eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowo › standaryzacja i przebudowa budynku socjalno-mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie, filia w Tarnówku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-24

POZYCJA 43821

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostrowo: standaryzacja i przebudowa budynku socjalno-mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie, filia w Tarnówku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie, do kontaktów: Andrzej Marczewski, Ostrowo 25, 88-121 Ostrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3516626, fax 052 3516626, e-mail: dpsostrowo@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie,filia w Tarnówku, Katarzyna Brandt-Mikołajczak, Tarnówko 4, 88-121 Chełmce, 88-121 Tarnówko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3516884, fax 052/3516884. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Pomoc społeczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: standaryzacja i przebudowa budynku socjalno-mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie, filia w Tarnówku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tarnówko 4, 88-121 Chełmce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Standaryzacja i przebudowa budynku socjalno-mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie, filia w Tarnówku, gmina Kruszwica na dz. nr 20. W zakres robót wchodzą: 1. branża budowlana - roboty rozbiórkowe, prace murowe, stolarka, roboty tynkarskie, roboty malarskie, kładzenie okładzin ceramicznych, wykładzin, wyposażenie łazienek, prace przygotowawcze pod instalacje windy, wywóz gruzu, 2. branża elektryczna - wykonanie instalacji przeciw-pożarowej, instalacji video-domofonowej, instalacji telewizyjnej, instalacji elektrycznej, 3. branża wod-kan - prace demontażowe i przygotowawcze, instalacja wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, wykonanie instalacji kanalizacyjnej, 4. branża sanitarno-wentylacyjna - montaż wentylatorów łazienkowych, montaż kurtyny powietrznej, montaż wywietrzników dachowych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym standaryzacji i przebudowy budynku socjalno-mieszkalnego, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót, które sa załącznikami do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie na roboty budowlane powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wysokość wadium ustala się w kwocie 17.000 zł (słownie: siedemnaście tysięcy zł 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym względzie: a. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz doświadczeniem w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem, odpowiadającym wymaganiom określonym w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. nr 89, poz. 414 z późn. zm.) oraz paragrafem 3 ust. 1 i paragrafem 5 ust. 6 Rozporządzenia MGPiB z dnia 30 grudnia 1994 roku, w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 8 z 1995 roku, poz. 38 z późn. zm.), b. osoby te muszą być wpisane na listę Polskiej Izby Architektów lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz, jeżeli posiadają uprawnienia budowlane wydane po 14 lutego 1995 roku, - muszą posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym względzie: a. wykażą i udokumentują wykonanie (referencje, opinie, listy polecające), minimum trzech robót budowlanych o podobnym zakresie jakie obejmuje zamówienie, b. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, c. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, d. zobowiążą się do udzielenia minimum trzy letniej gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym względzie: a. dysponują środkami finansowymi w wysokości minimum 600.000 zł, b. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c. ubezpieczą budowę od odpowiedzialności cywilnej, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skłądek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu skłądania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejastru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualnej informacji z Kajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 5. Oświadczenia o: a. złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności, b. sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, c. udzieleniu minimum trzyletniej gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania, d. uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, e. ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, f. zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w SIWZ, g. opracowaniu planu BIOZ i wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz.U. z 2002 roku nr 152, poz. 1256), h. dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem (tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej), 6. dokumentów stwierdzających, że osoby przeznaczone do kierowania robotami budowlanymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiadaja wymagane uprawnienia, 7. informacji nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 8. wykazu osób i podmiotów, które bedą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi nt. ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9. wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie muszą być wykazane minimum 3 roboty budowlane o wartości min. 600.000 PLN brutto, 10. informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 600.000 PLN , wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 11. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 12. wypełnionych załączników 1-7 do SIWZ, 13. dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowrocław.powiat.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2006 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.09.2006, godzina 08:15, Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie, filia w Tarnówku, Tarnówko 4, 88-121 Chełmce, gabinet Dyrektora.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.