eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Bytom: Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 43932 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w roku 2009 - na wskazanie Zamawiającego, w cenach jednostkowych. 2. Przedmiot zamówienia określają załączniki - załącznik 6 i 7 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne ilości robót do wykonania: Lp.- Rodzaj robót - Orientacyjna ilość robót - Jednostka miar. 1 - Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 3 cm - 500,00 - m 2. 2 - Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej za każdy następny 1 cm grubości ponad 3 cm - 400,00 - m 2. 3 - Rozebranie ręczne chodnika z płyt betonowych 35 x 35 x 5 cm - 900,00 - m 2. 4 - Rozebranie chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 cm - 500,00 - m 2. 5 - Rozebranie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm - 500,00 - m 2. 6 - Rozebranie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm - 100,00 - m 2. 7 - Ułożenie chodnika z płyt betonowych 35 x 35 x 5 cm z odzysku - 1.000,00 - m 2. 8 - Ułożenie chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 cm z odzysku - 2.000,00 - m 2. 9 - Ułożenie chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm z odzysku na podsypce piaskowej - 1.000,00 - m 2. 10 - Ułożenie chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm z odzysku na podsypce piaskowej - 1.000,00 - m 2. 11 - Rozebranie krawężnika kamiennego 20 x 35 cm - 200,00 - m. 12 - Rozebranie krawężnika betonowego 15 x 30 cm - 300,00 - m. 13 - Rozebranie obrzeży betonowych 6 x 20 cm - 1.000,00 - m. 14 - Rozebranie obrzeży betonowych 8 x 30 cm - 1.000,00 - m. 15 - Ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30 cm z odzysku na ławie betonowej zwykłej - 1.000,00 - m. 16 - Ułożenie obrzeży betonowych 6 x 20 cm z odzysku na podsypce piaskowej - 500,00 - m. 17 - Ułożenie obrzeży betonowych 8 x 30 cm z odzysku na podsypce piaskowej - 500,00 - m. 18 - Ułożenie nowych obrzeży betonowych 6 x 20 cm na podsypce piaskowej - 500,00 - m. 19 - Ułożenie obrzeży betonowych 8 x 30 cm - 500,00 - m. 20 - Ułożenie nowego krawężnika betonowego 15 x 30 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 500,00 - m. 21 - Ułożenie krawężnika kamiennego 20 x 35 cm wystającego z odzysku na podsypce cementowo - piaskowej - 500,00 - m. 22 - Wykonanie ławy o wym. 0,10 x 0,30 m pod krawężnik z pospółki (żużla stalowniczego - wielkopiecowego) - 50,00 - m 3. 23 - Wykonanie ławy betonowej z oporem o wym. 0,15 x 0.25 m pod krawężnik - 50,00 - m 3. 24 - Rozebranie i ułożenie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych grubości 15 cm-z odzysku - 2.000,00 - m 2. 25 - Rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 14 cm-z odzysku - 1.000,00 - m 2. 26 - Rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 18 cm-z odzysku 500,00 - m 2. 27 - Mechaniczne cięcie nawierzchni bitumicznej o grubości 6 cm - 10 cm 500,00 - m. 28 - Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. IV-tej na grubości 20 cm - 5.000,00 - m 2. 29 - Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. IV-tej na każde następne 5 cm głębokości ponad głębokość 20 cm - 1.000,00 - m 2. 30 - Ręczne wykonanie koryta w gruncie kat. IV-tej na głębokości 20 cm - 5.000,00 - m 2. 31 - Ręczne wykonanie koryta w gruncie kat. IV-tej na każde następne 5 cm głębokości ponad głębokość 20 cm 5.000,00 m 2. 32 - Ręczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego) o grubości warstwy 8 cm - 5.000,00 - m 2. 33 - Ręczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego) na każdy następny 1 cm grubości ponad 8 cm - 5.000,00 - m 2. 34 - Ułożenie chodnika z kostki betonowej nowej grubości 6 cm - szarej 3.000,00 - m 2. 35 - Ułożenie chodnika z kostki betonowej nowej grubości 6 cm - kolorowej 500,00 - m 2. 36 - Ułożenie chodnika z kostki betonowej nowej grubości 8 cm - szarej 500,00 - m 2. 37 - Ułożenie chodnika z kostki betonowej nowej o grubości 8 cm - kolorowej - 100,00 - m 2. 38 - Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10 cm -1.900,00 - m 2. 39 - Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej 14 cm z odzysku na podsypce żwirowej - 500,00 - m 2. 40 - Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej 18 cm z odzysku na podsypce żwirowej - 100,00 m 2 41 - Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych - 11 - szt. 42 - Regulacja pionowa włazów kanałowych - 11 - szt. 43 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 53 - szt. 44 - Regulacja pionowa studzienek dla studzienek teletechnicznych - 33 - szt. 45 - Transport wewnętrzny materiałów sztukowych o masie do 50 kg z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym - na odległości do 1,50 km - 100,00 - t. 46 - Transport wewnętrzny materiałów sztukowych o masie powyżej 50 kg z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym - na odległości do 1,50 km - 100,00 - t. 47 - Obramowanie okienka piwnicznego z kostki betonowej szarej grubości 6 cm (jednej warstwy) - 30 - m. 4. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181). 5. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty i materiały służące do realizacji zamówienia, liczonej od dnia końcowego odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu winien wnieść wadium w następującej wysokości: 50.000,00 zł ( pięćdziesiąt tysięcy złotych ). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (nazwa i numer postępowania oraz numer zadania), c) kwotę gwarancji, d) okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e) oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i/lub ust. 5 ustawy. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getinbank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731 z podaniem nazwy niniejszego zamówienia oraz numeru zadania, którego wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. Nr 14 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię wadium dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu (oryginał dokumentu wadialnego) Zamawiający wydaje (przesyła) Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do przetargu: a. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: remonty nawierzchni (chodniki i/lub jezdnie) z elementów betonowych lub kamiennych o łącznej wartości co najmniej 700.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b. Wykonawca winien dysponować osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późń. zm.); c. Wykonawca winien dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, w szczególności : - co najmniej jedną płytą zagęszczającą, - co najmniej jednym ubijakiem stopowym, - co najmniej jedną przecinarką do asfalto-betonu i elementów betonowych. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 2. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z warunkiem określonym w cz. IV pkt 2 ppkt b) SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z warunkiem określonym w cz. IV pkt 2 ppkt a) SIWZ - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie roboty poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, (załącznik nr 4 do SIWZ), 8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (zgodnie z warunkiem określonym w cz. IV pkt 2 ppkt c) SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby (załącznik nr 5 do SIWZ). oraz - jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonywania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów: 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności. UWAGA NR 1: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) UWAGA NR 2: Oświadczenie i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro, pok. nr 14).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro, pok. nr 14).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.