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › USŁUGA BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ POWIATU MIELECKIEGO - POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W MIELCU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Mielec: USŁUGA BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ POWIATU MIELECKIEGO - POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W MIELCU
Numer ogłoszenia: 439470 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391540 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ POWIATU MIELECKIEGO - POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W MIELCU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pod nazwą: USŁUGA BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ POWIATU MIELECKIEGO - POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W MIELCU. Ilekroć w niniejszej SIWZ jest mowa o Wykonawcy, należy przez to rozumieć BANK. 1. Informacje ogólne: Urząd posiada 1 rachunek bieżący, 3 rachunki pomocnicze, 1 rachunek funduszu specjalnego (Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych) oraz 1 rachunek funduszu celowego (Fundusz Pracy), Średnia wartość wpłat gotówkowych na rachunki bankowe wynosi 500 zł przy średnio 5 wpłatach w miesiącu, Średnia wartość wypłat gotówkowych na rachunki bankowe wynosi 500 zł przy średnio 5 wpłatach w miesiącu, Średnia liczba przelewów wynosi 1 700 sztuk miesięcznie, Przeciętna dzienna wysokość środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach 1 900 000 zł. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Otwarcie rachunku bieżącego, rachunku funduszu specjalnego (Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych) i rachunku celowego (Fundusz Pracy) oraz rachunków pomocniczych, 2.2. Prowadzenie rachunku bieżącego, rachunku funduszu specjalnego (Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych) i rachunku celowego (Fundusz Pracy) oraz rachunków pomocniczych, 2.3. Realizację poleceń przelewów elektronicznych do innych banków w sposób: a. złożonych do godz. 13:00 - przekazanie środków z banku (Wykonawcy) następuje w tym samym dniu, b. złożonych po godz. 13:00 - przekazanie środków z banku (Wykonawcy) następuje następnego dnia roboczego 2.4. Realizację przelewów elektronicznych między rachunkami w tym samym banku w czasie rzeczywistym. 2.5. transfer środków płatniczych w systemie Eliksir, 2.6. Księgowanie środków przychodzących w sposób: a) I sesja ELIXIR-u w tym samym dniu do godziny 13.00, b) II sesja ELIXIR-u w tym samym dniu do godziny 16.00, c) III sesja ELIXIR-u w tym samym dniu, d) środki przychodzące w kwocie przekraczającej 1 000 000 zł zgodnie z zasadami funkcjonowania systemu SORBNET. 2.7. Przyjmowanie wpłat gotówkowych - zamawiający wymaga świadczenia tej usługi przy zastosowaniu opłaty stałej niezależnie od wysokości kwoty wpłaty, 2.8. Dokonywanie wypłat gotówkowych - zamawiający wymaga świadczenia tej usługi przy zastosowaniu opłaty stałej niezależnie od wysokości kwoty wpłaty, 2.9. Potwierdzanie stanów sald na rachunkach bankowych, 2.10. Wydawanie blankietów czekowych, 2.11. Sporządzanie odpisów wyciągów bankowych i odtwarzanie historii rachunku na wniosek Zamawiającego, 2.12. Likwidację rachunków bankowych na wniosek Zamawiającego, 2.13. Codzienne wydawanie do godziny 10.00 wyciągów bankowych z poprzedniego dnia roboczego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania dokumentów źródłowych dotyczących przelewów składek do ZUS oraz wpłat obcych, 2.14. Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych. Zamawiający wymaga aby oprocentowanie środków pieniężnych było obliczane poprzez zastosowanie wzoru: Oprocentowanie = WIBID 1M x stały współczynnik Dla oprocentowania środków pieniężnych pozostających na rachunkach bankowych należy przyjąć: - stopę referencyjną WIBID 1 M z pierwszego dnia roboczego miesiąca kalendarzowego, za który naliczane są odsetki, a w przypadku braku notowań w tym dniu z dnia poprzedzającego, w którym prowadzone było notowanie stawki WIBID 1 M, - stały współczynnik zaproponowany przez bank, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. 2.15. Kapitalizację odsetek od środków pieniężnych zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych Zamawiającego - przynajmniej raz na kwartał. 