eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lewin Kłodzki › Przebudowa dróg gminnych wraz z budową oświetlenia ulicznego ul. Wodna, Liczyrzepy i Graniczna w Lewinie Kłodzkim

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-15

Ogłoszenie nr 43826 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.

Lewin Kłodzki:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 43340
Data: 14/03/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Lewin Kłodzki, Krajowy numer identyfikacyjny 89071812000000, ul. ul. Nad Potokiem  4, 57343   Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 698 428, e-mail inwestycje@lewin-klodzki.pl, faks 748 698 273.
Adres strony internetowej (url): www.bip.lewin-klodzki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2
W ogłoszeniu jest: Wartość bez VAT: 958323.96
W ogłoszeniu powinno być: Wartość bez VAT: 1519426.35

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 2. Zamówienie jest współfinansowane w ramach operacji "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych", poddziałanie "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialna i w oszczędzanie energii" Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3. Po podpisaniu umowy, najpóźniej do dnia przekazania placu budowy, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: harmonogramu rzeczowo - finansowego zadania. Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach, I etap do 31.07.2017 r., II etap do 31.10.2017r. 4. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku poz. 1666): 1) organizowanie pracy na budowie i nadzoru (np. majstrowie, brygadziści), 2) roboty wykonywane przy użyciu sprzętu mechanicznego. 5. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres realizacji umowy utrzymywać stan ciągłości zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez osoby wykonujące czynności opisane w ust. 4, z tym jednak zastrzeżeniem, że w przypadku rozwiązania stosunku pracy, w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, z którąkolwiek z osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności opisane w ust. 4, Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie do wyznaczenia na to miejsce nowej, innej osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę. W przypadku o którym mowa powyżej, wyznaczenie danej osoby do realizacji umowy musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zakończenia umowy z poprzednio zatrudnioną osobą. 6. W terminie 3 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności opisane w ust. 4 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 7. W przypadku zmiany osób wykonujących czynności opisane w ust. 4, Wykonawca każdorazowo - w terminie 3 dni od zaistnienia zmiany - zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w ust. 6. 8. Na każdym etapie realizacji zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedłożenia do wglądu zanonimizowanych umów o pracę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni. 9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 6, 7 i 8 będzie traktowane jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 10. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w ust. 4 zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 11. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2016 poz. 1570), 2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z wydanymi, decyzjami, pozwoleniami, warunkami, opiniami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz placu budowy, 3) opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinkach wykonywanych prac z zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywanie nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729 z 2003 r.) oraz odpowiedniego oznakowania terenu na czas prowadzenia robót wg projektu i zgodnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 4) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 3 egz. (do zdania Zamawiającemu), jak również zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, 5) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia, 6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy posiadającego odpowiednie i wymagane kwalifikacje oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 7) zagospodarowania powstałych podczas prowadzenia robót odpadów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), 8) utrzymania placu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd.), 9) po zakończeniu robót doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót; 12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 13. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.