eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebielino › Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Zielin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-14

Trzebielino: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Zielin.
Numer ogłoszenia: 43902 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Trzebielinie , Trzebielino 33, 77-235 Trzebielino, woj. pomorskie, tel. 59 858 01 64, faks 59 858 01 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Zielin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach Modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków Zielin (wydajność 246 m3/d) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zielin, gm. Trzebielino, powiat bytowski. Zakres zamówienia opisano w sposób szczegółowy w Specyfikacji Technicznej (ST), Dokumentacji Projektowej (DP) i Przedmiarze Robót (PR) stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). W szczególności na etapie przygotowania oferty, oferent zobowiązany jest do sprawdzenia warunków realizacji inwestycji w przedstawionym poniżej zakresie, poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej terenu inwestycji celem zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania prawidłowej oferty. Oferent jest zobowiązany do sprawdzenia podanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów (długości, kubatury, powierzchni itp.) i uwzględnienie w ofercie zakresu wynikającego z Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznej. Oferent nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentacji przetargowej, a o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Wszystkie roboty, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu (mimo ich braku w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej, Przedmiarze Robót, a wynikające z Prawa Budowlanego, Polskich Norm lub sztuki budowlanej) nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt własny oferenta (wykonawcy). Inwestycja obejmuje budowę obiektów oczyszczalni ścieków, zapewniających jej funkcjonalność, wraz z infrastrukturą i kompletnym wyposażeniem oraz przeprowadzeniem rozruchu technologicznego. Zaprojektowana oczyszczalnia zajmuje obszar 6099m2 , z czego powierzchnia zabudowy to 4240 m2, drogi, place i chodniki 720 m2, resztę natomiast stanowią tereny zielone. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie kompletnych obiektów w zakresie konstrukcji budowlanych, wraz z robotami towarzyszącymi, wyposażenia technologicznego, wyposażenia sprzętowo-eksploatacyjnego, instalacji technologicznych, instalacji wewnętrznych i sieci zewnętrznych, instalacji elektrycznych, wraz z kablem zasilającym, oraz sterowania zgodnie z ST, DP i PR. 2) Zamówienie obejmuje: Budowę mechaniczno - biologicznej oczyszczani ścieków w technologii SBR a) Komora sita z piaskownikiem Obiekt w konstrukcji żelbetowej w formie komory zagłębionej o wymiarach 845 x 425 x 490 cm. Z komorą zblokowane jest pomieszczenie kontenerów na skratki i piasek w formie budynku z cegły silka z przykryciem dachem dwuspadowym. Powierzchnia zabudowy - 56,3 m2. Kubatura: komory, sita piaskownika - 168 m3 Pomieszczenie kontenerów - 73,5 m3 b) Przepompownia ścieków surowych Obiekt istniejący poddany modernizacji technologicznej i budowlanej. Stanowi komorę ścieków w formie studni żelbetowej średnicy 4,0m krytej stropem z nadbudowanym pomieszczeniem pierwotnie przeznaczonym na pompy. Pomieszczenie nie przewidziane do stałego pobytu obsługi. Wyposażenie technologiczne: - pompa zatapiana ścieków z podstawą, prowadnicą i uchwytem górnym Q = 11 l/s, H = 9,5m, N = 2,5 kW. c) Reaktor SBR Reaktor SBR stanowi biologiczny stopień oczyszczania ścieków zblokowany z komorą biodegradacji wstępnej (stopień A - obiekt 9) oraz wydzieloną komorą stabilizacji osadu nadmiernego (obiekt 15) tworząc jeden blok podzielony na komory. Całość w konstrukcji żelbetowej krytej stropem żelbetowym z włazami rewizyjnymi. Wymiary zbiornika 39,9 x 11,6 x 4,7m. Na stropie reaktora posadowiony budynek socjalno - techniczny z pomieszczeniem dmuchaw. d) Wydzielona komora stabilizacji tlenowej osadu Komora jest żelbetowym