eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Rozbudowa sieci okablowania strukturalnego oraz instalacja systemu kontroli dostępu w Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Częstochowa: Rozbudowa sieci okablowania strukturalnego oraz instalacja systemu kontroli dostępu w Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45
Numer ogłoszenia: 438856 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie , ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3689101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci okablowania strukturalnego oraz instalacja systemu kontroli dostępu w Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci okablowania strukturalnego oraz instalacja systemu kontroli dostępu w Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45. 2. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.31.43.00-4 Instalowanie infrastruktury okablowania; 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych; 45.31.43.20-0 Instalowanie okablowania komputerowego; 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 45.31.20.00-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Oddział ZUS w Częstochowie ul. Dąbrowskiego 43/45. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (na poszczególne części zamówienia I i II) określony został w części II SIWZ. 5. Zakres obowiązków, zasady rozliczeń, termin płatności, warunki gwarancji itp. związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy na poszczególne części zamówienia- część IV SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa w art.151a ustawy. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: Część I - rozbudowa sieci okablowania strukturalnego, Część II - instalacja systemu kontroli dostępu. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na poszczególne części zamówienia: I i II. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 11. Termin wykonania zamówienia: Część I - 30 dni kalendarzowych, licząc od daty podpisania umowy, Część II - 15 dni kalendarzowych, licząc od daty podpisania umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00-4, 45.31.10.00-0, 45.31.43.20-0, 71.32.00.00-7, 45.31.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie spełniania tego warunku nie stawia szczególnych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do części III SIWZ formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie tego warunku Zamawiający stawia następujące wymagania: - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej: Część I - dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu bądź rozbudowie sieci okablowania strukturalnego w budynkach użyteczności publicznej (urzędy, szkoły, szpitale, itp) na podstawie umowy, a wartość każdej z robót nie była mniejsza niż 25.000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych), Część II - dwie roboty budowlane polegające na instalacji systemu kontroli dostępu w budynkach użyteczności publicznej (urzędy, szkoły, szpitale, itp) na podstawie umowy, a wartość każdej z robót nie była mniejsza niż 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych). Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty według definicji zawartej w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. Nr 75, poz.690 z późniejszymi zmianami). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczenia: - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do części III SIWZ formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza; - oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do części III SIWZ formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie spełniania tego warunku nie stawia szczególnych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do części III SIWZ formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie spełniania tego warunku nie stawia szczególnych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do części III SIWZ formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie spełniania tego warunku nie stawia szczególnych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do części III SIWZ formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna); 1) oświadczenie wskazane w pkt 1 ppkt 1 w zakresie art. 22 ust 1 ustawy oraz dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt 2 wykonawcy składają łącznie; 2) każdy wykonawca składa oświadczenie wskazane pkt.2 ppkt 1 w zakresie art.24 ust.1 ustawy oraz dokumenty wskazane w pkt 2 ppkt 2, a w zakresie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp dokument wskazany w pkt 3. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) stosownie do art.23 ust.2 ustawy Pzp winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie ustanowionego przez wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania oraz musi być podpisany przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym wypisie z właściwego rejestru handlowego lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, w oryginale lub kopii poświadczonej za Za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jedynie w zakresie przewidzianym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45, budynek E, pokój nr 1, w godz. od 9:00 do 15:00, od pon. do piątku; pocztą na wniosek wykonawcy; ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, budynek E w pokoju nr 1 - Stanowisko Zamówień Publicznych w terminie do dnia 12 listopada 2013r. do godz. 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 listopada 2013r. o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, budynek A w pokoju nr 312. 2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: a) Tomasz Kozieł - Wydział Administracyjno - Gospodarczy, Częstochowa ul. Dąbrowskiego 43/45, budynek D pokój nr 3 tel. (034) 368-93-31, fax (034) 368-91-93 oraz Mariusz Pytel, tel. (034) 368-94-71, w godz. od 9:00 do 13:00, od poniedziałku do piątku - w zakresie przedmiotu zamówienia, b) Alina Kopińska - tel. 502 000 887, w godz. od 9:00 do 15:15, od poniedziałku do piątku w zakresie procedury przetargowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa sieci okablowania strukturalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci okablowania strukturalnego w Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Oddział ZUS w Częstochowie ul. Dąbrowskiego 43/45. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części II SIWZ. 4. Zakres obowiązków, zasady rozliczeń, termin płatności, warunki gwarancji itp. związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy - część IV SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 6. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa w art.151a ustawy. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00-4, 45.31.10.00-0, 45.31.43.20-0, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Instalacja systemu kontroli dostępu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest instalacja systemu kontroli dostępu w Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Oddział ZUS w Częstochowie ul. Dąbrowskiego 43/45. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części II SIWZ. 4. Zakres obowiązków, zasady rozliczeń, termin płatności, warunki gwarancji itp. związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy - część IV SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 6. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa w art.151a ustawy. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00-7, 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.