eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi zadań w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-15

Ogłoszenie nr 43898 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.

Krosno: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi zadań w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 27981-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 37044051900000, ul. ul. Bieszczadzka  1, 38400   Krosno, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 134 375 781, faks 134 375 715, e-mail przetargi@powiat.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi zadań w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIZ.272.9.2017.JZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi zadań w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019. 2. Zamówienie podzielone zostało na 2 części, tj.: Część 1: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi zadania pn. "Przebudowa dróg powiatowych Nr 2002R Iwonicz Wieś - Iwonicz Zdrój w km 0 + 050 - 5 + 234 i Nr 1976R Krosno - Rogi - Iwonicz w km 11 + 360 - 12 + 277 w miejscowościach Iwonicz Zdrój i Iwonicz". Część 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi zadania pn. "Przebudowa dróg powiatowych nr 1974R Krosno - Targowiska - Wróblik Szlachecki na odcinku w km 6 + 250 do km 8 + 285 w miejscowościach Targowiska i Widacz, na odcinku od km 9 + 163 do km 10 + 640 w miejscowościach Wróblik Królewski i Wróblik Szlachecki oraz nr 2008R Wróblik Królewski - Ladzin od km 0 + 000 do 0 + 870 w miejscowości Wróblik Królewski". 3. Zakres robót drogowych objętych nadzorem inwestorskim: Część 1. Przebudowa dróg powiatowych nr 2002R i 1976R - frezowanie zniszczonej istniejącej nawierzchni drogowej na drogach powiatowych; - wykonanie wzmocnień i poszerzeń konstrukcji podbudowy jezdni drogi; -budowę nowych odcinków oraz przebudowę istniejących chodników poprzez wymianę lub wyrównanie nawierzchni na chodnikach w lokalizacjach w których nawierzchnia nie spełnia stawianych wymagań wraz z dostosowaniem parametrów do obowiązujących przepisów z ich wysokościowym dostosowaniem do przebudowanej jezdni; - przebudowę skrzyżowania na rondo - wykonanie przebudowy i budowy zatok autobusowych - wykonanie przebudowy i budowy zatok postojowych; - poprawę istniejących elementów odwodnienia korpusu drogowego tj. korekta spadków podłużnych i poprzecznych jezdni i poboczy, kanalizacji, ścieków, odmulenie przydrożnych rowów oraz udrożnienie przepustów itp.; - przebudowę murków czołowych przepustów drogowych wykorzystywanych do przeprowadzenia wód z rowów pod koroną drogi/chodnika z wymianą uszkodzonych rur; - wykonanie nawierzchni z mieszanek asfaltowych jezdni na drogach powiatowych, zjazdach, skrzyżowaniach; - dopasowanie wysokościowe niwelety zjazdów, poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej lub podsypanie kruszywem łamany; - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym; - wykonanie poprawy odwodnienia poprzez wykonie renowacji rowów; - uporządkowanie terenu. Część 2. Przebudowa dróg powiatowych nr 1974R i 2008R Zakres prac przewidzianych dla przedmiotowej inwestycji dla drogi powiatowej nr 1974R obejmuje: a) przebudowę konstrukcji nawierzchni drogi powiatowej wraz z poszerzeniem od km 5+580 do km -7+500, od km -8+150 do km 8+285 oraz od km 9+163 do km -10+000; b) przebudowę konstrukcji nawierzchni drogi powiatowej od km 7+500 do km -8+150 oraz od km -10+000 do km 10+640; c) budowę chodników; d) budowę zatok autobusowych; e) budowę wysp kanalizujących (rozwiązania uspokajające ruch drogowy); f) budowę rowów krytych; g) budowę konstrukcji oporowych; h) przebudowę poboczy gruntowych; i) remont mostów na potoku Morwawa i rzece Tabor; j) przebudowę przepustów pod drogą powiatową; k) przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 2008R oraz 2004R; l) odtworzenie nawierzchni na wlotach skrzyżowań z drogami gminnymi; m) odtworzenie nawierzchni zjazdów do posesji; n) wymianę lub oczyszczenie przepustów pod zjazdami do posesji; o) odtworzenie i uzupełnienie korytek ściekowych; p) odtworzenie i uzupełnienie umocnienia skarp; q) odtworzenie skarp nasypów i wykopów; r) oczyszczenie i wyprofilowanie rowów przydrożnych; s) oczyszczenie kanalizacji deszczowej; t) wykonanie robót ziemnych; u) rozbiórkę ogrodzeń znajdujących się w granicy pasa drogowego; v) wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; w) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Zakres prac przewidzianych dla przedmiotowej inwestycji dla drogi powiatowej nr 2008R obejmuje: a) przebudowę konstrukcji nawierzchni drogi powiatowej od km 0+000 do km -0+775; b) przebudowę konstrukcji nawierzchni drogi powiatowej wraz z poszerzeniem od km -0+775 do km 0+870; c) budowę wyspy kanalizującej (rozwiązanie uspokajające ruch drogowy); d) budowę rowów krytych; e) przebudowę poboczy z kruszywa; f) przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 1974R; g) odtworzenie nawierzchni na wlotach skrzyżowań z drogami gminnymi; h) odtworzenie nawierzchni zjazdów do posesji; i) wymianę lub oczyszczenie przepustów pod zjazdami do posesji; j) odtworzenie i uzupełnienie korytek ściekowych; k) odtworzenie i uzupełnienie umocnienia skarp; l) odtworzenie skarp nasypów i wykopów; m) oczyszczenie i wyprofilowanie rowów przydrożnych; n) oczyszczenie kanalizacji deszczowej; o) wykonanie robót ziemnych; p) wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 4. Obowiązki Inspektora nadzoru Inwestorskiego: 1) pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przedmiarem i kosztorysem robót, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 5) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy, 6) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 7) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z przedmiarem robót, 8) kontrola ilości i terminowości wykonywania robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi zadania pn. Przebudowa dróg powiatowych Nr 2002R Iwonicz Wieś - Iwonicz Zdrój w km 0 + 050 - 5 + 234 i Nr 1976R Krosno - Rogi - Iwonicz w km 11 + 360 - 12 + 277 w miejscowościach Iwonicz Zdrój i Iwonicz
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT32520.33
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ABE Consulting S.C.,  biuro-budmax@o2.pl,  ul.Słoneczna 47,  38-120,  Czudec,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14967.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10455.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi zadania pn. Przebudowa dróg powiatowych nr 1974R Krosno - Targowiska - Wróblik Szlachecki na odcinku w km 6 + 250 do km 8 + 285 w miejscowościach Targowiska i Widacz, na odcinku od km 9 + 163 do km 10 + 640 w miejscowościach Wróblik Królewski i Wróblik Szlachecki oraz nr 2008R Wróblik Królewski - Ladzin od km 0 + 000 do 0 + 870 w miejscowości Wróblik Królewski
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT33506.77
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ABE CONSULTING S.C.,  biuro-budmax@o2.pl,  ul. Słoneczna 47,  38-120,  Czudec,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16630.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13530.0
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35446.55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.