Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-22
Wisła: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Wisła - etap III. Działanie 2: uszczelnienie kanalizacji sanitarnej (RGŚ.3410-35/09)
Numer ogłoszenia: 439448 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Wisła , Plac Bogumiła Hoffa 3, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 855-24-25, faks 033 855-29-95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wisla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Wisła - etap III. Działanie 2: uszczelnienie kanalizacji sanitarnej (RGŚ.3410-35/09).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.wymiana kanalizacji sanitarnej: rejon Centrum, 1.2.uszczelnienie kanalizacji sanitarnej: rejon Głębce, 1.3.uszczelnienie kanalizacji sanitarnej: rejon Jawornik 2.Łączna długość uszczelnianej i wymienianej sieci przekracza 6,2 km, w tym ponad 2 km robót budowlanych. 3. Uszczelnienie przewidziane jest do wykonania w technologi tzw. rękawa nasączonego żywicą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego przez Wykonawców. 2.Podstawowe wymagania określają art. 45 i 46 ustawy. 3.Zamawiający ustala wysokość wadium przetargowego w wysokości 100.000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1.1.1.prowadzą działalność gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie umożliwiającym wykonanie zamówienia, 1.2.posiadają wiedzę i doświadczenie, a w szczególności: 1.2.1.posiadają następujące doświadczenie: 1.2.1.a)w przeciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej w jednym roku zrealizowali co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 2 km, 1.2.1.b)w przeciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej w jednym roku zrealizowali co najmniej 1 zamówienie polegające na uszczelnieniu sieci kanalizacji sanitarnej z wykorzystaniem metody tzw. rękawa nasączonego żywicą (bez limitu długości), 1.3.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1.3.1.dysponują osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. osobą z uprawnieniami w zakresie kanalizacji sanitarnej, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy i która w przeciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej w jednym roku kierowała robotami polegającymi na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 2 km; 1.3.2.dysponują osobą, która w przeciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 1 raz była odpowiedzialna za realizację uszczelnienia sieci kanalizacji sanitarnej z wykorzystaniem metody tzw. rękawa nasączonego żywicą, 1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, a w szczególności: 1.4.1.zrealizują zamówienie przy uwzględnieniu jednorazowej zaliczki i płatności przejściowych nie częściej niż raz w miesiącu i o wartości każdorazowo nie mniejszej niż 300 tys. PLN brutto, 1.4.2.dysponują środkami finansowymi w wysokości 750 tys. PLN, 1.5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Przy dokonywaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą zero-jedynkową, tzn. Wykonawca będzie spełniał dany warunek albo nie będzie go spełniał. 3.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym załącznik SIWZ-2. 2.Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2.1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3.2.stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej; 3.3.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Jako roboty budowlane odpowiadające swoją wartością przedmiotowi zamówienia uznaje się roboty budowlane, które spełniają warunki określone w pkt. 1.2.3. rozdziału V 4.Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.1.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacją banku jest również wyciąg z rachunku bankowego Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Okres gwarancji - 2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.wisla.pl/SIWZ/kanalizacja_uszczelnienie/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pok. 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach POIiŚ 2007-2013..
INNE PRZETARGI Z WISŁY
- Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą - II Postępowanie
- Przebudowa (modernizacja) drogi ul. Sportowa
- Wymiana ogrodzenia wybiegu woliery hodowlano-adaptacyjnej lęgu i odchowu głuszca w istniejących gabarytach obecnego ogrodzenia w Jaworzynce 229
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach (II)
- Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pogodnej, Reymonta, Bocznej w Zgorzelcu
- "Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie."
- "Budowa kanalizacji sanitarnej na os. Henin w Poniatowej (ETAP I)"
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków w miejscowości Jasień przy ul. Mazurkiewicza i Strażackiej w gm. Brzesko
- 04510 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót w ramach kontraktu pn.: "PRZEBUDOWA UL. ŻMIGRODZKIEJ W CELU WYZNACZENIA DRÓG ROWEROWYCH"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.