eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Rezerwacja, zakup i dostarczanie krajowych oraz międzynarodowych biletów lotniczych dla pracowników Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w roku 2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-27

Katowice: Rezerwacja, zakup i dostarczanie krajowych oraz międzynarodowych biletów lotniczych dla pracowników Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 438348 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319373 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2546031 w. 249, 2504164, faks 032 2541717.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rezerwacja, zakup i dostarczanie krajowych oraz międzynarodowych biletów lotniczych dla pracowników Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w roku 2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług w zakresie rezerwacji, zakupu oraz dostawy krajowych oraz międzynarodowych biletów lotniczych dla pracowników Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - rezerwację, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych w komunikacji międzynarodowej i krajowej; - dostarczanie zamówionych biletów drogą elektroniczną na adres wskazany przez zamawiającego lub w wersji papierowej do siedziby zamawiającego do Działu Współpracy z Zagranicą, w terminie uzgodnionym każdorazowo z zamawiającym. W sytuacji nagłej bilety dostarczane będą do siedziby zamawiającego lub do własnego punktu obsługi klientów wykonawcy na lotnisku, ewentualnie do punktu sprzedaży biletów przewoźnika, który realizuje przelot, niezwłocznie od momentu złożenia zlecenia, z zastrzeżeniem, że miejsce dostarczenia biletów będzie każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym; - zastosowanie najkorzystniejszych dostępnych taryf przewoźnika; - zorganizowanie i zabezpieczenie kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (dot. uwzględnienia w propozycji przedstawianej zamawiającemu wszelkiego rodzaju opłat np. lotniskowych); - optymalny wybór przewoźnika oraz trasy pod względem ceny i czasu trwania podróży i przedstawienie co najmniej dwóch opcji związanych z jedną podróżą z uwzględnieniem najkorzystniejszej dostępnej taryfy przewoźnika, promocji i taryf specjalnych, długości tras oraz czasu podróży; - stosowanie minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży, w klasach zlecanych przez zamawiającego; - przedstawienie Zamawiającemu informacji zwrotnej o proponowanej rezerwacji w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia; - przypominanie o zbliżających się terminach wykupu biletów przy wcześniej dokonanych rezerwacjach; - automatyczne przedłużanie założonych rezerwacji, a w razie braku możliwości przedłużenia rezerwacji biletu w dotychczasowej cenie, powiadamianie Zamawiającego o tym fakcie oraz o nowej cenie w dniu upływu terminu wykupu biletu, określonego w założonej rezerwacji; - zapewnienie upoważnionemu pracownikowi zamawiającego możliwości całodobowego dokonywania zmian w dyspozycjach dotyczących spraw związanych z zakupem biletów; - zapewnienie upoważnionemu pracownikowi zamawiającego możliwości dokonania zmiany, przepisania na bilecie nazwiska pasażera oraz ewentualnej rezygnacji z zaplanowanego przelotu, zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie przewoźnika, w przypadku zmian w terminarzu połączeń lub w przypadku wystąpienia problemów technicznych u wybranego przewoźnika, zapewnienie przelotu pasażerskimi liniami lotniczymi zastępczymi, z zachowaniem zarezerwowanego terminu lotu, chyba że jest to obiektywnie niemożliwe; - w przypadku losowego przedłużania czasu trwania podróży, odwołania przelotu itp., zapewnienie pomocy organizacyjnej związanej z bezgotówkowym uzyskaniem noclegu, zmianą biletu lotniczego itp.; - przejęcie obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dot. przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; - sporządzanie i przedkładanie w Dziale Współpracy z Zagranicą zamawiającego kwartalnych zestawień zbiorczych sprzedanych biletów. Zestawienia mają uwzględniać: numer faktury, rodzaj biletu (krajowy, zagraniczny), imię i nazwisko wyjeżdżającego, trasę i daty podróży, wartość faktury (z wyszczególnieniem czynników cenotwórczych tj. taryfy biletu, opłat lotniskowych, opłaty transakcyjnej oraz z uwzględnionymi upustami). Zamawiający zakłada wielkość zakupów na zbliżonym poziomie jak w latach 2010 i 2011, czyli około 100 biletów/rok. Ponieważ zakres zamówienia (zakupów biletów lotniczych) zależy między innymi od przyszłych prac Instytutu oraz kontaktów z zagranicznymi partnerami, w szczególności w ramach Unii Europejskiej, Zamawiający zastrzega sobie, że ww. wielkość zakupów może ulec zmianie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Podróży BRITAS Sp. z o.o., Pl. Lotników 3, 70-415 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96626,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5130,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.