eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Dostawy kationowej emulsji asfaltowej rodzaju C65B3PU/RC (K1-65) dla potrzeb ZDP Elbląg do remontów cząstkowych nawierzchni dróg.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-14

Pasłęk: Dostawy kationowej emulsji asfaltowej rodzaju C65B3PU/RC (K1-65) dla potrzeb ZDP Elbląg do remontów cząstkowych nawierzchni dróg.
Numer ogłoszenia: 43828 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku , ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp-elblag.neostrada.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy kationowej emulsji asfaltowej rodzaju C65B3PU/RC (K1-65) dla potrzeb ZDP Elbląg do remontów cząstkowych nawierzchni dróg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: dostawy kationowej emulsji asfaltowej rodzaju C65B3PU/RC (K1-65) dla potrzeb ZDP Elbląg do remontów cząstkowych nawierzchni dróg. 2. Zakres zamówienia oraz warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia: 2.1. Zamawiany zakres dostaw (zakupu): a) Ilość 230 ton; b) Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, samochodami - skrapiarkami na jego placu składowym zlokalizowanym przy ul. Dworcowej 6 w Pasłęku. Wykonawca będzie zobowiązany zatankować emulsją samochody - skrapiarki każdorazowo w ilości określonej ich pojemnością. c) Wykonawca zrealizuje dostawę emulsji nie później niż w terminie 2 dni od dnia złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. d) Zamawiający będzie składał zamówienie o potrzebie dostawy z określeniem ilości, telefonicznie lub za pomocą faksu. 2.2. Wymagania dotyczące jakości emulsji asfaltowej. a) oferowana emulsja kationowa, szybkorozpadowa, niemodyfikowana C65B3 PU/RC (lub K1-65) powinna spełniać wymagania normy europejskiej określone w PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych (tabela nr 1 załącznika nr 5 SIWZ). W przypadku oferowania emulsji K1-65 z asfaltu drogowego D100/150*0,1 mm wg PN-EN 1426 powinna spełniać wymagania Aprobaty Technicznej, określonymi w Warunkach Technicznych WT Drogowe kationowe emulsje asfaltowe Em-A 99, seria I, zeszyt 60, IBDiM (tabela nr 2 załącznika nr 5 SIWZ). 3. Gwarancja jakości. Wykonawca, którego oferta zostanie zaakceptowana przez zamawiającego, dostarczy na każde wezwanie Zamawiającego, oraz razem z pierwszą (dostarczoną) zakupioną partią emulsji krajową deklarację zgodności na podstawie ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881). 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV 2008): 44.11.36.10 - Bitum Bitum..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego; ewentualnie zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 7) Prawa Zamówień Publicznych, jeśli spełnione zostaną przesłanki ustawowe.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł, (słownie dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Bank PKO BP oddział Elbląg, numer rachunku: 92 1020 1752 0000 0702 0006 8676, z dopiskiem wadium w postępowaniu na wykonanie dostawy kationowej emulsji asfaltowej rodzaju C65B3PU/RC (K1-65)dla potrzeb ZDP Elbląg do remontów cząstkowych nawierzchni dróg (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 9. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenia, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (zgodnie z załączonym do niniejszej SIWZ oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 (załącznikiem nr 4 do SIWZ) oraz - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp (zgodnie z załączonym do niniejszej SIWZ oświadczeniem (załącznikiem nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli wykonawca wraz ze złożonym oświadczeniem, że: - posiada wiedzę i doświadczenie zgodnie z załączonym do niniejszej SIWZ oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 (załącznikiem nr 4 do SIWZ) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zadania których przedmiotem była dostawa emulsji asfaltowej o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że: - dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zgodnie z załączonym do niniejszej SIWZ oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 (załącznikiem nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że: - dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z załączonym do niniejszej SIWZ oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 (załącznikiem nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że: - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia zgodnie z załączonym do niniejszej SIWZ oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 (załącznikiem nr 4 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że emulsja jest dopuszczona do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz na podstawie jakiego dokumentu - zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy określa warunki zmiany umowy dotyczące: a) terminu realizacji oraz wysokości wynagrodzenia w przypadku wystąpienia następujących warunków: - ograniczenia lub rezygnacji zakresu dostaw, 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy np: zmiana rachunku bankowego, b) zmiana danych teleadresowych i osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdp-elblag.neostrada.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk w pokoju nr 2 sekcji dróg i mostów (parter)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 13:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk w sekretariacie, pokój 7-10 I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.