zbiornikiem krytym stropem ze ścianami zdylatowanymi, przylegającymi do komory reaktora SBR posadowionym na rzędnej analogicznej jak reaktor SBR. Ściany zewnętrzne analogicznie jak reaktora SBR. Komora o wymiarach zewnętrznych w planie 760 x 1160 cm i wysokości czynnej 350 cm. e) Stacja odwadniania osadu Obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym nie podpiwniczonym w technologii tradycyjnej częściowo uprzemysłowionej. W budynku w formie jednej hali o wymiarach w planie - 870 x 610 cm umieszczono prasę do osadu i stanowisko przyczepy na osad odwodniony węzeł higienizacji osadu wapnem palonym. Poza budynkiem usytuowano fundament żelbetowy na silos wapna palonego. f) Punkt zlewny ścieków dowożonych Wielkości charakterystyczne - zbiornik istniejący, adaptacja odmulnika. Funkcja - Magazynowanie ścieków dowożonych 1 ÷ 2 razy w tygodniu do 10 m3. Ścieki dowożone do zbiornika wprowadzane są poprzez komorą przyjęciową z kratą. Komora w konstrukcji stal. k.o. posadowiona na fundamencie betonowym. Zgromadzone ścieki po otwarciu zasuwy spustowej odprowadzane są równomiernie do dopływu na oczyszczalnię. Komora istniejąca posiada usytuowanie w drodze dojazdowej do punktu zlewnego. Z tych względów komorą należy przykryć stropem żelbetowym przejazdowym. Dla oczyszczenia komory przyjęto spłukiwanie wodą technologiczną ze ścieku oczyszczonego. g) Stacja dmuchaw Stanowi osłonę dmuchaw i agregatu prądotwórczego przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Dmuchawy stanowią źródło powietrza do napowietrzania reaktora SBR, komór stabilizacji osadu, komory biodegradacji wstępnej, stawu doczyszczającego. Stacja usytuowana w ciągu budynku socjalno - technicznego. Stacja w formie wiaty ze szkieletem w konstrukcji stalowej i ścianami z bali drewnianych impregnowanych. Dmuchawy na fundamentach betonowych w obudowach dźwiękochłonnych odpornych na wpływy atmosferyczne. Dmuchawy podłączone do wspólnego rozdzielacza 3-sekcyjnego zapewniającego niezależne zasilanie po jednej dmuchawie na jedną komorę z możliwością przełączenia przepustnicami w stanach awaryjnych lub konieczności podania większej ilości powietrza do komory dmuchawy zgrupowanie w 2 szeregach ze wspólnymi rozdzielaczami niepowiązanymi ze sobą. h) Płyta składowa osadu odwodnionego Osad odwodniony jest składowany na płycie utwardzonej w formie wiaty zadaszonej. Składowanie jest konieczne w okresach przerw w możliwościach zagospodarowania osadu wynikających z warunków agrotechnicznych i pogodowych. Płyta wykonana w formie wiaty przejazdowej na płycie betonowej. Płyta posadowiona na podsypce z piasku 20 cm i folii HDPE. Płyta z murkami oporowymi do wysokości 1,0 m w ścianach szczytowych oraz 1,5m ściany wzdłużne. Przykrycie płyty przezroczyste - szkło poliwęglanowe. Wyposażenie w sprzęt: Przyczepa ciągnikowa 4t - szt. 1 Ciągnik 45 kW - szt. 1 Miniładowarka - szt. 1 z wyposażeniem: - glebogryzarka - szt. 1 - szufla kombinowana - szt. 1 - szufla mieszająca - szt. 1 i) Staw doczyszczajacy - adaptacja obiektu nr 5 Obiekt istniejący stanowi rów cyrkulacyjny o objętości czynnej 1640 m3. Wymiary obiektu w planie 76 x 19m, głębokość czynna 1,5m. Obiekt adaptuje się na staw doczyszczający ścieków oczyszczonych po reaktorach SBR. Dla uzyskania przepływu jednokierunkowego w rowie wykonać ściankę przegrodową z desek przy zakolu 2 z wprowadzeniem w jej rejon dopływu z reaktora SBR. Odpływ do przepływomierza rurociągiem przelewowym ze spustem zamontowanym przy pomoście z przeciwnej strony ścianki działowej. W dnie stawu zamontowane na przemian strefy napowietrzane dyfuzorami rurowymi oraz strefy z biostruktur pasmowych stymulujących rozwój mikroorganizmów osiadłych. W zakolu 1 wykorzystano istniejące kierownice z domurowaniem ścianek przegrodowych z cegły klinkierowej dla wytworzenia przepływu labiryntowego między ściankami. W labiryncie zamontowane biostruktury w formie worków siatkowych wypełnionych wiórami drzewnymi. Biostruktury te stymulują wzrost organizmów wykorzystujących resztkowe stężenia związków fosforu i azotu. W zakolu 2 przy pomoście zamontowana pompa zatapiana wody technologicznej ze ścieku