eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › dostawa oraz montaż wyposażenia kuchni dla zadania p.n. Adaptacja budynków nr 10, 11, 12, 13 na areszt w celu wydalenia i strzeżony ośrodek dla cudzoziemców w m. Przemyśl



Ogłoszenie z dnia 2006-08-24

POZYCJA 43878

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Przemyśl: dostawa oraz montaż wyposażenia kuchni dla zadania p.n. Adaptacja budynków nr 10, 11, 12, 13 na areszt w celu wydalenia i strzeżony ośrodek dla cudzoziemców w m. Przemyśl Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, do kontaktów: Aneta Sędłak, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732087, fax 016 6763271. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oraz montaż wyposażenia kuchni dla zadania p.n. Adaptacja budynków nr 10, 11, 12, 13 na areszt w celu wydalenia i strzeżony ośrodek dla cudzozimeców w m. Przemyśl. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Przemyśl, ul. Mickiewicza 34. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa oraz montaż wyposażenia kuchni 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.70.00.00 - Wyroby z miedzi Kod CPV wg słownika 2008: 14.71.50.00 - Miedź Oryginalny kod CPV: 29.71.11.20 - Zamrażarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.20 - Zamrażarki Oryginalny kod CPV: 29.71.11.30 - Chłodziarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.30 - Chłodziarki Oryginalny kod CPV: 29.71.12.00 - Roboty kuchenne Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.12.00 - Roboty kuchenne Oryginalny kod CPV: 29.72.11.00 - Urządzenia do gotowania używane w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 39.72.11.00 - Urządzenia do gotowania używane w gospodarstwie domowym Oryginalny kod CPV: 29.72.14.10 - Urządzenia gazownicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.72.14.10 - Urządzenia gazownicze Oryginalny kod CPV: 29.83.64.31 - Kotły grzewcze wody gorącej Kod CPV wg słownika 2008: 42.16.10.00 - Kotły grzewcze wody gorącej Oryginalny kod CPV: 29.53.15.11 - Krajalnice do chleba Kod CPV wg słownika 2008: 42.21.51.10 - Krajalnice do chleba Oryginalny kod CPV: 29.24.60.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym Oryginalny kod CPV: 36.14.10.00 - Meble metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.14.12.00 - Stoły robocze Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.12.00 - Stoły robocze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres:piec konwekcyjno-parowy, patelnia elktryczna, kuchnia gazowa, zestaw kociołków przechylnych parowy, kocioł warzelny parowy, stół zlewozmywakowy 1-komorowy, krajalnica do warzyw, robot kuchenny, lodówka 300 l, stół roboczy z półką, stół roboczy, wózek bemarowy z pojemnikami, wózek bemarowy jezdny z półą i pojemnikami, szafa przelotowa, stół z prowadnicami, zmywarka do naczyń, zmywarka do garnków, stół prosty, stół sortowniczy prosty lewy z otworem do zrzucania odpadków, regał na garnki z półkami ociekowymi, basen do mycia garnków, regał z półkami przestawnymi, szafa mroźnicza, szfa chłodnicza, myjka wannowa, basen na kółkach, obieraczka do ziemniaków. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium o wartości - 5 000 zł. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 - 3 p.z.p. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia-nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2006, godzina 11:30, Przemyśl, ul. Mickiewicza 34 pok. Nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Fundusz Shengen 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.