eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › USŁUGA WYPŁATY ŚWIADCZEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Mielec: USŁUGA WYPŁATY ŚWIADCZEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY.
Numer ogłoszenia: 438512 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398808 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYPŁATY ŚWIADCZEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Usługę pośrednictwa finansowego w formie wypłat gotówkowych w placówce wykonawcy, świadczeń osobom bezrobotnym i poszukującym pracy, którzy zadeklarują chęć pobierania świadczeń pieniężnych za pośrednictwem instytucji wybranej w niniejszym postępowaniu. 1.2. Usługa będąca przedmiotem zamówienia realizowana będzie na terenie miasta Mielca. 1.3. Wykonawca ma dysponować pomieszczeniem do wypłaty znajdującym się na parterze, mogącym pomieścić co najmniej 15 osób oczekujących na wypłatę świadczenia. 1.4. Liczba kas obsługujących bezrobotnych i poszukujących pracy: co najmniej 2 - liczba kas powinna być dostosowana do liczby obsługiwanych świadczeniobiorców celem zapewnienia sprawnej obsługi bezrobotnych. 1.5. Wymagana liczba dni wypłat : 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku). Przewiduje się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby dni wypłat w przypadku zmiany liczby świadczeniobiorców. 1.6. Termin wypłat: pierwsze 4 dni wypłat muszą zakończyć się najpóźniej w 14 dniu kalendarzowym każdego miesiąca. Ostatni 5 dzień musi przypadać bezpośrednio po 4 dniu wypłat. Harmonogram wypłat ustala zamawiający i przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy. 2.7. Godziny wypłat : co najmniej w godz. 8.00 - 17.00. 2.8. Podstawą wypłat świadczeń przez wykonawcę są wyłącznie dostarczone przez zamawiającego zatwierdzone do wypłaty imienne listy uprawnionych do świadczeń. 2.9. Wykonawca dokonuje wypłat gotówkowych ze środków przekazanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. Środki na wypłaty Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu przekazuje w dniu poprzedzającym wypłaty. 2.10. Dowóz imiennych list wypłat - zapewnia Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu w terminie najpóźniej na 1 dzień przed terminem wypłat. 2.11. Zwrot list - zapewnia wykonawca w terminie : max do dwóch dni roboczych po zakończeniu wypłat. 2. Opis wielkości zamówienia: Średnia miesięczna liczba osób, którym będą wypłacane świadczenia, może wahać się w przedziale: 500 - 1300 osób. Średnia miesięczna kwota świadczeń do wypłaty, może wahać się w przedziale: 260 000,00 zł - 700 000,00 zł. W okresie trwania umowy mogą wystąpić znaczne zmiany ilościowe w zakresie obsługiwanych osób oraz wysokości wypłacanych kwot /spadek lub wzrost/. Liczba bezrobotnych, okres pobierania świadczeń i ich wysokość są wielkościami zmiennymi uzależnionymi od sytuacji gospodarczej na rynku pracy. 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 318510 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska Spółka Akcyjna, Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Rzeszowie, ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 97440
  • Oferta z najniższą ceną: 97440 oferta z najwyższą ceną: 97400
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.