2.16 Bankowość elektroniczną obejmującą co najmniej: - Zabezpieczenie, udostępnienie, zainstalowanie, uruchomienie, użytkowanie, oprogramowanie, serwis oraz aktualizację oprogramowania w okresie trwania umowy na co najmniej 9 stanowiskach w siedzibie Zamawiającego. Bankowość elektroniczna winna być udostępniona Zamawiającemu w terminie najpóźniej do dnia 31.12.2009 r. Bezpieczny dostęp do systemu bankowości elektronicznej, rozumiany jako, minimum: - praca w systemie, musi być możliwa tylko po prawidłowym uwierzytelnieniu użytkownika, - uwierzytelnienie użytkownika w systemie powinno odbywać się przy użyciu rozwiązań sprzętowych lub sprzętowo-programowych przez podanie identyfikatora użytkownika (loginu) i bezpiecznego jednorazowego hasła (np. składającego się z ciągu znaków zdefiniowanych przez użytkownika, minimum 4 dowolnych znaków alfanumerycznych oraz ciągu minimum 6 cyfr wygenerowanych przez token i ważnych przez maksymalnie 60 sekund - token powinien posiadać wskaźnik ważności wygenerowanego kodu/klucza) dopuszcza się możliwość logowania oprócz ww. (zamiennie) przy użyciu kart chipowych z podpisem minimum niekwalifikowanym wydanym przez bank lub akceptowane przez bank zaufane centrum certyfikacji, ważny maksymalnie przez 2 lata, zabezpieczony PIN-em o długości minimum 4 dowolnych znaków alfanumerycznych - do karty powinna zostać dołączona koperta z utajnionym początkowym PIN-em i PUK-iem (PIN-em odblokowującym). - podpis zleceń powinien być możliwy tylko poprzez użycie ww. karty chipowej. - logowanie oraz cała sesja (do momentu wylogowania) powinny utworzyć bezpieczny kanał komunikacji zabezpieczony połączeniem szyfrowanym przy pomocy certyfikatu SSL, minimum w wersji 3.0, wystawionego przez zaufane centrum certyfikacji dla banku lub firmy hostingowej utrzymującej serwis bankowości elektronicznej dla domeny jednoznacznie wskazującej dany bank, - w przypadku nieaktywności zalogowanego użytkownika przez maksimum 15 minut system powinien automatycznie zakończyć jego sesję. Ww. zakończenie sesji dotyczy również zamknięcia, bez wylogowania, oprogramowania (w tym przeglądarki internetowej) służącego do pracy w systemie. Wykonawca dostarczy zamawiającemu wszystkie elementy zapewniające prawidłowe, w tym bezpieczne korzystanie z bankowości elektronicznej, minimum: - wszystkie elementy sprzętowe, sprzętowo-programowe oraz programowe spełniające ww. kryteria, dla 9 stanowisk (dla każdego oddzielne), - serwis oraz wsparcie techniczne, w tym aktualizację dostarczonych elementów, - dokumentację / podręczniki w formie papierowej lub elektronicznej. Dostęp do systemu bankowości elektronicznej powinien być możliwy z komputera o minimalnych, niżej wymienionych parametrach: - procesor 1,6 GHz - pamięć RAM 128 MB - system operacyjny MS Windows XP Pro PL Oprogramowanie powinno umożliwiać, minimum: - założenie kont dla wyznaczonych pracowników z podziałem funkcji / grup, w tym minimum: - grupa administratorów (zarządzanie użytkownikami i przypisywanie ich do grup roboczych), - grupa wprowadzających / edytujących dane na rachunkach, - grupa podpisujących, podział logiczny lub organizacyjny: - podpisujący wstępnie - np. Główny Księgowy lub osoba przez niego upoważniona, - podpisujący ostatecznie - np. Dyrektor Urzędu lub osoba przez niego upoważniona, - podpis (akceptacja) zleceń musi być możliwy zgodnie z zasadą dwóch par oczu, tzn. za podpisane uważa się zlecenie podpisane przez użytkownika z grupy podpisujących wstępnie i użytkownika z grupy podpisujących ostatecznie, - elektroniczny monitoring stanu rachunków bankowych Zamawiającego - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach podstawowych i rachunkach pomocniczych - uzyskiwanie informacji z archiwum bankowego - tworzenie zbiorów danych kontrahentów, numerów rachunków i innych danych ewidencyjnych - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, kwoty, i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, - składanie poleceń przelewu w ramach dostępnych środków i/lub dostępnego salda debetowego - realizacja zleceń płatniczych w złotych 2.17 Wykonawca zapewni: aktualizację ww. oprogramowania oraz serwis / wsparcie techniczne, minimum: telefoniczne w godzinach pracy Zamawiającego, pocztą elektroniczną (e-mail) , przeszkolenie wybranych pracowników Zamawiającego, funkcjonalność / obsługę oprogramowania w pełnym zakresie. 2.18. Zapewnienie obsługi Zamawiającego na terenie miasta Mielca, tj. posiadanie na terenie miasta Mielca oddziału lub filii w okresie obowiązywania umowy. 2. 19. Ilości usług bankowych wyszczególnionych w ppkt 1-18 zawiera formularz cenowy. 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 318510 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpackim Bankiem Spółdzielczym Oddział w Mielcu, ul. Mickiewicza 7, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 0,01
  • Oferta z najniższą ceną: 0,01 oferta z najwyższą ceną: 43200
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.