eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Serwis istniejącego informatycznego systemu dyspozytorskiego CPR SWD wspomagającego funkcjonowanie Centrum Ratownictwa Gliwice i Miejskiego Zespołu Reagowania Kryzysowego.



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Gliwice: Serwis istniejącego informatycznego systemu dyspozytorskiego CPR SWD wspomagającego funkcjonowanie Centrum Ratownictwa Gliwice i Miejskiego Zespołu Reagowania Kryzysowego.
Numer ogłoszenia: 4383 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B, Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3019815, faks 032 3019814.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Miasta Gliwice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis istniejącego informatycznego systemu dyspozytorskiego CPR SWD wspomagającego funkcjonowanie Centrum Ratownictwa Gliwice i Miejskiego Zespołu Reagowania Kryzysowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis oprogramowania aplikacyjnego CPR-SWD i oprogramowania systemowego zainstalowanego na stacjach roboczych i serwerach wymienionych poniżej oraz zgodnie z posiadanymi licencjami. 1. Serwer aplikacji HP - 2 szt., 2. Serwer bazy danych IBM - 2 szt., 3. Serwer klienta TAPI IBM - 1 szt., 4. Stacje robocze dyspozytorów CRG - 10 szt. 5. Stacje robocze kierowników służb - 4 szt. 6. Stacje robocze w punktach wyjazdowych - 11 szt. 7. Stacje robocze w Komisariatach Policji w Gliwicach - 6 szt. Przez usługi serwisowe rozumie się zapewnienie przez Wykonawcę w okresie 12 miesięcy od pierwszego dnia stycznia 2009 roku, skutecznego usuwania awarii oprogramowania aplikacyjnego i systemowego, zapewnienia wydajności systemu oraz koniecznych aktualizacji oprogramowania wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego. W ramach usług serwisowych oprogramowania aplikacyjnego CPR-SWD Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania funkcjonalności oprogramowania określonej w Informacjach Niezbędnych do Przeprowadzenia Postępowania. W ramach usług serwisowych Wykonawca zobowiązuje się do: A. Do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przekazania zgłoszenia kategorii A1 (każde uszkodzenie systemu, które uniemożliwia realizację lub prowadzi do nieprawidłowej realizacji jego podstawowych funkcji w zakresie łączności związanej z przyjmowaniem i przekazywaniem zgłoszeń, komunikacji z punktami wyjazdowymi oraz korzystanie z podstawowych funkcji oprogramowania aplikacyjnego) do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych: a. przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych całodobowo przez cały rok, b. czas reakcji odpowiednio przeszkolonego pracownika Wykonawcy nastąpi w czasie poniżej 1 godziny od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych Wykonawcy; w czasie tej godziny pracownik ten powinien potwierdzić przyjęcie zgłoszenia oraz dokonać wstępnej diagnozy uszkodzenia, c. podjęcie działań mających na celu przywrócenie podstawowej funkcjonalności działania systemu powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych Wykonawcy. B. Do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od momentu przekazania zgłoszenia kategorii A2 (Kategoria A2 zgłoszeń obejmuje każde uszkodzenie systemu, które uniemożliwia realizację lub prowadzi do nieprawidłowej realizacji jego podstawowych funkcji w zakresie funkcji wspomagających przyjmowanie zgłoszeń oraz wspomagania dobierania odpowiednich sił i środków przez oprogramowanie aplikacyjne, a także każde uszkodzenie Bazy Danych oprogramowania aplikacyjnego) do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych: a) przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych całodobowo przez cały rok, b) czas reakcji odpowiednio przeszkolonego pracownika Wykonawcy nastąpi w czasie poniżej 1 godziny od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych Wykonawcy; w czasie tej godziny pracownik ten powinien potwierdzić przyjęcie zgłoszenia oraz dokonać wstępnej diagnozy uszkodzenia, c) podjęcie działań mających na celu przywrócenie podstawowej funkcjonalności działania systemu powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych Wykonawcy. C. Do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu przekazania zgłoszenia kategorii B (uszkodzenie systemu, które utrudnia korzystanie z pewnych funkcji Systemu lub spowalnia jego działanie, ale nie powoduje niezgodnego z dokumentacją i przeznaczeniem działania Systemu) do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych; a. przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych całodobowo przez cały rok, b. czas reakcji poniżej 1 godziny od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych. D. Do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu przekazania zgłoszenia kategorii C (usterki wszelkie inne niż usterki w kategorii A lub B, które nie uniemożliwiają Użytkownikowi korzystania z Systemu) do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych: a. przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych całodobowo przez cały rok, b. czas reakcji poniżej 1 godziny od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 130261.29 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wasko S.A., ul. Berbeckiego 6, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 129600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 129600.00 oferta z najwyższą ceną: 129600.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.