oczyszczonego do spłukiwania studni zbiorczej przepompowni ścieków surowych oraz punktu zlewnego ścieków dowożonych. j) Zbiornik retencyjno - awaryjny ścieków surowych Dla sytuacji awaryjnych oraz dopływów nadmiarowych wód przypadkowych do przepompowni wykonano w studni SO15 przelew nadmiarowy wyprowadzony do obiektu nr 6. Obiekt ten stanowi istniejący osadnik wtórny, który po modernizacji oczyszczalni nie jest konieczny w dotychczasowej funkcji. W okresach dużego napływu wód obcych lub stanach awaryjnych pompowni ścieków surowych, ścieki przelewem dopływają do obiektu. Opróżnianie następuje wg bieżącej decyzji obsługi pompą zatapianą w dnie. Rurociąg tłoczny prowadzony poprzez komorę zasuwy w studni z kręgów O 1200 mm włączony jest w dalszej trasie w tłoczny rurociąg ścieków z przepompowni do reaktora. Wielkości charakterystyczne: Średnica wewnętrzna D = 6,0m Głębokość całkowita - 8m Powierzchnia zabudowy - 34,2 m2 Objętość czynna - 145 m3 k) Przepływomierz ścieków oczyszczonych Przepływomierz stanowi obiekt istniejący w konstrukcji żelbetowej poddany regeneracji konstrukcji i modernizacji układu pomiarowego. Wielkości charakterystyczne: Wymiary komory 360 x 120 x 280cm Powierzchnia zabudowy - 4,3 m2 Zakres pomiaru przepływów - 0 ÷ 40 dm3/s. l) Budynek obsługowo - techniczny - pow. zabudowy - 232,2m2 - pow. użytkowa - 212,7m2 - kubatura - 1040m3 m) Wylot ścieków oczyszczonych Wylot ścieków oczyszczonych następuje do rowu melioracyjnego i dalej do rz. Bystrzenicy. Podłoże z torfów w końcowym odcinku kolektora i rowu determinują wykonanie wylotu jako rurowy bez konstrukcji żelbetowej. n) Rozprowadzenie wody po oczyszczalni o) Zagospodarowanie terenu działki pod oczyszczalnię W ramach prac przygotowawczych należy wykonać demontaż istniejących poletek osadowych. Przyjęto wjazd na oczyszczalnię z istniejącej drogi gminnej dojazdowej projektowanej do utwardzenia. Szerokość drogi 3 m z mijanką. Utwardzenie płyty żelbetowe wielootworowe na podbudowie z tłucznia. Odwodnienie dróg powierzchniowe. Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej, obramowanie z krawężników betonowych 13 x 30 cm ułożonych na podsypce cementowo piaskowej i ławie betonowej z oparciem z betonu B-15. Ogrodzenie terenu z cokołu z krawężnika drogowego z obsadzeniem stalowych słupków w gniazdach betonowych z zamocowaniem siatki ocynkowanej gr. 3,2 mm na linkach stalowych wraz z bramą wjazdową i furtką. Projektuje się zieleń izolacyjną niską w formie nasadzeń uzupełniających w obrębie ogrodzenia. p) Instalacja elektryczna W zakresie instalacji elektrycznych zaplanowano wykonanie: - złącza kablowego; - zasilanie tablicy głównej; - instalacja oświetlenia wewnętrznego; - instalacja oświetlenia zewnętrznego; - instalacje urządzeń technologicznych; - instalacje gniazd wtykowych 230V, 400V; - instalacje wyrównawcze; - głównej tablicy rozdzielczej; - skrzynki kablowo pomiarowej. q) układ sterowania AKPiA z wizualizacją pracy obiektów w sterowni budynku technologicznego r) dla zakresu oczyszczalni wykonanie w ramach ceny kontraktowej: - wykonanie prób szczelności dla 100% wykonywanych sieci z dokumentacją, - wykonanie wszystkich dokumentów, opracowań, uzgodnień, zgodnie w wymogami Prawa Budowlanego, a wymaganych na etapie budowy, a w szczególności kompletną dokumentację odbioru ostatecznego, wraz z dokumentacją powykonawczą, - wykonanie operatów z uzyskaniem wymaganych pozwoleń wodno - prawnych, - wykonanie rozruchu oczyszczalni - wykonanie instrukcji eksploatacji dla oczyszczalni ścieków, - wyposażenie oczyszczalni w sprzęt BHP zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993r, w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków, - wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej w formie autoryzowanego wydruku z opisem oraz na nośniku elektronicznym, - wykonanie technicznej dokumentacji powykonawczej w formie autoryzowanego wydruku z opisem i na nośniku elektronicznym, wraz z wymaganymi certyfikatami, atestami, oświadczeniami zgodności dotyczącymi materiałów zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, - do obowiązków Wykonawcy należy również uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu Do obowiązków Wykonawcy należy również uporządkowanie terenu oraz naprawy wszelkich ewentualnych uszkodzeń, powstałych w rezultacie robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 120 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • : wymaga się aby Wykonawca a) wykazał wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w charakterze generalnego wykonawcy, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 6.000.000,00 złotych brutto każda, w tym jedną oczyszczalnię ścieków o wydajności min. 250 m3/d. Każda z robót winna zawierać co najmniej jeden obiekt o kubaturze min. 2 000 m3 z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania; oraz b) załączył dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie, wymaganych przez Zamawiającego, w systemie spełnia-niespełnia, potwierdzających spełnianie tych warunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się aby Wykonawca dysponował : a) kierownikiem budowy - branża budowlana, min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) kierownikiem robót branży sanitarnej - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c) kierownikiem robót branży elektrycznej - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. d) kierownikiem robót branży drogowej- min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie, wymaganych przez Zamawiającego, w systemie spełnia-niespełnia, potwierdzających spełnianie tych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się aby Wykonawca : a) osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych ( 2009, 2010, 2011r) min. 12 mln obrotu, b) posiadał środki finansowe w wysokości min. 2,5 mln zł lub zdolność kredytową wysokości min. 2,5 mln zł, c) posiadał ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 3,0 mln zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie, wymaganych przez Zamawiającego, w systemie spełnia-niespełnia, potwierdzających spełnianie tych warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 b) oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy - zał. nr 2 c) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zał. 3 d) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zał. 3a e) formularz Wykaz wykonanych robót - zał. nr 4 f) wykaz osób - zał. nr 5 g) oświadczenie o posiadaniu uprawnień - zał. nr 6

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych istotnych postanowień w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem: - zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek: a/ zmiany stawki podatku VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia może ulec zmianie o procentowy wzrost wartości podatku VAT - zmiany przedstawiciela ze strony Zamawiającego, zmiany osoby po stronie Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia, - zmiana rozwiązań projektowych i materiałowych uzasadniona przez Wykonawcę skutkująca zastosowaniem materiałów o parametrach nie gorszych niż przewidziane w projekcie, - zmiany w danych podmiotowych oraz rachunku bankowym Wykonawcy, - zmiany terminu realizacji zamówienia z uwagi na: a/ warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót b/ zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego polegające na wstrzymaniu robót, koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzeniem zmian projektowych, odmową wydania przez podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień. Termin realizacji zadania może zostać przesunięty o ilość dni uniemożliwiających wykorzystanie robót budowlanych w związku z w/w okolicznościami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.trzebielino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Trzebielinie , 77-235 Trzebielino 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 09:45, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Trzebielinie , 77-235 Trzebielino 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane i współfinansowane z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Projekt pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Zielin..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.