Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-08
Malbork: Dostawa i montaż szafy typy RACK19 oraz montaż zasilania awaryjnego 24V DC
Numer ogłoszenia: 438892 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1128 , ul. 17-go Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2706216, faks 055 2706275.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż szafy typy RACK19 oraz montaż zasilania awaryjnego 24V DC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Części 1 SZAFA RACK 19 Przedmiotem zamówienia jest szafa rackowa 19 ekranowana, wisząca do zamontowania na lotnisku w m. Krasnołęka. Wymagania dotyczące szfy: - wymiary szafy: szerokość: 600mm; głębokość 600mm; wysokość: musi pomieścić urządzenie o wysokości 175mm, oraz dodatkowo wentylatory dostarczone wraz z szafą I UPS; - kolor biały lub szary; - demontowalne boki; - drzwi ze szkła hartowanego wraz z zamkiem; - 2 otwory kablowe góra + dół; - belki do zamontowania komputera w szafie; - zespół wentylacyjny; - listwa zasilająca; - osłony wyposażone w punkty uziemienia i linki uziemiające; - komplet kołków, śrub i wkrętów do montażu; - korytka w kolorze białym do zamaskowania okablowania; - zasilacz UPS do podtrzymania pracy komputera na około 7min; W ramach usługi należy: - dostarczyć szafę w miejsce montażu; - zamontować szafę w miejscu nakazanym przez użytkownika; - zamontować komputer PC w szafie; - dokonać podłączenia zasilania głównego i awaryjnego; - uziemić urządzenie; - do okablowania pomiędzy szafą a radiostacjami należy wykonać tory kablowe; - po zakończonej instalacji należy wykonać dokumentację zawierającą dokładny opis wykona-nych prac; - prace muszą być wykonane w sposób nie zakłócający normalnej pracy lotniska; - osoby wykonujące prace muszą posiadać odpowiednie uprawnienia; - prace musza być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą tech-niczną; - materiały użyte do wykonania prac powinny być nowe i nowoczesne; - wykonawca w momencie podpisania umowy musi przedstawić Wykaz imienny osób ( imię i nazwisko, nr dowodu osobistego, nr poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, w tym klauzulę i datę ważności ), które będą uczestniczyły w ich wykonaniu; Części 2 ZASILANIE AWARYJNE 24V DC Przedmiotem zamówienia jest zasilacz buforowy na napięcie 24V DC do zasilania sprzętu łącz-ności firmy ROHDE&SCHWARZ ( 6 sztuk radiostacji lotniczych XT452U8 i 2 sztuk odbiorników ET458U ) zamontowanych na lotnisku w m. Krasnołęka. - urządzenie powinno być zamontowane w RACKU 19 ekranowanym ( akumulatory i automatyka do ich ładowania wraz z zabezpieczeniami ) ; Wymagany system zasilania awaryjnego powinien zapewniać: - znamionowe napięcie wyjściowe 24V dc ( 21 do 31V DC ); - umożliwić podtrzymanie pracy 6 szt. radiostacji XT 452U8 ( każda o mocy maksymalnej 300W ) i 2 szt. odbiorników ET 458U ( każdy o mocy maksymalnej 60W ), system powinien mieć moc rzędu 2kW i powinien być w stanie taką moc dostarczyć przez co najmniej godzinę; - powinien zapewniać bezobsługowe ładowanie akumulatorów podtrzymujących; - umożliwiać prace buforową, to znaczy ładować akumulatory i jednocześnie zasilać odbiorniki i radiostacje; - powinien być wyposażony co najmniej w system kontroli prądu ładowania napięcia wyjścio-wego oraz temperatury akumulatorów, jak również sygnalizować stany alarmowe; - powinien posiadać budowę modułową i umożliwiać dalsza rozbudowę systemu w przyszło-ści; W ramach usługi należy: - dostarczyć cały układ zasilania w miejsce montażu; - ustawić w miejscu przeznaczenia i wypoziomować; - wykonać okablowanie i podłączyć do radiostacji XT452U8 i odbiorników ET458U; - okablowanie należy poprowadzić w korytkach lub torach kablowych ( do każdej radiostacji i odbiornika maksymalnie potrzeba około 8m okablowania ); - wykonać instalację uziemiającą; - po zakończonej instalacji wykonać niezbędne pomiary i próby; - dostarczyć dokumentację zawierającą dokładny opis wykonanych prac, oraz wyniki wykona-nych pomiarów; - system powinien posiadać deklarację CE; - prace muszą być wykonane w sposób nie zakłócający normalnej pracy lotniska; - osoby wykonujące prace muszą posiadać odpowiednie uprawnienia; - prace musza być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą tech-niczną; - materiały użyte do wykonania prac powinny być nowe i nowoczesne; - wykonawca w momencie podpisania umowy musi przedstawić Wykaz imienny osób ( imię i nazwisko, nr dowodu osobistego, nr poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, w tym klauzulę i datę ważności ), które będą uczestniczyły w ich wykonaniu;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaakceptowany wzór Umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warunki udzielenia zamówienia przedstawiono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którą można uzyskać w Jednostce Wojskowej 1128 przy ulicy 17 Marca 20, budynek numer 13, pokój nr 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Jednostce Wojskowej 1128, ul. 17-go Marca 20, 82-200 Malbork, w budynku nr 13, w Kancelarii Jawnej pok. 