Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Katowice: Dostawa narzędzi do zabiegów operacyjnych
Numer ogłoszenia: 439196 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 359 84 07, faks 32 202 95 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www2.bip.gcm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi do zabiegów operacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : Dostawa narzędzi do zabiegów operacyjnych Zad. 1 - Narzędzia do zabiegów operacyjnych - Blok Operacyjny I Oddziału Kardiochirurgii Zad. 2 - Narzędzia do zabiegów operacyjnych - Blok Operacyjny II Oddziału Kardiochirurgii Zad. 3 - Narzędzia do zabiegów operacyjnych - Blok Operacyjny Oddziału Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej i Angiologii Zad. 4 - Narzędzia do zabiegów operacyjnych - Blok Operacyjny I Oddziału Kardiochirurgii i Blok Operacyjny II Oddziału Kardiochirurgii.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.16.90.00-2, 33.16.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Do zadania nr 1 - 120,00 PLN Do zadania nr 2 - 40,00 PLN Do zadania nr 3 - 140,00 PLN Do zadania nr 4 - 120,00 PLN zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni od ostatecznego terminu otwarcia ofert. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno Zadanie - wnosi wadium odpowiednio w wysokości stanowiącej sumę wadium dla tych Zadań.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące dysponowania odpowiednbim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące osób zdolnych do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - złożony w formie oryginału; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz ten składa pełnomocnik tych Wykonawców) Formularz cenowy - złożony w formie oryginału; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa pełnomocnik tych Wykonawców; Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - złożone w formie oryginału; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa pełnomocnik tych Wykonawców; Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem Oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzającego na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi (deklaracja zgodności); - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa pełnomocnik tych Wykonawców) Certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów medycznych (certyfikat CE) - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa pełnomocnik tych Wykonawców) katalogi, prospekty proponowanego sprzętu i instrukcję jego obsługi w języku polskim - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa pełnomocnik tych Wykonawców)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: - w przypadku zmiany ustawowych stawek podatków lub należności administracyjno - prawnych ( w szczególności: podatek VAT i inne, cło). - w przypadku nadzwyczajnej zmiany warunków spełnienia/świadczenia postanowień umowy ( w szczególności znaczącej zmiany kursów walut) co groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 2. zmiany przedmiotu zamówienia , nie powodującej rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych , bądź lepszych parametrach w porównaniu z określonymi w SIWZ, w cenie identycznej lub niższej od podanej w ofercie Wykonawcy. - Zmiany przedmiotu zamówienia , nie powodującej zmiany zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ: - w przypadku zmiany wielkości opakowań, wprowadzenia nowszej serii, zmiany składu, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych, bądź lepszych parametrach w porównaniu z określonymi w SIWZ, w cenie identycznej lub niższej od podanej w ofercie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www2.bip.gcm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca
ul. Ziołowa 45/47 , 40 -635 Katowice, pok.50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca ul. Ziołowa 45/47 , 40 -635 Katowice, pok.50.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1 - Narzędzia do zabiegów operacyjnych - Blok Operacyjny I Oddziału Kardiochirurgii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Narzędzia do zabiegów operacyjnych - Blok Operacyjny I Oddziału Kardiochirurgii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.16.20-2, 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 - Narzędzia do zabiegów operacyjnych - Blok Operacyjny II Oddziału Kardiochirurgii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 - Narzędzia do zabiegów operacyjnych - Blok Operacyjny II Oddziału Kardiochirurgii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.16.90.00-2, 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. 3 - Narzędzia do zabiegów operacyjnych - Blok Operacyjny Oddziału Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej i Angiologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 - Narzędzia do zabiegów operacyjnych - Blok Operacyjny Oddziału Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej i Angiologii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.16.20.00-3, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. 4 - Narzędzia do zabiegów operacyjnych - Blok Operacyjny I Oddziału Kardiochirurgii i Blok Operacyjny II Oddziału Kardiochirurgii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 - Narzędzia do zabiegów operacyjnych - Blok Operacyjny I Oddziału Kardiochirurgii i Blok Operacyjny II Oddziału Kardiochirurgii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.16.90.00-2, 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie graficzne i druk materiałów reklamowych
- BO - L16/10/X - Doposażenie placu zabaw dla przedszkolaków Modernizacja placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 63 im. Pluszowego Misia w Katowicach
- BO - L9/08/X - Budowa naukowego placu zabaw przy Szkole nr 58 w Katowicach
- Zestawy do zabiegów fotoforezy ZP-24-041BN
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód przy ul. Francuskiej 70a w Katowicach
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów chirurgicznych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.
- Dostawa narzędzi laparoskopowych
- Dostawa akcesoriów laparoskopowych do posiadanych narzędzi wielorazowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawy śrub kotwicowych i kaniuli barkowych oraz staplerów liniowych i okrężnych ujęte w 3 zadaniach asortymentowych
- Dostawy wyrobów medycznych do zabiegów usunięcia zaćmy oraz chirurgii dróg łzowych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa wyrobów medycznych dla Kardiologii Inwazyjnej dla UCK
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.