eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO GCR/41/ZP/2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Tarnowskie Góry: USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO GCR/41/ZP/2013
Numer ogłoszenia: 439340 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341118 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka, ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO GCR/41/ZP/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowego transportu sanitarnego przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania (części): Zadanie 1: transport sanitarny z zespołem podstawowym P - ok. 5.000 km/rok , ok.150 godz./rok a) Wyposażenie karetki: zgodne z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane ( PN- EN 1789:2008) określające wymagania dla odpowiednich typów ambulansów drogowych , a w szczególności: 1. wyposażenie niezbędne do ratowania życia pacjenta oraz 2. zestaw do podawania tlenu z zaworem redukcyjnym 3. nosze samojezdne + pasy zabezpieczające 4. krzesełko kardiologiczne 5. środek łączności: łączność radiowa lub telefon komórkowy 6. sygnalizacja samochodu uprzywilejowanego ( świetlna i dźwiękowa) 7. sprawna klimatyzacja ( podwójna tj. przód i tył kabiny) b) Wymagania dotyczące personelu karetki : Zespół podstawowy w skład, którego wchodzą, dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarka lub ratownik medyczny zgodnie z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r. Nr 191, poz. 1410 z późn. zm.), oraz kierowca posiadający prawo jazdy kategorii B i spełniający warunki, o których mowa w art. 95a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908, z późn. zm.). c) Maksymalny czas oczekiwania na realizację zlecenia transportu karetką P 120 minut od zgłoszenia zlecenia. d) Wykonawca zabezpieczy transport chorego z łóżka do karetki. Zadanie 2: transport sanitarny z zespołem specjalistycznym S - ok. 20.000 km /rok , ok. 500 godz./rok a) Wyposażenie karetki: zgodne z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane ( PN- EN 1789:2008) określające wymagania dla odpowiednich typów ambulansów drogowych, a w szczególności: 1. wyposażenie niezbędne do ratowania życia pacjenta oraz 2. zestaw do podawania tlenu z zaworem redukcyjnym 3. nosze samojezdne + pasy zabezpieczające 4. krzesełko kardiologiczne 5. środek łączności: łączność radiowa lub telefon komórkowy 6. sygnalizacja samochodu uprzywilejowanego ( świetlna i dźwiękowa) 7. sprawna klimatyzacja ( podwójna tj. przód i tył kabiny) b) Wymagania dotyczące personelu karetki : Zespół specjalistyczny w skład, którego wchodzą, co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz oraz pielęgniarka lub ratownik medyczny zgodnie z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r. Nr 191, poz. 1410 z późn. zm.), oraz kierowca posiadający prawo jazdy kategorii B i spełniający warunki, o których mowa w art. 95a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908, z późn. zm.). c) maksymalny czas oczekiwania na realizację zlecenia transportu karetką S 90 minut od zgłoszenia zlecenia. d) Wykonawca zabezpieczy transport chorego z łóżka do karetki. 3. Zamawiający wymaga aby samochody wykorzystywane w transporcie sanitarnym były: a) sprawne technicznie, tzn. aby posiadały aktualne badania techniczne dopuszczające je do ruchu drogowego, b) spełniały warunki dodatkowe dla pojazdów uprzywilejowanych określone szczegółowo w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2003r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. 2003, nr 32, poz. 262) , c) posiadały wyposażenie zgodne z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane ( PN- EN 1789:2008) określające wymagania dla odpowiednich typów ambulansów drogowych , d) miały pozwolenie na używanie sygnałów dźwiękowych i świetlnych na podstawie art. 53 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawa o ruchu drogowym oraz art. 140 Kodeksu Postępowania administracyjnego, e) posiadały ubezpieczenie OC i NNW , f) posiadały odpowiednią opinię sanitarną Wojewódzkiej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej. 4. Transport sanitarny odbywać się będzie na podstawie telefonicznych zgłoszeń dokonywanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego pod numer telefoniczny wskazany w ofercie przez Wykonawcę. 5. Każde telefoniczne zgłoszenie na transport sanitarny będzie potwierdzone pisemnym zleceniem wystawionym przez Zamawiającego i doręczonym Wykonawcy najpóźniej w chwili zgłoszenia się obsługi karetki. 6. Rozpoczęcie usługi następuje w momencie odbioru pacjenta z oddziału i kończy się w miejscu docelowym, określonym w zleceniu lekarskim. Podstawą rozliczenia będą godziny pracy kierowcy z pojazdem (wozogodziny) oraz przejechane kilometry. Stawka liczona jest za km (od miejsca rozpoczęcia transportu do miejsca docelowego przewozu wskazanego w zleceniu). W stawkę wkalkulowany jest także powrót do bazy. 7. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pacjenta z oddziału i doprowadzenia go do miejsca przeznaczenia. Kierowca/zespół zobowiązany jest do pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu pacjentom z dysfunkcją ruchu, włącznie z wniesieniem pacjenta o ile zajdzie taka konieczność. 8. Logistyczne rozplanowanie transportu leży w gestii Wykonawcy, który winien zrealizować usługę prawidłowo, rzetelnie i w określonym czasie. Transport sanitarny ma być realizowany najbliższą możliwie drogą i z najbliższego miejsca stacjonowania zespołu ratownictwa medycznego. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia sprawnymi technicznie pojazdami i wykonywania ich z należytą starannością. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie zapewnić sprawny pojazd zastępczy do ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, spełniający wymagania opisane w SIWZ. 10. W razie niepodstawienia przez Wykonawcę zastępczego środka transportu sanitarnego zgodnie z zapisem punktu poprzedzającego, Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z zastępczego środka transportu do wykonania usługi, a jego kosztami obciąży Wykonawcę. 11. Ilość wyjazdów rocznie podana przy każdym zadaniu jest ilością orientacyjną, obliczoną na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego na transport w latach poprzednich, dlatego Zamawiający zastrzega sobie korzystanie z transportu zgodnie z zapotrzebowaniem...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 603000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 438600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 438600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 525000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.