eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWY ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH DLA INSTYTUTU SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT POLSKIEJ AKADEMII NAUK W KRAKOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Kraków: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH DLA INSTYTUTU SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT POLSKIEJ AKADEMII NAUK W KRAKOWIE
Numer ogłoszenia: 43852 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierzat PAN , ul. Sławkowska 17, 31-016 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 19 01, faks 0-12 422 42 94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isez.pan.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH DLA INSTYTUTU SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT POLSKIEJ AKADEMII NAUK W KRAKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH DLA INSTYTUTU SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT POLSKIEJ AKADEMII NAUK W KRAKOWIE. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w częściach: Część 1 - Cytogenetyka Część 2 - PCR 1 Część 3 - PCR 2 Część 4 - FISH Część 5 - PCR3 Część 6 - Izolacja i oczyszczanie DNA Część 7 - Sekwencjonowanie i cytogenetyka molekularna Część 8 - PCR 4 Część 9 - PCR 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia. 1. Dotyczy wszystkich części: Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć asortyment o parametrach nie gorszych niż w Formularzu Cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia określonym w SIWZ (załącznik nr 1). Zaoferowany asortyment powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w tym załączniku lub posiadać lepsze parametry. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne winien w treści Formularza Cenowego wykazać, że oferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. 2. Asortyment musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 3. Jeżeli dotyczy Dla pozycji, które tego wymagają, zawartych w Formularzu Cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca dostarczy każdorazowo wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych lub preparatów niebezpiecznych, o których mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z 11 stycznia 2001 roku o substancjach i preparatach chemicznych a także karty charakterystyki preparatów, o których mowa w art. 5 ust. 6 powyższej ustawy tj. Karty charakterystyki preparatu niezaklasyfikowanego jako niebezpieczny. 4. Asortyment wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z instrukcjami w języku polskim lub angielskim. 5. Jeżeli dotyczy Oferowany sprzęt musi być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklarację zgodności CE. 6. Wykonawca w ofercie (w Formularzu Cenowym - Opis Przedmiotu Zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) wskaże producenta i nazwę wyspecyfikowanego asortymentu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda obowiązku wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) instrukcję stosowania dla każdej pozycji określonej w Formularzu Cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia (odpowiednio w części w której składana jest oferta). WYKONAWCA DOŁĄCZY DO OFERTY INSTRUKCJĘ W JĘZYKU: POLSKIM ALBO ANGIELSKIM - WÓWCZAS DOŁĄCZY RÓWNIEŻ TŁUMACZENIE TEJ INSTRUKCJI NA JĘZYK POLSKI. TŁUMACZENIA DOKUMENTU MOŻE DOKONAĆ SAM WYKONAWCA. DOKUMENT POWINIEN BYĆ ZŁOŻONY W ORYGINALE I PODPISANY PRZEZ WYKONAWCĘ ALBO W KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM I PODPISANY PRZEZ WYKONAWCĘ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji: 1. Zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług na asortyment dostawy stanowiący przedmiot zamówienia, wówczas wynagrodzenie brutto określone w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy wynagrodzenie netto pozostało niezmienione, 2) nastąpi zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2. Zmiana treści umowy polegająca na przedłużeniu terminów wykonania dostawy możliwa jest na skutek zaistnienia następujących okoliczności: 1) z powodu okoliczności siły wyższej, tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można była przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które to działania nie są zawinione przez którąkolwiek ze Stron, 3) w przypadku zawieszenia lub wstrzymania przez Zamawiającego wykonania dostaw z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 4) w sytuacji zmian sposobu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek wystąpienia następujących okoliczności z powodu: 1. uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zmiana sposobu wykonania zamówienia nie może wykraczać poza określenie Przedmiotu Umowy, zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularzu cenowym oraz przewyższać wartość Przedmiotu Umowy, 2. zaniechania lub uzasadnionej rezygnacji z wykonania danego zakresu dostaw, objętego przedmiotem zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isez.pan.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT POLSKIEJ AKADEMII NAUK, UL. SŁAWKOWSKA 17, 31-016 KRAKÓW, KSIĘGOWOŚĆ - III PIĘTRO, POKÓJ NR 301..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: INSTYTUT SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT POLSKIEJ AKADEMII NAUK, UL. SŁAWKOWSKA 17, 31-016 KRAKÓW, KSIĘGOWOŚĆ - III PIĘTRO, POKÓJ NR 301..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zmówienia w ilościach wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy - Formularz Cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia. Gwarantowana ilość to 50 procent. 2. Dotyczy wszystkich części: Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty określonej w §3 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, jednak nie później niż do 28.02.2015r. Dostawy realizowane będą na podstawie zamówienia (dopuszcza się formę e-mail oraz fax), złożonego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego określonego w §2 ust. 7 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia otrzymania zamówienia jednak nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego (dopuszcza się formę e-mail oraz faxu), przy czym po upływie tego dnia roboczego brak otrzymania przez Zamawiającego potwierdzenia przyjęcia zamówienia uznawane będzie za tzw. milczące przyjęcie. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania każdorazowo na opakowaniu imienia i nazwiska osoby zamawiającej określonej w formularzu zamówienia. DOTYCZY CZĘŚCI: od nr 1 do nr 6 - 14 dni od: a) dnia otrzymania potwierdzenia przyjęcia zamówienia albo b) od dnia tzw. milczącego przyjęcia. DOTYCZY CZĘŚCI: nr 7- 28 dni od: a) dnia otrzymania potwierdzenia przyjęcia zamówienia albo b) od dnia tzw. milczącego przyjęcia. DOTYCZY CZĘŚCI: nr 8 i 9- 21 dni od: a) dnia otrzymania potwierdzenia przyjęcia zamówienia albo b) od dnia tzw. milczącego przyjęcia. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia z terminami ważności nie krótszymi niż terminy określone odpowiednio dla każdej z pozycji w Formularzu Cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia pod rygorem nie przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. Terminy ważności zaoferowanego asortymentu biegną od dnia podpisania potwierdzenia jego odbioru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Miejsce realizacji dostaw: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia (transport wraz z dostarczeniem) do siedziby Zamawiającego tj. Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt ul. Sławkowska 17, 31-016 Kraków, III p. odpowiednio, zgodnie z informacją określoną w zamówieniu wg osób upoważnionych do składania zamówień i odbioru dostaw:.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cytogenetyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PCR1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PCR2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: FISH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PCR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Izolacja i oczyszczanie DNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sekwencjonowanie i cytogenetyka molekularna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 7..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PCR4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PCR5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 9..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.