eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › dostawa sprzętu kwaterunkowego i przeciwpożarowego dla zadania p.n. Adaptacja budynków nr 10,11, 12, 13 na areszt w celu wydalenia i strzeżony ośrodek dla cudzoziemców w m. Przemyśl

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-24

POZYCJA 43879

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Przemyśl: dostawa sprzętu kwaterunkowego i przeciwpożarowego dla zadania p.n. Adaptacja budynków nr 10,11, 12, 13 na areszt w celu wydalenia i strzeżony ośrodek dla cudzoziemców w m. Przemyśl Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, do kontaktów: Aneta Sędłak, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732087, fax 016 6763271. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu kwaterunkowego i przeciwpożarowego dla zadania p.n. Adaptacja budynków nr 10,11, 12, 13 na areszt w celu wydalenia i strzeżony ośrodek dla cudzoziemców w m. Przemyśl. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Przemyśl, ul. Mickiewicza 34. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzęt kwaterunkowy i przeciwpożarowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 17.22.54.00 - Koce gaśnicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.54.00 - Koce gaśnicze Oryginalny kod CPV: 29.24.24.10 - Gaśnice Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.13.00 - Gaśnice Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - sprzęt kwaterunkowy, - szafy stalowe na akta, szafa BHP, szafka kartotekowa, - wyposażenie gabinetu lekarskiego, - sprzęt przeciwpożarowy, - sprzęt koszarowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.09.2006, godzina 11:30, Przemyśl ul. Mickiewicza 34 pok. nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Fundusz Shengen 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Sprzęt kwaterunkowy. 1) Krótki opis: Sprzęt kwaterunkowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00, 36.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: - biurko - szt 8 , biurko pod komputer - szt 22, stół świetlicowy - szt. 15, stół kwadratowy - szt 48, krzesło wysciełane na metalowej podstawie - szt 80, krzesło obrotowe- szt 20, krzesło twarde - szt 150, krzesło - szt 16, krzesło obrotowe - szt 4, szafa ubraniowa - szt 51, stolik RTV - szt 9, wieszak ścienny - szt 5, regał biblioteczny - szt 4, szafka kuchenna stojąca - szt 7, szafka kuchenna pod zlew - szt 2, szafka kuchenna stojąca - szt 9, szafka kuchenna wisząca - szt 9, stół kuchenny - szt 5, szafka kuchenna pod zlew z ociekaczem - szt 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Sprzęt kwaterunkowy. 1) Krótki opis: Sprzęt wyposażenia gabinetu lekarskiego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00, 36.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: - biurko lekarskie - szt 48 , szafka ambulatoryjna - szt 3, kozetka lekarska- szt. 3, parawan - szt 3, łóżko metalowe wzmocnione pojedyncze z możliwością piętrowania i szufladą - szt 138, taboret obrotowy tapicerowany- szt 2, łóżko metalowe wzmocnione pojedyncze z możliwością piętrowania i szufladą - szt 40, łóżko metalowe pojedyncze z szufladą i barierką - szt 20,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: 1) Krótki opis: Sprzęt pomieszczeniowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00, 36.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szafa stalowa na akta klasy A wg NATO - 13 szt. Wieszak stojący metalowy - 9 szt. Szafa BHP - 36 szt. Szafka na klucze - 7 szt. Apteczka - 5 szt. Regał metalowy - 94 szt. Szafka kartotekowa - 2 szt.. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: 1) Krótki opis: Sprzęt przeciwpożarowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.54.00, 29.24.24.10. 3) Wielkość lub zakres: Gaśnica proszkowa z manometrem 6 kg GP6x/ ABC - 28 szt Gaśnica proszkowa z manometrem 2 kg GP2x/ABC - 28 szt Gaśnica śniegowa 2 kg GS - 2x/BC - 6 szt Gaśnica śniegowa 5 kg GS - 5x/BC - 6 szt Koc gaśniczy - 18 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: 1) Krótki opis: Sprzęt koszarowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Taboret koszarowy - 40szt Stół kwadratowy - 13 szt Taboret koszarowy - 175 szt Stół kwadratowy - 29 szt Stół koszarowy - 6 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 100 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.