eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa diatermii chirurgicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Szczecin: Dostawa diatermii chirurgicznej
Numer ogłoszenia: 43929 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342077 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa diatermii chirurgicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej diatermii chirurgicznej, wyprodukowanej nie wcześniej niż w roku 2011 i wprowadzonej do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do formularza oferty. 3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia - licząc od dnia podpisania umowy - w ciągu 30 dni kalendarzowych, przy czym dzień podpisania umowy nie jest wliczany do terminu realizacji. O terminie dostawy Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego faksem z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 4. Przez realizację zamówienia Zamawiający rozumie: a) dostarczenie i zainstalowanie (podłączenie) przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego; b) przeszkolenie personelu Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczony sprzęt na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu na następujących warunkach: a) nieodpłatne usunięcie przez autoryzowany serwis producenta wszystkich wad sprzętu; w przypadku stwierdzenia wad elementu lub podzespołu najpóźniej po trzeciej naprawie następuje wymiana na fabrycznie nowy element lub podzespół; b) bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30; c) czas przystąpienia do naprawy w miejscu użytkowania sprzętu w ciągu dwóch dni roboczych po zgłoszeniu awarii faksem; d) bezpłatne przeglądy techniczne podczas trwania gwarancji w terminach wymaganych przez producenta, ostatni przegląd nie wcześniej niż na miesiąc przed upływem terminu gwarancji; każdy przegląd zakończony wystawieniem świadectwa walidacji (certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia); e) jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków z tytułu gwarancji Wykonawca dostarczył Zamawiającemu w zamian za sprzęt wadliwy sprzęt wolny od wad albo dokonał istotnych napraw sprzętu objętego gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia nowego sprzętu bądź dokonania istotnej naprawy. f) w innych przypadkach niż określone w lit. e, termin gwarancji ulega przedłużonemu o czas, w ciągu którego wskutek wady sprzętu objętego gwarancją Zamawiający nie mógł z niego korzystać, jak również o okres, w którym Zamawiający korzystał ze sprzętu zastępczego. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na wniosek Zamawiającego dostawę części zamiennych do sprzętu przez okres 10 lat od dnia zawarcia umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa diatermii chirurgicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERBE POLSKA SP. Z O.O., UL. MARCONICH 8, 02-954 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25261,20

  • Oferta z najniższą ceną: 24468,48 / Oferta z najwyższą ceną: 25261,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.