eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości poniżej 125 000 EURO prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługę sprzątania, pielęgnacji terenów zielonych oraz utrzymania przejezdności w sezonie zimowym drogi dojazdowej i parkingu w Urzędzie Skarbowym w Głownie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-27

Głowno: Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości poniżej 125 000 EURO prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługę sprzątania, pielęgnacji terenów zielonych oraz utrzymania przejezdności w sezonie zimowym drogi dojazdowej i parkingu w Urzędzie Skarbowym w Głownie.
Numer ogłoszenia: 438324 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394100 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Głownie, ul. Władysława Sikorskiego 3, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 042 7191901, 719 19 81, faks 042 7194096.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości poniżej 125 000 EURO prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługę sprzątania, pielęgnacji terenów zielonych oraz utrzymania przejezdności w sezonie zimowym drogi dojazdowej i parkingu w Urzędzie Skarbowym w Głownie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości siedziby,pielęgnację terenów zielonych oraz utrzymanie przejezdności w sezonie zimowym drogi dojazdowej i parkingu Urzędu Skarbowego w Głownie, 95-015 Głowno, ul. Sikorskiego 3 I. Zestawienie powierzchni do sprzątania: 1.Powierzchnia wewnętrzna siedziby Zamawiającego - 1528,5 m2, 2.Powierzchnia terenów zielonych Zamawiającego - 1169,5 m2, 3.Powierzchnia do utrzymania przejezdności - 1090,50 m2. II. Zakres usług sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości siedziby Zamawiającego: codziennie w dniach pracy Urzędu: usuwanie odpadków z koszy na śmieci, niszczarek oraz wymiana plastikowych worków na śmieci, wycieranie kurzu z mebli, biurek, półek oraz ich konserwacja, wycieranie kurzu z lampek biurowych oraz telefonów, mycie parapetów, odkurzanie powierzchni dywanowych w całym obiekcie, odkurzanie i mycie podłóg, posadzek w całym obiekcie, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz armatury sanitarnej, podłóg, mycie luster w pomieszczeniach sanitarnych, mycie zlewów i blatów w pomieszczeniach socjalnych, mycie drzwi wejściowych do Urzędu - zewnętrznych i wewnętrznych, mycie fasad szklanych przy dyżurce ochrony, kancelarii oraz kasy Urzędu, podlewanie terenów zielonych w okresie od maja do sierpnia; 1 raz w tygodniu: pastowanie i dezynfekcja posadzki, mycie i czyszczenie koszy na śmieci, odkurzanie foteli i krzeseł, mycie stolarki drzwiowej - PCV, aluminiowej, drewnianej, mycie i czyszczenie mebli, kuchenki mikrofalowej (1 szt.) w pomieszczeniach socjalnych, mycie i czyszczenie brodzika w pomieszczeniu sanitarnym, wycieranie z kurzu i mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych oraz pomieszczeniach socjalnych; 1 raz w miesiącu: mycie listew przypodłogowych, mycie obudowy kaloryferów, listew przyściennych, odkurzanie podwieszanych sufitów w pomieszczeniach sanitarnych; 2 razy w miesiącu: koszenie terenów zielonych - w okresie od kwietnia do września; 1 raz na kwartał: mycie kaloryferów, zamiatanie i mycie na mokro schodów i podłogi w pomieszczeniach piwnicy, mycie i sprzątanie lodówek (2 szt.); 3 razy w okresie obowiązywania umowy: czyszczenie żaluzji okiennych poziomych i pionowych, mycie lamp przysufitowych i żyrandoli, odkurzanie kratek wentylacyjnych, pranie firan - w miesiącach: marcu, lipcu i październiku, mycie okien - w miesiącach: marcu, lipcu i październiku; 2 razie w okresie obowiązywania umowy: pranie wykładzin dywanowych, mycie sztucznych kwiatów w miesiącach: kwietniu i sierpniu; w zależności od potrzeb: zaopatrzenie toalet w środki zapachowe oraz środki czystości (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, zawieszki do WC z wkładem, wkłady zapasowe do odświeżaczy powietrza) uzupełnianie każdorazowo po ich zużyciu, opróżnianie koszy przed budynkiem, zamiatanie pieszych ciągów komunikacyjnych prowadzących do Urzędu (schodów zewnętrznych, podjazdu do Urzędu, chodnika przed budynkiem, rampy przy Urzędzie), odśnieżanie i usuwanie oblodzeń pieszych ciągów komunikacyjnych tj. schodów zewnętrznych, podjazdu do Urzędu, chodnika przed budynkiem, rampy przy Urzędzie, placu parkingowego, sypanie piachem schodów zewnętrznych, podjazdu do Urzędu, chodnika przed budynkiem (usługa winna być wykonana przed godzinami otwarcia Urzędu, z należytą starannością, zapewniając bezpieczeństwo dla ruchu pieszego przed poślizgiem - w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych podczas pracy Urzędu, usługa winna być wykonywana na bieżąco), utrzymanie w stanie przejezdnym - sypanie piachem - drogi dojazdowej do parkingu Urzędu oraz parkingu Urzędu; niezwłocznie w razie wystąpienia: usuwanie plam powstałych na wykładzinach, zgłaszanie wszelkich usterek technicznych;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. Czystość s.c. B. Kordialik-Godziszewska, A. Florczak, Dąbrowskiego 225/243, 93-231 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40338,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40338,96

  • Oferta z najniższą ceną: 40338,96 / Oferta z najwyższą ceną: 63437,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.