eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Przebudowa trybun Stadionu OSIR nr1 w Łowiczu przy ul. Jana Pawła II 3.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Łowicz: Przebudowa trybun Stadionu OSIR nr1 w Łowiczu przy ul. Jana Pawła II 3.
Numer ogłoszenia: 43937 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-91-51, faks 046 830-91-60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lowicz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa trybun Stadionu OSIR nr1 w Łowiczu przy ul. Jana Pawła II 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie trybun Stadionu OSIR nr 1 w Łowiczu przy ul. Jana Pawła II nr 3. Zakres prac obejmuje: -budowę zadaszonej trybuny na 1104 miejsc wraz z instalacją oświetleniową w technologii konstrukcji żelbetowej -konstrukcja nośna trybuny, w technologii konstrukcji stalowych- konstrukcja dachu. Podstawowe wymiary konstrukcji żelbetowej: długości 131,5m szerokość 4,8 m, wysokość 1,9m, wymiary zadaszenia wysokość 5,45 m, wysięg wsporników 6,3m, powierzchnia zadaszenia 890m2, -budowę instalacji oświetlenia zewnętrznego i instalacji zasilającej tymczasowe pawilony o łącznej długości 2052m -przebudowę i budowę kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniami liniowymi 231m -przebudowę i budowę sieci cieplnej preizolowanej o łącznej długości 150 m O 300, -budowę ogrodzeń od strony ulicy i nawierzchni stadionu wraz z furtkami i bramami o łącznej długości 268m, -utwardzenie terenu kostką brukową o łącznej nawierzchni 2975m2 -dostawę i montaż wyposażenia- ławek z indywidualnymi siedziskami -18szt, kosze na śmieci 9 szt, zadaszone ławki dla zawodników 2szt, maszty flagowe 6 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Opis warunków udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w z art. 22 ust.1 Ustawy t.j.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia , b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 Ustawy w ustawie Prawo zamówień publicznych, ponadto wykonawca powinien : e) złożyć w wymaganym terminie jedną kompletną pisemną ofertę w języku polskim, zgodnie ze SIWZ, wartość oferty podać na formularzu ofertowym, f) wnieść wadium zgodnie z zapisami w SIWZ, g) wyrazić zgodę na realizację faktur za wykonanie przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego na podstawie odpowiednio częściowego i końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, h)udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesiące, Uwaga 4 Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej specyfikacji. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 2)Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a) Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta. b) Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 1) Wykaz oświadczeń a) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia t.j. posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane (Dz.U z 2006r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, umożliwiającym kierowanie robotami obejmującymi zamówienie oraz o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, b) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia t.j. posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy, o której mowa w pkt. a do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych i ciepłowniczych, umożliwiające kierowanie robotami obejmującymi zamówienie oraz o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, c) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy, o której mowa w pkt. a do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, umożliwiające kierowanie robotami obejmującymi zamówienie oraz o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, d) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, f) oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. g) oświadczenie iż wyraża zgodę na wypłatę przez Zamawiającego wynagrodzenia za wykonany przedmiot umowy na podstawie czterech faktur: trzech faktur częściowych po wykonaniu odpowiednio 25%, 50%, 75% zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia robót i końcowej po wykonaniu całości robót, ich odbiorze na podstawie odpowiednio częściowego i końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego, h) oświadczenie iż wyraża zgodę na realizację faktur za wykonane roboty w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego, i) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki specyfikacji i akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach. j) oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia (wniesienia) zabezpieczenia należytego wykonania umowy o równowartości 5 % ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego, wraz z określeniem formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione (podać formę) k) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wykonany na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego przedmiaru robót, l) oświadczenie o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy-om (z podaniem firmy) lub, że całość zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie m) oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, n) oświadczenie-wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje wykonawca, o) oświadczenie - wykaz osób (podmiotów) z podaniem nazw firm, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om, chyba że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie. p) oświadczenie -wykaz przynajmniej 2-ch robót (każda robota, co najmniej 2 000 000,00 PLN brutto) wykonywanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: listy referencyjne, protokoły bezusterkowego odbioru robót, r) oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesiące, Uwaga 5 W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia oświadczeń wymienionych w ppkt. a) b), c), d), e) , f), g), h) ,j), k), l), m), n), o),p),r) złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. 2) Wykaz dokumentów a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum każdy ze wspólników (konsorcjantów) składa dodatkowo: -wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, -pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu i zawarcia umowy -wszelaka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie w sprawie zmówienia publicznego z pełnomocnikiem. Uwaga 6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą są zobowiązani przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, złożyć pisemną umowę regulującą współpracę tych wykonawców. c) kopia stosownych dokumentów (oryginał do wglądu gdy kopia będzie nieczytelna) potwierdzających uprawnienia budowlane osób ze strony wykonawcy kierujących pracami budowlanymi -w zakresie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt.. 1), tj. uprawnienia : do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, instalacyjno-inżynieryjnej w specjalności sieci kanalizacyjnej i ciepłowniczej, instalacyjno- inżynieryjnej w specjalności instalacji elektrycznych. d) kopia zaświadczenia stwierdzającego przynależność osoby-ób, która-e kierować będzie-ą przedmiotowymi robotami budowlanymi do właściwej dla niego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (oryginał do wglądu gdy kopia będzie nieczytelna). e) sprawozdanie finansowe albo jego część a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -obejmujący także przedmiot zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł (słownie: jeden milion PLN) Uwaga 7 Okres ubezpieczenia musi obejmować termin realizacji robót objętych postępowaniem tj. przynajmniej do daty 31.07.2009. r. g) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane) (Dz.U. Nr 87, poz.605). Uwaga 8 Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym, kodeksie cywilnym lub w gminnej ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. Uwaga 9 Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. Uwaga 10 W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt. a), d) e), f), złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud B pok.37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud A pok. 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.