eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzuze › Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Brzuze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Brzuze: Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Brzuze
Numer ogłoszenia: 438660 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381170 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Brzuze, Brzuze 62, 87-517 Brzuze, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2701123, 2701138, faks 054 2701123, 2701138.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Brzuze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum według załączonych tras stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ - szacunkowa ilość kilometrów w trakcie trwania umowy około 8.500 km. 3.2. Podane w wykazach tras dane są szacunkowe i mogą ulec nieznacznie zmianom, o których to niezwłocznie Zamawiający poinformuje Wykonawcę. Zmiany te podlegają wzajemnej akceptacji. 3.3. Ilość pojazdów musi być dostosowana do liczby osób na danej trasie. Należy zapewnić miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób. 3.4. Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na własny koszt i w swoim zakresie. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie usługi i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 3.6. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu o nie gorszym standardzie z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zamówienia. 3.7. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być wykonana zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o Transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 roku, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), 2) Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r, Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), 3) Ustawą z dnia 15 listopada 1984 roku Prawo przewozowe (Dz. U. z 2000 roku, Nr 50, poz. 601 z późn. zm), 4) Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2004 roku, Nr 92, poz. 879 z późn. zm.), 5) Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 roku, Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), 6) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 roku, Nr 32, poz. 262 z późn. zm.), 7) Innymi przepisami prawa obowiązującymi w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.8. W sytuacji gdy przedmiot zamówienia w zakresie usługi przewozu osób będzie realizował podwykonawca Zamawiający żąda przed powierzeniem usługi podwykonawcy przedstawienia przez Wykonawcę następujących dokumentów dotyczących podwykonawcy: a) aktualne dokumenty, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawniające do wykonania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o Transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 roku, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; 3.9. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): -60100000 - 9 - Usługi w zakresie transportu drogowego, -60130000 - 8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób + FA03-2 do użytku w szkołach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe Jerzy Barwiński, ul. Mławska 45/6, 87-500 Rypin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27777,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27231,48

  • Oferta z najniższą ceną: 27231,48 / Oferta z najwyższą ceną: 29750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.