eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach ProjektuModernizacja regionalnej linii kolejowej 403 Wałcz-Kalisz Pomorski- Ulikowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Szczecin: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu: Modernizacja regionalnej linii kolejowej 403 Wałcz-Kalisz Pomorski- Ulikowo.
Numer ogłoszenia: 439082 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Szczecinie , ul. Korzeniowskiego 1, 71-211 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4413354, faks 091 4342267, 4715313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plk-sa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PKP PLK S.A..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu: Modernizacja regionalnej linii kolejowej 403 Wałcz-Kalisz Pomorski- Ulikowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych na modernizowanym odcinku linii 403 o długości 103,440 km..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 200 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadania wiedzy i doświadczenia; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznymi oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej; 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. W zakresie warunku określonego w punkcie 2. wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zamówień obejmujących roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania, których średnioroczna wartość brutto jest nie niższa niż 20,0 mln PLN brutto, (jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach obcych należy przyjąć kurs średni opublikowany przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesiąca, w którym opublikowano ogłoszenie o Zamówieniu). Średnioroczna wartość zrealizowanych przez Wykonawcę zamówień, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, będzie obliczona na podstawie danych zawartych w wykazie stanowiącym załącznik nr 4 do siwz (umieszczonym na stronie zamawiającego), w wyniku podzielenia sumy cen wykonanych zamówień przez liczbę 5 ( lub stosownie przez liczbę odpowiadającą okresowi prowadzenia przez Wykonawcę działalności). W zakresie warunku określonego w punkcie 3. wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę: a)dysponowania osobami, które będą wykonywać Zamówienie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: 1.Funkcja: Koordynator umowy Wykształcenie: wyższe techniczne co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, związanym z realizacją projektów dotyczących budowy, przebudowy / modernizacji infrastruktury kolejowej w zakresie nawierzchni lub urządzeń sterowania ruchem kolejowym 2.Funkcja: Kierownik Budowy Wykształcenie wyższe techniczne -uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności kolejowej bez ograniczeń lub do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń Doświadczenie:co najmniej 5 (pięć) lat doświadczenia, zdobytego po uzyskaniu odpowiednich uprawnień budowlanych, na stanowisku kierownika budowy na robotach związanych z budową, przebudową/modernizacją infrastruktury kolejowej, 3.Funkcja: Kierownik Robót Torowych Uprawnienia:uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności kolejowej bez ograniczeń, 4.Funkcja: Kierownik Robót konstrukcyjno - budowlanych Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 5.Funkcja: Kierownik Robót mostowych Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń, 6. Funkcja: Kierownik Robót zakresie urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Doświadczenie:co najmniej 3 (trzy) lata doświadczenia, zdobytego po uzyskaniu odpowiednich uprawnień budowlanych, na stanowisku kierownika budowy / kierownika robót na robotach związanych z budową, przebudową/modernizacją infrastruktury kolejowej w zakresie urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym 7.Funkcja:Projektant w zakresie urządzeń sterowania ruchem kolejowym, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 8.Funkcja Projektant w branży kolejowej uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności kolejowej bez ograniczeń. 9.Funkcja: Projektant w branży mostowej uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania obiektu budowlanego bez ograniczeń 10.Funkcja: Projektant w branży telekomunikacyjnej uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń. 11.Funkcja: Projektant w branży elektroenergetycznej* uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 12.Funkcja: Specjalista w zakresie rozliczania projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej Doświadczenie w zakresie rozliczania inwestycji realizowanych ze środków UE. Wymagane jest uczestnictwo w rozliczaniu minimum jednej inwestycji infrastrukturalnej finansowanej ze środków UE. Dla osób wymienionych w punktach 1-11 wymagane jest posiadanie ważnego członkostwa właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. b)dysponowania, co najmniej po 1 jednostce niezbędnego do wykonania zamówienia niżej wymienionego sprzętu i urządzeń (lub równoważnego): -wysokowydajna oczyszczarka tłucznia z wagonami taśmociągowymi, -profilarka tłucznia; -profilarka ławy torowiska; -podbijarka uniwersalna torowo - rozjazdowa -palownica do wbijania fundamentów pod słupy sieciowe; -dźwigi samochodowe i kolejowe, odpowiedniej nośności (40 - 100t); -spycharka gąsienicowa; W zakresie warunku określonego w punkcie 4. wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) posiada w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, średni roczny przychód netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN; b)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN; W zakresie warunków wskazanych w punktach 1 - 5. ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawcy mają dostarczyć: a)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ilości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców robót oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. b)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. c)dokumenty potwierdzające, że Kierownik Budowy i Kierownicy Robót posiadają wymagane odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi, a Projektant - do projektowania obiektu budowlanego w odpowiedniej specjalności, wydane na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej terenowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Dokument potwierdzający przynależność do właściwej terenowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej muszą być ważne, co najmniej w dacie składania oferty; W przypadku, gdy osoby wskazane przez Wykonawcę posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane w innych państwach członkowskich UE (poza Polską), Wykonawca przedstawia dokument potwierdzający posiadanie w/w uprawnień lub wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim UE, w którym Wykonawca ma siedzibę, wydany przez uprawniony do tego podmiot państwa członkowskiego UE. W przypadku wykazania wymaganego doświadczenia na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót elektrotrakcyjnych w okresie, w którym osoba przewidziana na w/w stanowisko nie posiadała tak określonych uprawnień budowlanych należy dołączyć odpowiednie dokumenty potwierdzające, że osoba ta posiadała uprawnienia budowlane upoważniające ją do kierowania budową lub robotami budowlanymi w tym okresie. d)wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. e)część sprawozdania finansowego, tj. bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu (bez raportu), a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; f)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; h)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i)aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; j)aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; k)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o udzielenie Zamówienia, oraz zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę albo miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.W przypadku składania oferty wspólnej warunki szczegółowe określone zostały w siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plk-sa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Szczecinie 70-211 Szczecin, ul.Korzeniowskiego 1, tel. 091-471-33-54, fax: 91-471-14-01.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego: Szczecin, ul.Korzeniowskiego 1, III p., pok 337.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program wspófinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu elementów tego zamówienia. Uwaga: numery telefonów i faxu podane w części I.1) są nieaktualne. Aktualne podano w części IV.3.1).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.