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż szafy typy RACK19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szafa rackowa 19 ekranowana, wisząca do zamontowania na lotnisku w m. Krasnołęka. Wymagania dotyczące szfy: - wymiary szafy: szerokość: 600mm; głębokość 600mm; wysokość: musi pomieścić urządzenie o wysokości 175mm, oraz dodatkowo wentylatory dostarczone wraz z szafą I UPS; - kolor biały lub szary; - demontowalne boki; - drzwi ze szkła hartowanego wraz z zamkiem; - 2 otwory kablowe góra + dół; - belki do zamontowania komputera w szafie; - zespół wentylacyjny; - listwa zasilająca; - osłony wyposażone w punkty uziemienia i linki uziemiające; - komplet kołków, śrub i wkrętów do montażu; - korytka w kolorze białym do zamaskowania okablowania; - zasilacz UPS do podtrzymania pracy komputera na około 7min; W ramach usługi należy: - dostarczyć szafę w miejsce montażu; - zamontować szafę w miejscu nakazanym przez użytkownika; - zamontować komputer PC w szafie; - dokonać podłączenia zasilania głównego i awaryjnego; - uziemić urządzenie; - do okablowania pomiędzy szafą a radiostacjami należy wykonać tory kablowe; - po zakończonej instalacji należy wykonać dokumentację zawierającą dokładny opis wykonanych prac; - prace muszą być wykonane w sposób nie zakłócający normalnej pracy lotniska; - osoby wykonujące prace muszą posiadać odpowiednie uprawnienia; - prace musza być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną; - materiały użyte do wykonania prac powinny być nowe i nowoczesne;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Montaż zasilania awaryjnego 24V DC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zasilacz buforowy na napięcie 24V DC do zasilania sprzętu łącz-ności firmy ROHDE&SCHWARZ ( 6 sztuk radiostacji lotniczych XT452U8 i 2 sztuk odbiorników ET458U ) zamontowanych na lotnisku w m. Krasnołęka. - urządzenie powinno być zamontowane w RACKU 19 ekranowanym ( akumulatory i automatyka do ich ładowania wraz z zabezpieczeniami ) ; Wymagany system zasilania awaryjnego powinien zapewniać: - znamionowe napięcie wyjściowe 24V dc ( 21 do 31V DC ); - umożliwić podtrzymanie pracy 6 szt. radiostacji XT 452U8 ( każda o mocy maksymalnej 300W ) i 2 szt. odbiorników ET 458U ( każdy o mocy maksymalnej 60W ), system powinien mieć moc rzędu 2kW i powinien być w stanie taką moc dostarczyć przez co najmniej godzinę; - powinien zapewniać bezobsługowe ładowanie akumulatorów podtrzymujących; - umożliwiać prace buforową, to znaczy ładować akumulatory i jednocześnie zasilać odbiorniki i radiostacje; - powinien być wyposażony co najmniej w system kontroli prądu ładowania napięcia wyjściowego oraz temperatury akumulatorów, jak również sygnalizować stany alarmowe; - powinien posiadać budowę modułową i umożliwiać dalsza rozbudowę systemu w przyszłości; W ramach usługi należy: - dostarczyć cały układ zasilania w miejsce montażu; - ustawić w miejscu przeznaczenia i wypoziomować; - wykonać okablowanie i podłączyć do radiostacji XT452U8 i odbiorników ET458U; - okablowanie należy poprowadzić w korytkach lub torach kablowych ( do każdej radiostacji i odbiornika maksymalnie potrzeba około 8m okablowania ); - wykonać instalację uziemiającą; - po zakończonej instalacji wykonać niezbędne pomiary i próby; - dostarczyć dokumentację zawierającą dokładny opis wykonanych prac, oraz wyniki wykona-nych pomiarów; - system powinien posiadać deklarację CE; - prace muszą być wykonane w sposób nie zakłócający normalnej pracy lotniska; - osoby wykonujące prace muszą posiadać odpowiednie uprawnienia; - prace musza być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą tech-niczną; - materiały użyte do wykonania prac powinny być nowe i nowoczesne; - wykonawca w momencie podpisania umowy musi przedstawić Wykaz imienny osób ( imię i nazwisko, nr dowodu osobistego, nr poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, w tym klauzulę i datę ważności ), które będą uczestniczyły w ich wykonaniu;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
- Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
- Remont częściowy okładzin ceramicznych pomieszczeń kuchennych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. BLT Malbork
więcej: przetargi w Malborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.