Ogłoszenie nr 43903 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.
Świdnik: Utrzymanie dróg o nawierzchniach nieulepszonych na terenie Gminy Mijskiej Świdnik
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Roboty budowlane
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik, krajowy numer identyfikacyjny
431019359, ul.
ul. Kard. St. Wyszyńskiego
15,
21-040
Świdnik, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 751 76 02, faks
81 751 76 08, e-mail
zampub@e-swidnik.pl
Adres strony internetowej (URL): http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg o nawierzchniach nieulepszonych na terenie Gminy Mijskiej Świdnik
Numer referencyjny WIZ-Z.271.8.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie bieżące dróg lokalnych miejskich
o nawierzchniach nieulepszonych (żużlowych, tłuczniowych, gruntowych) o łącznej powierzchni ok. 81 868 m2 + tereny dodatkowe t.j. place, łączniki i sięgacze o pow. ok. 10 825 m2. Zakres robót obejmuje: likwidację - wybojów, kolein, rozmyć, profilowanie, wykonywanie rowków odwadniających, zagęszczanie nawierzchni dróg objętych utrzymaniem, a także polepszenie stanu technicznego dróg o nawierzchniach nieulepszonych.
II.5) Główny kod CPV): 45233140-2,
Dodatkowe kody CPV:
45233141-9,
45233142-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
226950
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
- Zamawiający jest organem założycielskim gminnej spółki P.K.PEGIMEK Spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością. Posiada w niej 100% udziałów, sprawuje nad spółką kontrolę, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej;
- ponad 90% działalności spółki P.K.PEGIMEK dotyczy wykonania zadań powierzonych przez zamawiającego;
-w spółce P.K.PEGIMEK nie ma udziału kapitału prywatnego.
Łączne spełnienie ww. warunków pozwala na udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie powołanego w podstawie prawnej przepisu.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Komunalne PEGIMEK Sp z o.o.,
,
ul.Konopnickiej 3,
21-040,
Świdnik, kraj/woj.
lubelskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.