Ogłoszenie z dnia 2005-08-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gryfino: zmiana sposobu użytkowania części budynku internatu z ZSP Nr 2 w Gryfinie na pomieszczenia administracyjno-biurowe Starostwa Powiatowego w Gryfinie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Gryfiński, do kontaktów: Józef Siwek, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045000, fax 091 4045000 w. 248, e-mail: rriizp@gryfino.powiat.pl, www.gryfino.powiat.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Starostwo Powiatowe w Gryfinie, Józef Siwek, ul. 11 Listopada 16D, 74-101 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045000 w. 244, 217, fax 091 4045000 w. 248, e-mail: rriizp@gryfino.powiat.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Starostwo Powiatowe w Gryfinie, Józef Siwek, ul. 11 Listopada 16D, 74-101 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045000 w. 244, 217, fax 091 4045000 w. 248, e-mail: rriizp@gryfino.powiat.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Starostwo Powiatowe w Gryfinie Kancelaria Materiałów Zastrzeżonych, Józef Siwek, ul. Szczecińska 21, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045000 w. 244, 217, fax 091 4045000 w. 248, e-mail: rriizp@gryfino.powiat.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zmiana sposobu użytkowania części budynku internatu z ZSP Nr 2 w Gryfinie na pomieszczenia administracyjno-biurowe Starostwa Powiatowego w Gryfinie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje adaptację dwóch kondygnacji internatu na pomieszczenia administracyjno-biurowe w budynku internatu ZSP Nr 2 w Gryfinie w zakresie: - zmiana funkcji pomieszczeń - wykonanie instalacji sanitarnej - wykonanie instalacji elektrycznej - wykonanie instalacji p.poż. - wykonanie instalacji telefonicznej i sieci komputerowej - zagospodarowanie terenu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie ul. Łużycka 92. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia na roboty budowlane przekracza wyrażoną w PLN równowartość 60 000,00 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 90;
III.1) Wymagane wadium: 15 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - złożą ważną ofertę, - spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wpłacą/wniosą wadium, - udzielą minimalnych warunków gwarancji na przedmiot zamówienia, wskazanych w SIWZ, - posiadają doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia i wykażą iż wykonali w ciągu ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane o profilu podobnym do przemiotowego tj. wykonali minimum 3 roboty w latach 2000-2004 r. na kwotę 500 000 zł każda, które dotyczyły wykonania remontu, modernizacji budynku oraz obejmowały wszystkie branże objęte przedmiotem zamówienia w tym również: - roboty budowlane - roboty sanitarne - roboty elektryczne - roboty zabezpieczenia p.poż.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.10.2005, cena - SIWZ odbierany osobiście 47 zł, przesłanych za zaliczeniem pocztowym 67 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.10.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.10.2005, godzina 12:30, siedziba Starostwa Powiatowego w Gryfinie ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, I piętro, sala obrad.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Gryfino
- Zakup i dostawa płyt drogowych na potrzeby remontu dróg gminnych
- "Budowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Wełtyń o długości 2,68 km" II postępowanie
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mszczonowie o klatkę schodową z windą - w celu dostosowania placówki oświatowej dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności"
- " Turystka szansą rozwoju Gminy Santok poprzez przebudowę i rozbudowę terenów rekreacyjnych położonych nad rzeką Wartą w m. Czechów - Etap II"
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.